Protokoły Obrad Mędrców Syonu 1920.pdf
(
1090 KB
)
Pobierz
„ Mane, Tekel, Upharsin !”
KSI¢GA STRASZLIWA
PROTOKO¸Y OBRAD
M¢DRCÓW SYONU
czyli
WYK¸ADY M¢DRCA SYJO¡SKIEGO WTAJEMNICZONEGO
W PLANY PODBOJU ÂWIATA PRZEZ ˚YDÓW
Lucyferyczny Plan Zniszczenia KoÊcio∏a
oraz “nieznani naczelnicy”
w Królestwie szatana
Tekst z roku 1920
z przedmowà, którà warto przeczytaç
wydanie ponowne wznowione w roku 2002 przez
Katolickie Publikcje
“POWRÓT DO NATURY”
80-345 Gdaƒsk-Oliwa
ul. Pomorska 86/d
tel. (048-58) 556-3332
1
Mi´dzynarodowy spisek ˝ydowski przeciw
chrzeÊcijaƒskim narodom i chrzeÊcijaƒskiej cywilizacji
Dos∏owne t∏umaczenie tajnych dokumentów
˝ydowskich wraz z objaÊnieniami
Drukowane w USA na zamówienie:
„Komitetu Obrony Wiary Chrystusowej”
©
Copyright
-
Wszystkie prawa publikacji rozpowszechniania
bardzo
p o ˝ à d a n e
Tekst autentyczny z roku 1920
NEW YORK
Nak∏adem Spó∏ki Wydawniczej „Ksià˝ka Polska”
1 9 2 0
SPIS TEMATÓW
S∏owo wst´pne
Nieodzowne t∏umaczenia
Cz´Êç druga – Protokó∏y od No. 1 – 24
ObjaÊnienia i komentarze do Protokó∏ów
II. ˚ydzi, a Polska.
III. Ogólne uwagi o „Protoko∏ach”.
OÊwiadczenia jawne oraz tajne.
Dodatek – Odwieczne dà˝enia ˝ydów.
IV. Konkluzje.
Lucyferyczny Plan Zniszczenia KoÊcio∏a.
K r ó l e s t w o S z a t a n a.
Str.
3
12
16
54
58
61
62
66
73
74
77
2
S¸OWO WST¢PNE
Wzrastajàce coraz bardziej wÊród spo∏eczneƒstwa polskiego zainteresowanie kwestià ˝ydowskà
powoduje w nim coraz wi´ksze zainteresowanie tzw.„ Protokó∏ami M´drców Syonu” b´dàcymi w∏aÊciwie
dok∏adnie, drobiazgowo przemyÊlanym programem podboju Êwiata przez ˝ydów. Poniewa˝ pierwszy
nak∏ad wydania „Protokó∏ów M´drców Syonu” wydany przez Towarzystwo Obrony Wiary Chrystusowej,
jest ju˝ na wyczerpaniu, wydajemy nowà wersj´ z dodatkiem wstrzàsajàcym dla czytelnika.
Otatnimi czasy coraz wi´cej i cz´Êciej mówi si´ o planach i da˝eniach ˝ydowskich, zmierzajàcych do
podboju przez nich ca∏ego Êwiata i podporzàdkowaniu wszystkich narodów Êwiata, w∏adzy narodu ˝y-
dowskiego. RównoczeÊnie ze strony ˝ydów czynione sà próby zaprzeczenia temu, próby ma∏o przeko-
nowujàce i niepowa˝ne. Jak wi´c jest w istocie?
Otó˝ stwierdziç nale˝y, ˝e plany podboju ca∏ego Êwiata przez ˝ydów i podporzàdkowania w∏adzy
˝ydowskiej wszystkich narodów Êwiata nie sà ˝adnà nowoÊcià. Znane sà ju˝ one nie od dziÊ, nie od
wczoraj, ani nawet od stu, czy dwustu lat, ale od lat tysi´cy. A pierwsze wskazówki i dowody istnienia
i nurtowania wÊród ˝ydostwa znajdujà si´ w ˝ydowskich ksi´gach Êwi´tych.
Rzecz zrozumia∏a, ˝e cytaty, wzi´te z ksiàg Moj˝esza i innych ˝ydowskich ksiàg Êwi´tych, mia∏y
pewne znaczenie i moc obowiàzujàcà wobec ˝ydów dopóty, dopóki ˝ydzi nie sprzeniewierzyli si´ Bo˝e-
mu pos∏annictwu, kiedy nie tylko odrzucili nauk´ Jezusa, jako zapowiedzianego im Mesjasza, ale nawet
okrutnie go zamordowali. Wówczas wielkie przyrzeczenia i zapowiedzi Boskie, zawarte w ksi´gach Moj-
˝esza i innych, straci∏y swoje znaczenie i swojà obowiàzujàcà moc. Dlatego te˝ dalsze powo∏owywanie
si´ na nie˝ydów, jest karygodnym z ich strony nadu˝yciem, za które te˝ Bóg spuszcza na nich od czasu
do czasu srogie kary, jakich prawie od dwóch tysi´cy lat, spo∏eczeƒstwa narodów nie˝ydowskich sà
Êwiadkami.
Zauwa˝yç przy tym jeszcze raz nale˝y, ˝e aczolwiek Jezus Chrystus, jako Mesjasz, spe∏ni∏ wszyst-
ko, co przepowiedzieli o Nim Prorocy, ˝ydzi jak nie uznali w Nim wys∏annika Bo˝ego, tak i nie uznajà Go
do dziÊ, wierzàc uparcie, ˝e zapowiedziany im Mesjasz b´dzie pot´˝nym królem, majàcym za zadanie
zaprowadziç na ca∏ym Êwiecie królestwo mesjaƒskie, b´dàce w∏aÊciwie królestwem ˝ydowskim. W kró-
lestwie tym ˝ydzi, jako “naród wybrany” b´dà warstwà panujàcà a reszta narodów ma byç ich niewolni-
kami
.
Jezus Chrystus nie ziszcza∏ przecie˝ tych ÊciÊle materialistycznych nadziei i oczekiwaƒ ˝ydowskich.
Nie by∏ wojownikiem i pot´˝nym w∏adcà ziemskim. Dlatego te˝ zosta∏ przez ˝ydów odtràcony, a nawet
jak to wy˝ej powiedziane potwornie zamordowany. Za co? Za to, ˝e g∏osi∏ has∏o: „Mi∏ujcie nieprzyjació∏
waszych, dobrze czyƒcie tym, którzy was nienawidzà i módlcie si´ za przeÊladujàcych i oczerniajàcych
was”.
Tak wznios∏e has∏o nauki Chrystusowej by∏o czymÊ niepoj´tym dla ˝ydów, narodu ska˝onego bar-
dziej pierwisatkiem krwi szataƒskiej z faktu grzechu pierworodnego Ewy z szatanem, plemienia Kaino-
wego na wskroÊ zmaterializowanego i dyszàcego straszliwà zemstà Kainowà do innych narodów. Nie
doÊç na tym. By∏o ono tak˝e kamieniem obrazy dla ˝ydów, oczekujàcych Mesjasza, jako pogromcy nar-
odów nie˝ydowskich, mÊciciela krzywd rzeczywistych i urojonych, jakich ˝ydzi doznali od nich, odnowi-
ciela królestwa izraelskiego i budowniczego nowego pot´˝nego paƒstwa ˝ydowskiego na ca∏ym Êwie-
cie. O tak w∏aÊnie pojmowanym Mesjaszu ˝ydzi mówià bardzo wiele w ca∏ym szeregu ró˝nych pseudo-
proroczych pismach swoich, których tutaj nie sposób wyliczyç, tak wielka jest ich liczba.
Najciekawsze i najcharakterystyczniejsze we wszystkich tych pismach jest to, ˝e prawie jednog∏o-
Ênie przedstawiajà one czasy przyjÊcia Mesjasza jako epok´ powszechnych walk, zaburzeƒ, wojen
i przewrotów rewolucyjnych, a samego Mesjasza, jako mÊciciela i pogromc´ narodów nie˝ydowskich
oraz twórc´ wszechÊwiatowego paƒstwa ˝ydowskiego, w którym ˝ydzi b´dà narodem panujàcym nad
pozosta∏ymi. RównczeÊnie ˝ydzi sàdzà, ˝e na nadejÊcie czasów mesjaƒskich nie powinni cierpliwie wy-
czekiwaç z za∏o˝onymi r´koma, lecz przeciwnie, powinni dà˝yç wszystkimi si∏ami do przyÊpieszenia ich
nadejÊcia, by tym samym niejako zmusiç Mesjasza do wczeÊniejszego pojawienia si´ na Ziemi. W tym
celu ˝ydzi ju˝ w pierwszych wiekach chrzeÊcijaƒstwa wywo∏ali ca∏y szereg wojen i zamieszek w paƒ-
stwie rzymskim, wojen i zamieszek, które mia∏y po pierwsze: os∏abiç i zniweczyç paƒstwo rzymskie, co
zresztà w koƒcu V-go wieku osiàgn´li; po drugie: zniszczyç chrzeÊcijaƒstwo, jako twór znienawidzone-
3
go i zamordowanego przez nich Jezusa Chrystusa, co jednak udaje im si´ przeprowadzaç w ostanich
czasach przez zmodernizowanie KoÊcio∏a, po Soborze Watykaƒskim II. Kiedy to przed nim KoÊció∏
wprowadza∏ do ˝ycia spo∏ecznego wiernych, zazdroÊci godnà harmoni´ i jednoczeÊnie doskonali∏ ich
duchowo w myÊl zasad i wskazaƒ nauki Chrystusowej.
Wspania∏y rozkwit chrzeÊcijaƒswa oraz powstawanie i rozwój ca∏ego szeregu nowych paƒstw, opar-
tych o kultur´ i cywilacj´ chrzeÊcijaƒskà, w najwy˝szym stopniu niepokoi∏o ˝ydostwo, które w tamtych
czasach, po kl´skach jakie naƒ spada∏y wraz upadkiem paƒstwa rzymskiego, leczy∏o zadane mu rany,
równoczeÊnie przebudowujàc si´ wewn´trznie, wed∏ug zasad i wskazaƒ Talmudu, który te˝ swoimi nie-
zliczonym nakazami i zakazami, niczym ˝elaznymi obr´czami, Êciska∏ i zamyka∏ coraz bardziej ˝ydo-
stwo, czyniàc je spo∏eczeƒstwem nies∏ychanie zwartym i pos∏usznym woli i rozkazom jego „nieznanych
naczelników”.
Wprawdzie w mi´dzyczasie, ˝ydzi próbowali za pomocà mahometanizu zwalczyç chrzeÊcijaƒstwo,
ale to trwa∏o nied∏ugo, bo po pierwsze mahometanizm uwolni∏ si´ i uniezale˝ni∏ od wp∏ywów ˝ydowskich
i mimo bezprzecznego sprzyjania ˝ydostwu zawód∏ tak˝e jego nadziej´ i oczekiwania: nie sta∏ si´ po
prostu narz´dziem tajnym zamierzeƒ i celów ˝ydowskich, czym by∏ w∏aÊnie w pierwszym okresie swego
rozwoju. Po drugie: narody chrzeÊcijaƒskie, wzmóg∏szy si´ na si∏ach, wystàpi∏y wreszcie zaczepnie do
walki z islamem, zadajàc mu ca∏y szereg powa˝nych kl´sk i zmuszajàc go do cofni´cia si´ z zaj´tych
pozycji nie tylko w Europie, ale nawet i w Azji (wyprawy krzy˝owe).
Kl´ski islamu ˝ydostwo odczu∏o bardzo boleÊnie, bowiem zniweczy∏y one jego ówczesne plany pod-
boju Êwiata, powa˝nie przy tym os∏abiajàc jego pot´g´ i znaczenie w Europie, a nawet gro˝àc mu ca∏ko-
wità zag∏adà.
Wobec takiego stanu rzeczy nale˝a∏o szybko zmieniç ówczesne metody dzia∏ania i przystosowaç si´
do nowych warunków, skierowujàc ˝ydostwo na nowe tory rozwoju. Na rozkaz “nieznanych naczelni-
ków” narodu ˝ydowskiego dzie∏a tego podj´li si´: Moj˝esz Majmonides i wspó∏czeÊni mu kabaliÊci. Na
czym polega∏a ich praca? Na ponownym nawiàzaniu Êcis∏ej ∏àcznoÊci pomi´dzy ˝ydostwem, a Êwiatem
ChrzeÊcijaƒskim – ∏àcznoÊci, która wskutek ogarni´cia ˝ydów przez talmud, zosta∏a w Êredniowieczu
zerwana i pozbawi∏a przez to ˝ydów bezpoÊredniego wp∏ywu na ogó∏ paƒstw chrzeÊcijaƒskich, tworzàc
jednoczeÊnie wÊród nich dla ˝ydów fakyczne ghetto na d∏ugi czas przed jego prawnym powstaniem.
Podczas gdy Majmonides dzie∏ami swymi oddzia∏ywa∏ g∏ównie na inteligencj´ ˝ydowskà, kabaliÊci
pracowali nad ˝ydowskimi masami. Pod wp∏ywem ich wspólnego, pozornie niezgodnego z sobà wysi∏ku,
p´k∏y wreszcie organizacyjne okowy Talmudu, niepotrzebne ju˝ ˝ydostwu, które wówczas by∏o ju˝ tak
wytresowane, ˝e bez ˝adnych trudnoÊci, dostosowywa∏o si´ pos∏usznie do wskazówek i poleceƒ swoich
“nieznanych naczelnków”.
Odtàd te˝ rozpoczyna si´ nowy okres przygotowawczy ˝ydów dooko∏a przyÊpieszenia nadejÊcia
czasów mesjaƒskich. W okresie tym kolejno mamy refomacj´, ten wytwór ducha i mózgu ˝ydowskiego,
która spowodowa∏a roz∏am w dotychczas jednolitym chrzeÊcijaƒstwie zachodnim i wstrzàsn´∏a pot´˝nie
jego podwalinami, oraz szeregiem poreformacyjnych ruchów rewolucyjnych, opartych o pod∏o˝a sek-
ciarskie i wojny religijne, w których inspirowaniu i kierowaniu udzia∏ ˝ydów zosta∏ ju˝ niezbicie dowie-
dziony.
W pierwszych latach poreformacyjnych (mniej wi´cej 1517-1540) ˝ydzi do tego stopnia wierzyli
w swoje zwyci´stwo nad KoÊcio∏em katolickiim, ˝e nawet publicznie okreÊlali ju˝ czas, w którym Izrael
zostanie wywy˝szony i zapanuje nad Êwiatem”. JednoczeÊnie zapowiadali nadejÊcie Mesjasza raz na
rok 1529, innym razem na rok 1530, 1531, 1533, 1534, przy czym dodawali, ˝e nastàpi to nie póêniej jak
do 1540 roku, jeszcze przed up∏ywem 5300 roku wed∏ug kalendarza ˝ydowskiego.
Jednak te ˝ydowskie nadzieje i rachuby zawiod∏y na ca∏ej linii. Zamiast bowiem Mesjasza, pojawi∏y
si´ antysemickie pisma Marcina Lutra, który wreszcie przejrza∏, do czego go ˝ydzi u˝yli i u˝ywaç nadal
zamierzali i gwa∏townie przeciwko nim wystàp∏. Wystàpienie Lutra przeciwko ˝ydom musia∏o na nich po-
dzia∏aç jak grom z jasnego nieba, tym wi´cej, ˝e by∏o ono nies∏ychanie gwa∏towne:
„Nigdy nie by∏o pod s∏oƒcem narodu krwi ˝àdniejszego i mÊciwszego, – pisa∏ Luter – ni˝ ci, którym
si´ zdaje, ˝e sà narodem przez Boga wybranym aby zobowiàzani byli i musieli mordowaç pogan. Naj-
wi´kszà rzeczà jakiej spodziewajà si´ od swego Mesjasza, jest to, ˝e powinien swym mieczem wymor-
dowaç i zatraciç ca∏y Êwiat.
4
„˚yd, to jest serce ˝ydowskie, jest drewniano-kamienno-diabelsko-stalowo twarde, niczym niewzru-
szone… gdy przyjdzie Mesjasz, to on ma zabraç ca∏emu Êwiatu z∏oto i srebro i pomi´dzy nich rodzie-
liç…” Pod ich bo˝nice i szko∏y nale˝y podk∏adaç ogieƒ, a kto mo˝e, niech dorzuca do niego smo∏y i siar-
ki. Kto dorzuci∏by do tego piekielnego ognia, uczyni∏by dobrze. A czego nie chwyci si´ ogieƒ, potrzeba
posypaç grubo ziemià, a˝eby ˝aden cz∏owiek nigdy nie zobaczy∏ kamyka lub ˝u˝la z tego. Tak samo
trzeba po∏amaç i zniszczyç ich domy, a ich samych jak cyganów pozamykaç pod dachem lub w chlewie,
aby wiedzieli ˝e nie sà panami Êwiata. Potrzeba ˝ydom odebraç urz´dowà opiek´ i zamknàç przed nimi
drogi, bo nic na wsi nie majà do szukania. Potrzeba im zakazaç wszelkiej lichwy i odebraç im wszelki
majàtek, klejnoty, z∏oto i srebro, bo wszystko co posiadajà ukradli swoim rozbojem lichwiarskim, bo w in-
ny sposób ˝yç nie umiejà… Bogacà si´ naszym potem i naszà krwawicà, my stajemy si´ coraz biedniej-
si wskutek ich wyzysku. Wysysajà nas jak pijawki, jak zmora le˝à nam na piersiach te przeró˝ne szelmy
i leniwce; te brzuchacze chlajà i êrà i dobre czasy sp´dzajà w naszych domach, za wszystko bluênià
jeszcze Panu Jezusowi, koÊcio∏om, ksi´˝om i nam wszystkim gro˝à i ˝yczà Êmierci i w szelkiego nie-
szcz´Êcia”.
Rzecz zrozumia∏a, ˝e nast´pstwa wystàpienia Lutra przeciwko ˝ydom by∏y dla nich op∏akane: nasta-
∏y znowu czasy strasznych pogromów ˝ydostwa.
W ogóle zaznaczyç nale˝y, ˝e niemal ca∏y wiek XVI i pierwsza po∏owa XVII by∏y okresem niezliczo-
nych prób ˝ydowskich wywo∏ania w Europie powszechnej zawieruchy, która mia∏a w zakoƒczeniu od-
daç w∏adz´ nad narodami europejskimi w r´ce ˝ydostwa. Czasy te sà tak˝e okresem pojawienia si´
wÊród ˝ydów ca∏ego szeregu fa∏szywych “mesjaszów”, którzy na polecenie “nieznanych naczelników”
podniecali ciemne masy ˝ydowskie i zach´cali je do ponoszenia coraz to nowszych ofiar na rzecz ma-
niackich planów podboju ca∏ego Êwiata przez “naród wybrany”
.
Ale te wszystkie wysi∏ki si´ nie uda∏y: ˝ydostwo znowu spotka∏ sromotny zawód. Mimo to nie zrezy-
gnowa∏o ono ze swoich tajemnych planów. Po krótkim bowiem leczeniu otrzymanych ran przystàpi∏o do
ponownej reorganizacji wewn´trznej, majàcej na celu przygotowanie si´ do Êwie˝ej akcji. I znowu mamy
przygotowania na dwa fronty: na zachodzie, g∏ównie inteligencja ˝ydowska wykreÊla nowe drogi post´-
powania i penetrowania w g∏àb spo∏eczeƒstw rdzennych. – Moj˝esz Mendelssohn, na wschodzie, przy-
gotowuje i tresuje, ciemne, fanatyczne masy ˝ydowskie do wydatnego poparcia wysi∏ków “nieznanych
prze∏o˝onych”. Izrael z Mi´dzyborza, a po jego Êmierci Dob Beer z Mi´dzyrzecza, organizujà ˝ydów
w zwiàzki chassydzkie, które nawiàzujà tradycjà do dawnych historycznych zwiàzków chassydzkich,
znanych w czasach rzymskich ze swojej rewolucyjnej dzia∏alnoÊci.
JednoczeÊnie “nieznani prze∏o˝eni” Êwiatowego ˝ydostwa dochodzà do wniosku, ˝e bez oparcia si´
na jakimÊ terytorium, które by na sta∏e by∏o w niepodzielnym w∏adaniu ˝ydów, nie uda im si´ opanowaç
pod swojà w∏adz´ narodów europejskich. A, ˝e wówczas najwi´cej ˝ydów by∏o ju˝ skupionych na zie-
miach polskich, i ˝e wszystkie czynniki spo∏eczne by∏y na ich us∏ugi, oraz ˝e Polacy ze wszystkich naro-
dów europejskich naj∏agodniej obchodzili si´ z ˝ydami, przeto “nieznani naczelnicy” przeznaczyli ówcze-
snà Polsk´ na „ziemi´ obiecanà” ˝ydów w Europie i polecili Jakubowi Frankowi za∏o˝yç na jej terytorium
coÊ w rodzaju niepodleg∏ego paƒstwa ˝ydowskiego, na wzór dawnych zakonów rycerskich. Zresztà nie
by∏o wówczas podatniejszego terenu w Êwiecie na za∏o˝enie królestwa ˝ydowskiego nad Polsk´, której
szlachta, „czego wam w∏aÊnie trzeba – mówi∏ Frank do ˝ydów, jest dobra i g∏upia, jej królowie nie byli ni-
gdy od niej màdrzejsi, dla was zaÊ byli zawsze jeszcze lepsi, ni˝ ona. Gdy wyp´dzonych z ziem zachod-
nich przodków naszych przyj´∏a szlachta polska na swojà ziemi´, wnet poznali w tej ziemi nowà”obieca-
nà”.
Uda∏a si´ nowa akcja ˝ydowska na zachodzie Europy, g∏ównie we Francji, gdzie ˝ydzi w imi´ rzeko-
mej wolnoÊci, równoÊci i braterstwa wszystkich ludzi, rozpalili pochodni´ rewolucji, która nie spe∏ni∏a tak-
˝e w ca∏ej pe∏ni rachub ˝ydowskich, bo poprzesta∏a tylko na Francji, reszt´ Europy pozostawiajàc we
wzgl´dnym spokoju. Przynios∏a ona jednak od razu ˝ydom wielkie korzyÊci najpierw we Francji w posta-
ci równouprawnienia oraz utorowa∏a Êcie˝ki dla nadania ˝ydom równouprawnienia w ca∏ej Europie,
a tym samym przyczyni∏a si´ nies∏ychanie do wzrostu ich pot´gi i znaczenia w Êwiecie w ciàgu XIX i XX
w.
Ten wzrost znaczenia i pot´gi ˝ydów w Êwiecie przypomina∏ im marzenia mesjaƒskie, tj. od tysi´cy
lat snute skrycie plany opanowania pod swojà w∏adz´ ca∏ego Êwiata. I znowu ˝ydzi w ciàgu XIX wieku
5
Plik z chomika:
bujakaszaka
Inne pliki z tego folderu:
Unszlicht Julian (W. Sedecki), Socjal - litwactwo w Polsce.pdf
(7590 KB)
Górski Artur, Ku czemu Polska szła.pdf
(13320 KB)
Jeske Choiński Teodor, Poznaj żyda.pdf
(1341 KB)
Krasnowski Zbigniew (Gluziński Tadeusz), Światowa polityka żydowska. Socjalizm, komunizm, anarchizm.pdf
(32482 KB)
Rohling August, Zgubne zasady talmudyzmu(1).pdf
(9120 KB)
Inne foldery tego chomika:
- historia
- Tajna historia Polski
Pliki dostępne do 21.01.2024
►Mapy Wojskowe Topograficzne Polski 1979-89 (3 CD)
09.Historia Polski
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin