WOS Szczecin ważny od 09.12.2018.pdf
(
703 KB
)
Pobierz
PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE S.A.
ZAKŁAD LINII KOLEJOWYCH
w
Szczecinie
Nr 81IZES2-711-13/18
DODATEK2
do wewnętrznego rozkładu jazdy pociągów zawierający
WYKAZ OSTRZEŻEŃ STAŁYCH
oraz
prędkości drogowych na torach głównych zasadniczych stacji węzłowych
na terenie Zakładu Linii Kolejowych:
Szczecin
UWAGI:
1.
Zmniejszenie prędkości pociągu wprowadzone na dojeździe do przejazdu kolejowo-
drogowego lub przejścia z powodu ograniczonej widoczności czoła pociągu, obowiązuje tylko
do czasu minięcia przejazdu lub przejścia przez czoło pociągu.
Ograniczenie prędkości pociągu na przejeździe kolejowo-drogowym lub przejściu
do 20 km/godz. z uwagi na: brak widoczności czoła pociągu, uszkodzenie samoczynnego
systemu przejazdowego (ssp) lub brak obsługi, dotyczy tylko czoła pociągu na całej
szerokości przejazdu. Przed przejazdem obowiązuje dodatkowe podawanie z pociągu sygnału
dźwiękowego Rp1 „Baczność”.
Ograniczenie prędkości pociągów na przejazdach kolejowo-drogowych do 50 km/godz.
z uwagi na przekroczony iloczyn ruchu obowiązuje tylko czoło pociągu na całej szerokości
przejazdu.
W okresie wysokich temperatur należy zwracać szczególną uwagę, czy nie wystąpiło
wyboczenie toru.
Podczas opadów i zamieci
śnieżnych,
w czasie przejazdu przez posterunki ruchu, kierujący
pojazdem kolejowym, obowiązany jest podawać sygnały „Baczność” i zachować szczególną
ostrożność.
Drużyna pociągowa powinna zwracać uwagę czy podane ostrzeżenia w wykazie są zgodne
ze stanem faktycznym w terenie i czy miejsca ich występowania są prawidłowo
osygnalizowane. Wszelkie zauważone nieprawidłowości należy zgłosić na najbliższej stacji.
W przypadku oblodzenia przewodów sieci trakcyjnej powodującego silne iskrzenie na styku
z odbierakiem prądu, elektryczne pojazdy trakcyjne należy prowadzić ze zmniejszoną
prędkością przy podniesionych wszystkich odbierakach prądu stałego (tylko na lokomotywie
prowadzącej). Na odcinkach o prędkości maksymalnej powyżej 120 km/godz. prędkość jazdy
nie może przekraczać 120 km/godz., a na pozostałych – 90 km/godz. (o ile wskazania
semaforów i inne ograniczenia prędkości nie są mniejsze). O potrzebie zmniejszenia
prędkości decyduje maszynista, o czym powiadamia najbliższego dyżurnego ruchu.
Obowiązująca wersja elektroniczna Dodatku 2 jest dostępna w Internetowym Systemie
Zamawiania Trasy Pociągu „Zamawiaj i Jedź” w zakładce „Dokumenty”.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Ważny od dnia 09 grudnia 2018r. do dnia czerwca 2019 r.
1.
I. Informacje ogólne
Niniejszy Dodatek 2 został opracowany i wydany przez
Zakład Linii Kolejowych
w Szczecinie
ul. Korzeniowskiego 1, 70 – 211, Szczecin, tel.(91) 471-15-52, fax.
(91) 471-54-09, e-mail: iz.szczecin@plk-sa.pl
Wnioski
dotyczące ujęcia ostrzeżeń w Dodatku 2 należy kierować do Działu
Eksploatacji i Infrastruktury Pasażerskiej tel. (94) 713-13-37, e-mail:
Tomasz.Sopocko@plk-sa.pl
Uwagi
dotyczące treści merytorycznej należy zgłaszać do Zakładu w:
- Szczecinie tel. (94) 713-13-37, e-mail: Tomasz.Sopocko@plk-sa.pl
Zamówienia
na wydawnictwo Dodatku 2 należy przesyłać do Działu Eksploatacji
IZ Szczecin, tel. (94) 713-13-37, e-mail: Tomasz.Sopocko@plk-sa.pl
2. Zamówienia zainteresowani składają przed wejściem Rocznego Rozkładu Jazdy,
w terminie ustalonym przez Zakład wydający. Zamówienie zachowuje ważność na
wszystkie edycje Dodatku 2, do końca ważności RRJ. Zamówienie można
skorygować do 30 dni przed końcem ważności bieżącego Dodatku 2.
3. W zamówieniu należy określić ilość egzemplarzy Dodatku 2 oraz miejsce ich
dostarczenia. Ponadto należy określić sposób przekazywania i odbioru zmian
(poprawek) zarządzonych przez Zakład wydający Dodatek 2.
4. Odpowiedzialność za naniesienie zmian w Dodatku 2, ponosi zamawiający.
5. Moc obowiązującą mają oryginalne egzemplarze Dodatku 2, wydrukowane
nakładem niniejszego Zakładu oraz w wersji elektronicznej pobrane ze strony
Internetowego Systemu Zamawiania Trasy Pociągu „Zamawiaj i Jedź”.
II.
−
−
−
−
−
−
−
−
Objaśnienia znaków i skrótów używanych w WOS
„*) ”
(gwiazdka w kol. 8 ,,Uwagi”) - ostrzeżenie, które nie zostało uwzględnione
w czasach jazdy w rozkładzie jazdy. Opóźnienia należy zaliczyć na R 307,
„SHP”
(skrót w kol. 6 lub 7) - brak elektromagnesu torowego systemu
Samoczynnego Hamowania Pociągu, dla jazdy po określonym torze i kierunku,
zapis
wytłuszczony
–
ostrzeżenie
dotyczy
torów
szlakowych
i głównych zasadniczych, z wyjątkiem braku SHP nie wymagającego ograniczenia
prędkości,
,,
-
”
(myślnik) – oznacza brak potrzeby wpisywania danych,
„
/
”
(ukośnik) - oznacza przejazd z jednego układu torowego na drugi,
cyfra w kol. 9 - oznacza numer zmiany, zgodnie z którą dokonano poprawek
w treści Dodatku 2,
„Vd)”
(skrót w kol. 8 „Uwagi”) – prędkość drogowa na wskazanym, alternatywnym
torze głównym zasadniczym danej stacji węzłowej,
szare tło – ostrzeżenia na torach pozostałych linii kolejowych w stacji węzłowej,
justowanie (w kol. 5) – wyróżnianie (wg parzystości) torów szlakowych
i głównych zasadniczych; (nie stosuje się przy ostrzeżeniach obowiązujących na
rozjazdach tylko dla jazdy na kierunek zwrotny).
Vmax A - maksymalna prędkość – autobusy szynowe i EZT.
Vmax P – maksymalna prędkość – składy wagonowe.
−
−
−
2
WYKAZ LINII
Zakres kilometrów
Nazwa linii
Od
2
KUTNO - PIŁA GŁÓWNA
GDAŃSK GŁÓWNY - STARGARD
TCZEW - KOSTRZYN
CHOJNICE - RUNOWO POMORSKIE
WROCŁAW GŁÓWNY - SZCZECIN GŁÓWNY
POZNAŃ GŁÓWNY - SZCZECIN GŁÓWNY
POZNAŃ GŁÓWNY POD - PIŁA GŁÓWNA
MIROSŁAW UJSKI - PIŁA GŁÓWNA
SZCZECIN DĄBIE SDB -
ŚWINOUJSCIE
PORT
KOSZALIN - GOLENIÓW
PIŁA PÓŁNOC - ULIKOWO
SZCZECINEK - KOŁOBRZEG
PIŁA GŁÓWNA - USTKA
SZCZECIN GŁÓWNY - TRZEBIEŻ SZCZECIŃSKI
WYSOKA KAMIEŃSKA - KAMIEŃ POMORSKI
SZCZECIN GŁÓWNY - STOBNO SZCZECIŃSKIE
SZCZECIN GUMIEŃCE - GRANICA PAŃSTWA
(TANTOW)
GROTNIKI DRAWSKIE - CHOSZCZNO
STARGARD - PYRZYCE
GRANICA PLK - SZCZECIN DĄBIE
SŁAWNO - DARŁOWO
SMARDZKO -
ŚWIDWIN
MŚCICE - MIELNO KOSZALIŃSKIE
SZCZECIN DĄBIE SDB - SZCZECIN PODJUCHY
POLICE - POLICE CHEMIA
SZCZECIN WSTOWO - SZCZECIN TURZYN
SZCZECIN GŁÓWNY SG - SZCZECIN
GUMIEŃCE
PODG MOSTY - PORT LOTNICZY SZCZECIN
GOLENIÓW
3
203,700
145,555
121,760
5,720
285,000
87,100
79,450
28,756
-0,636
-0,411
-0,092
-0,288
0,251
-0,089
-0,434
0,062
0,115
61,164
-0,300
32,330
15,289
18,000
-0,140
-0,571
0,377
-0,103
0,085
0,000
Do
4
247,731
333,982
183,500
149,730
355,904
213,500
92,788
43,311
100,077
142,528
125,481
99,515
91,957
37,058
17,100
13,194
10,069
144,500
26,100
36,492
35,110
24,911
5,116
6,437
7,129
4,205
3,161
3,970
5
Strona
Nr
linii
1
18
202
203
210
273
351
354
374
401
402
403
404
405
406
407
408
409
410
411
417
418
421
427
428
431
432
433
434
6
6
7
7
9
9
11
12
12
12
15
17
21
21
22
22
22
23
23
23
23
24
24
24
25
25
25
26
3
1
435
851
854
855
857
990
991
992
993
994
995
996
997
998
999
2
PODG MOSTY R1 - PODG MOSTY R2
SZCZECIN WSTOWO - SZCZECIN GUMIEŃCE
SZCZECIN PORT CENTRALNY SPB -
DZIEWOKLICZ
REGALICA - SZCZECIN PORT CENTRALNY
SPA
SZCZECIN DĄBIE SDA - SZCZECIN DĄBIE SDC
SZCZECIN PORT CENTRALNY SPA - SZCZECIN
PORT CENTRALNY SPD32
SZCZECIN PORT CENTRALNY SPA - SZCZECIN
PORT CENTRALNY LOKOMOTYWOWNIA
SZCZECIN PORT CENTRALNY SPA - SZCZECIN
PORT CENTRALNY SPC
SZCZECIN PORT CENTRALNY SPB - SZCZECIN
PORT CENTRALNY SPB T400
SZCZECIN PORT CENTRALNY SPB17 -
SZCZECIN PORT CENTRALNY SPB15
SZCZECIN PORT CENTRALNY SPD31 -
NABRZEŻE STARÓWKA T846
LUBIEWO -
ŚWINOUJŚCIE
SIB
ŚWINOUJŚCIE
SIB - BAZA PROMÓW
MORSKICH
SZCZECIN WSTOWO - ELEKTROWNIA
POMORZANY
PIŁA GŁÓWNA - PIŁA PÓŁNOC
3
0,000
0,065
-0,906
-0,023
-0,187
-0,166
-0,160
-0,146
0,108
-0,023
-0,074
-0,161
0,075
0,000
0,547
4
0,640
2,309
4,176
0,855
2,153
5,451
3,991
3,728
2,118
0,884
1,491
11,303
0,626
1,206
3,196
5
26
26
27
27
27
27
27
27
27
27
27
27
27
27
27
4
WYKAZ OSTRZEŻEŃ DORAŹNYCH, KTÓRE ZOSTAŁY PRZENIESIONE
DO WYKAZU OSTRZEŻEŃ STAŁYCH
Nazwa
szlaku
lub
posterunku
3
Drawiny
Drawiny
Stargard
Dziembówko
- Piła Główna
Dziembówko
- Piła Główna
Dziembówko
- Piła Główna
Piła Główna
Szczecinek -
Miastko
Mścice -
Mielno
Strona
Nr
Linii
2
351
351
351
354
354
354
354
405
427
Od km
Do km
Nr
toru
6
1
Zawiadomienie o wprowadzeniu
ostrzeżenia
Numer
7
Data
nadania
8
Nadawca
9
1
10
10
11
11
11
11
12
21
24
4
89,910
90,250
173,605
85,700
85,700
86,230
91,780
72,685
2,925
5
89,910
90,950
173,620
86,230
86,230
88,700
91,850
72,885
2,925
81ISEDW-17-
17
81ISE3Dw-13-
6
18
81ISE3Sr-961-
109
18
81ISE4PŁA-
1
919-18
2
2
2
1
1
2017-12-15 ISEDR Drawiny
2018-10-10 ISEDR Drawiny
2018-09-13 ISEDR Stargard
2018-10-22
ISEDR Piła
Główna
ISEDR Piła
Główna
ISEDR Piła
Główna
ISEDR Piła
Główna
ISEDR
Szczecinek
ISEDR Mścice
81ISE4PŁA-
2018-10-22
919-18
81ISE4PłA-
930-18
81ISE4PłA-
932-18
2018-10-23
2018-10-23
81ISE4Sk-213-
2017-06-06
17
81ISE5Ms-10-
2017-08-27
10
5
Plik z chomika:
Fryc45
Inne pliki z tego folderu:
WOS Poznań ważny od 09.12.2018.pdf
(6283 KB)
WOS Warszawa ważny od 09.12.2018.pdf
(4025 KB)
WOS Wrocław ważny od 09.12.2018.pdf
(4502 KB)
WOS Lublin ważny od 09.12.2018.pdf
(1592 KB)
WOS Sosnowiec ważny od 09.12.2018.pdf
(2608 KB)
Inne foldery tego chomika:
2014-2015
2015-2016
2016-2017
2017-2018
2020-2021
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin