Short Test A Unit 3 Lesson 2
Imię i nazwisko: ______________________________ Klasa: ______
1 Dopisz przymiotniki o przeciwstawnym znaczeniu.
1. long – __________
2. cheap – __________
3. big – __________
4. old – __________
___ / 4
2 Przetłumacz na język angielski.
1. Znajdź coś starego. – ________________________________
2. Znajdź coś dużego. – ________________________________
3. Brawo, Kate! – ____________________________________
4. mój komputer – ____________________________________
5. twój odtwarzacz MP3 – ______________________________
___ / 5
3 Popatrz na przybory Mary i Toby’ego, a następnie uzupełnij zdania wpisując his albo her.
bag
pencil
pen
glue
ruler
rubber
Toby
Mary
1. This is _________ pencil.
4. This is _________ bag.
2. This is _________ pen.
6. This is _________ ruler.
3. This is _________ glue.
7. This is _________ rubber.
___ / 6
Punkty: _____/ 15 Ocena : ________
Short Test B Unit 3 Lesson 2
1. expensive – __________
2. short – __________
3. new – __________
4. small – __________
1. Znajdź coś małego. – ________________________________
2. Znajdź coś nowego. – ________________________________
3. Brawo, Ben! – ________________________________
4. mój marker – ________________________________
5. twój plecak – ________________________________
3 Popatrz na przybory Steve’a i Lucy, a następnie uzupełnij zdania wpisując his albo her.
Lucy
Steve
3. This is _________ bag
4. This is _________ ruler.
5. This is _________ rubber.
Photocopiable Evolution plus 1 © Macmillan Publishers S.A. 2010 Polish edition © Macmillan Polska 2014 Photocopiable Evolution plus 1 © Macmillan Publishers S.A. 2010 Polish edition © Macmillan Polska 2014
Sebastiansiwak2005