Irsa Wirtz.pdf

(4509 KB) Pobierz
BOHATER
Imi´:
Rasa:
Obecna profesja:
Poprzednia profesja:
®
TM
Irsa Wirtz
Czlowiek
Aptekarz
GRACZ
OPIS BOHATERA
Wiek:
Kolor oczu:
Kolor w∏osów:
Znak gwiezdny:
Imi´:
Zuza
Mistrz Gry:
Rok kampanii:
20
brązowe
P∏eç:
Waga:
Wzrost:
kobieta
60
Kampania:
brązowe
170
brat siostra
PUNKTY DOŚWIADCZENIA
Obecne:
Wymund Pustelnik
Rodzeƒstwo:
40
Razem:
Miejsce urodzenia:
Znaki szczególne:
Altdorf
Ruch/odwrót:
RUCH W WALCE
8
Szar˝a:
16
Bieg:
20
CECHY
Cechy g∏ówne:
Poczàtkowa
Schemat
Rozwoju
Aktualna
Cechy
drugorz´dne
Poczàtkowa
Schemat
Rozwoju
Aktualna
PUNKTY ZBROI
Zr
Int
SW
Ogd
G∏owa
WW
US
K
Odp
29
31
30
34
5
33
5
38
Sz
36
46
Mag
31
38
01-15
Korpus
+10 +10 +5
PO
PP
1
56-80
A
˚yw
S
Wt
1
11
+2
3
3
4
0
+
0
2
Prawa
r´ka
Lewa
r´ka
BROŃ
Nazwa
Obc.
Kategoria
Si∏a
broni
Zasi´g
Prze∏ad.
Cechy or´˝a
parujacy ogluszający
16-35
36-55
Miecz
S
sztylet
s-3
Prawa
noga
Lewa
noga
PANCERZ
Opancerzenie proste
Typ pancerza
Opancerzenie z∏o˝one
Typ pancerza
Obc.
Lokacja cia∏a
PZ
Punkty Zbroi
81-90
91-00
ZESTAWIENIE AKCJI
Akcje podstawowe
Typ
Akcje z∏o˝one
Bieg
Finta
Odepchni´cie
Opóênienie
Ostro˝ny atak
Parowanie
Pozycja obronna
Skok
Szaleƒczy atak
Typ
Akcja podwójna
Akcja
Akcja
Akcja
Akcja podwójna
Akcja
Akcja podwójna
Akcja podwójna
Akcja podwójna
Atak wielokrotny
Akcja podwójna
Odwrót
Akcja podwójna
Prze∏adowanie
Ró˝nie
Ruch
Akcja
Rzucenie zakl´cia
Ró˝nie
Szar˝a
Akcja podwójna
U˝ycie przedmiotu
Akcja
Wstawanie/
Dosiadanie wierzchowca
Akcja
Wycelowanie
Akcja
Wykorzystanie umiej´tnoÊci
Ró˝nie
Zwyk∏y atak
Akcja
©2005 Games Workshop, Ltd. wyra˝a zgod´ na wykonanie kopii tej strony tylko do u˝ytku osobistego.
KOSMIT 2013
www.kosmitpaczy.pl
UMIEJĘTNOŚCI
Podstawowe
Charakteryzacja
Dowodzenie
Hazard
Jeêdziectwo
Mocna g∏owa
Opieka nad zwierz´tami
Plotkowanie
P∏ywanie
Powo˝enie
Przekonywanie
Przeszukiwanie
Skradanie si´
SpostrzegawczoÊç
Sztuka przetrwania
Targowanie
Ukrywanie si´
WioÊlarstwo
Wspinaczka
Wycena
Zastraszanie
Wykupione
s
s
+10
+20 ZdolnoÊci pokrewne
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
ZDOLNOŚCI
ZdolnoÊç
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
Opis
________________________________
________________________________
________________________________
+5 siła woli
________________________________
+10 splatanie magi i wykrywanie magi
charyzmatyczny
etykieta
6 zmysl
________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
odpornosc na magie
WYPOSAŻENIE
Przedmiot
________________
________________
cynowe naczynia koc bukłak
Obc.
______
______
______
______
______
______
______
______
______
______
______
______
______
______
Opis
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
Plecak
Umiej´tnoÊci
zaawansowane
Czytanie i
pisanie(int)
_____________
Wykupione
s
s
s
s
s
s
s
s
+10
+20
ZdolnoÊci
pokrewne
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
_______________
________________
________________
________________
________________
________________
________________
________________
________________
________________
________________
________________
________________
Mikstura leczenia
narzedzia aptekarza
Podróżne odzienie
_____________
J. Klasyczny
J. Gildii
_____________
Wiedza imperium
Jezyk staroświatowy
Leczenie
_____________
Nauka Alchemia
_____________
Rzemiosło
Aptekarstwo
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________
Prowiant
x1
___________________________
x1
___________________________
PIENIĄDZE
Z∏ote korony (zk)
_______________
Srebrne szylingi (s)
14 zk
_______________
Mosi´˝ne pensy (p)
©2005 Games Workshop, Ltd. wyra˝a zgod´ na wykonanie kopii tej strony tylko do u˝ytku osobistego.
KOSMIT 2013
www.kosmitpaczy.pl
Zgłoś jeśli naruszono regulamin