WOS Szczecin ważny od 09.12.2018.pdf

(703 KB) Pobierz
PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE S.A.
ZAKŁAD LINII KOLEJOWYCH
w
Szczecinie
Nr 81IZES2-711-13/18
DODATEK2
do wewnętrznego rozkładu jazdy pociągów zawierający
WYKAZ OSTRZEŻEŃ STAŁYCH
oraz
prędkości drogowych na torach głównych zasadniczych stacji węzłowych
na terenie Zakładu Linii Kolejowych:
Szczecin
UWAGI:
1.
Zmniejszenie prędkości pociągu wprowadzone na dojeździe do przejazdu kolejowo-
drogowego lub przejścia z powodu ograniczonej widoczności czoła pociągu, obowiązuje tylko
do czasu minięcia przejazdu lub przejścia przez czoło pociągu.
Ograniczenie prędkości pociągu na przejeździe kolejowo-drogowym lub przejściu
do 20 km/godz. z uwagi na: brak widoczności czoła pociągu, uszkodzenie samoczynnego
systemu przejazdowego (ssp) lub brak obsługi, dotyczy tylko czoła pociągu na całej
szerokości przejazdu. Przed przejazdem obowiązuje dodatkowe podawanie z pociągu sygnału
dźwiękowego Rp1 „Baczność”.
Ograniczenie prędkości pociągów na przejazdach kolejowo-drogowych do 50 km/godz.
z uwagi na przekroczony iloczyn ruchu obowiązuje tylko czoło pociągu na całej szerokości
przejazdu.
W okresie wysokich temperatur należy zwracać szczególną uwagę, czy nie wystąpiło
wyboczenie toru.
Podczas opadów i zamieci
śnieżnych,
w czasie przejazdu przez posterunki ruchu, kierujący
pojazdem kolejowym, obowiązany jest podawać sygnały „Baczność” i zachować szczególną
ostrożność.
Drużyna pociągowa powinna zwracać uwagę czy podane ostrzeżenia w wykazie są zgodne
ze stanem faktycznym w terenie i czy miejsca ich występowania są prawidłowo
osygnalizowane. Wszelkie zauważone nieprawidłowości należy zgłosić na najbliższej stacji.
W przypadku oblodzenia przewodów sieci trakcyjnej powodującego silne iskrzenie na styku
z odbierakiem prądu, elektryczne pojazdy trakcyjne należy prowadzić ze zmniejszoną
prędkością przy podniesionych wszystkich odbierakach prądu stałego (tylko na lokomotywie
prowadzącej). Na odcinkach o prędkości maksymalnej powyżej 120 km/godz. prędkość jazdy
nie może przekraczać 120 km/godz., a na pozostałych – 90 km/godz. (o ile wskazania
semaforów i inne ograniczenia prędkości nie są mniejsze). O potrzebie zmniejszenia
prędkości decyduje maszynista, o czym powiadamia najbliższego dyżurnego ruchu.
Obowiązująca wersja elektroniczna Dodatku 2 jest dostępna w Internetowym Systemie
Zamawiania Trasy Pociągu „Zamawiaj i Jedź” w zakładce „Dokumenty”.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Ważny od dnia 09 grudnia 2018r. do dnia czerwca 2019 r.
1.
I. Informacje ogólne
Niniejszy Dodatek 2 został opracowany i wydany przez
Zakład Linii Kolejowych
w Szczecinie
ul. Korzeniowskiego 1, 70 – 211, Szczecin, tel.(91) 471-15-52, fax.
(91) 471-54-09, e-mail: iz.szczecin@plk-sa.pl
Wnioski
dotyczące ujęcia ostrzeżeń w Dodatku 2 należy kierować do Działu
Eksploatacji i Infrastruktury Pasażerskiej tel. (94) 713-13-37, e-mail:
Tomasz.Sopocko@plk-sa.pl
Uwagi
dotyczące treści merytorycznej należy zgłaszać do Zakładu w:
- Szczecinie tel. (94) 713-13-37, e-mail: Tomasz.Sopocko@plk-sa.pl
Zamówienia
na wydawnictwo Dodatku 2 należy przesyłać do Działu Eksploatacji
IZ Szczecin, tel. (94) 713-13-37, e-mail: Tomasz.Sopocko@plk-sa.pl
2. Zamówienia zainteresowani składają przed wejściem Rocznego Rozkładu Jazdy,
w terminie ustalonym przez Zakład wydający. Zamówienie zachowuje ważność na
wszystkie edycje Dodatku 2, do końca ważności RRJ. Zamówienie można
skorygować do 30 dni przed końcem ważności bieżącego Dodatku 2.
3. W zamówieniu należy określić ilość egzemplarzy Dodatku 2 oraz miejsce ich
dostarczenia. Ponadto należy określić sposób przekazywania i odbioru zmian
(poprawek) zarządzonych przez Zakład wydający Dodatek 2.
4. Odpowiedzialność za naniesienie zmian w Dodatku 2, ponosi zamawiający.
5. Moc obowiązującą mają oryginalne egzemplarze Dodatku 2, wydrukowane
nakładem niniejszego Zakładu oraz w wersji elektronicznej pobrane ze strony
Internetowego Systemu Zamawiania Trasy Pociągu „Zamawiaj i Jedź”.
II.
Objaśnienia znaków i skrótów używanych w WOS
„*) ”
(gwiazdka w kol. 8 ,,Uwagi”) - ostrzeżenie, które nie zostało uwzględnione
w czasach jazdy w rozkładzie jazdy. Opóźnienia należy zaliczyć na R 307,
„SHP”
(skrót w kol. 6 lub 7) - brak elektromagnesu torowego systemu
Samoczynnego Hamowania Pociągu, dla jazdy po określonym torze i kierunku,
zapis
wytłuszczony
ostrzeżenie
dotyczy
torów
szlakowych
i głównych zasadniczych, z wyjątkiem braku SHP nie wymagającego ograniczenia
prędkości,
,,
-
(myślnik) – oznacza brak potrzeby wpisywania danych,
/
(ukośnik) - oznacza przejazd z jednego układu torowego na drugi,
cyfra w kol. 9 - oznacza numer zmiany, zgodnie z którą dokonano poprawek
w treści Dodatku 2,
„Vd)”
(skrót w kol. 8 „Uwagi”) – prędkość drogowa na wskazanym, alternatywnym
torze głównym zasadniczym danej stacji węzłowej,
szare tło – ostrzeżenia na torach pozostałych linii kolejowych w stacji węzłowej,
justowanie (w kol. 5) – wyróżnianie (wg parzystości) torów szlakowych
i głównych zasadniczych; (nie stosuje się przy ostrzeżeniach obowiązujących na
rozjazdach tylko dla jazdy na kierunek zwrotny).
Vmax A - maksymalna prędkość – autobusy szynowe i EZT.
Vmax P – maksymalna prędkość – składy wagonowe.
2
WYKAZ LINII
Zakres kilometrów
Nazwa linii
Od
2
KUTNO - PIŁA GŁÓWNA
GDAŃSK GŁÓWNY - STARGARD
TCZEW - KOSTRZYN
CHOJNICE - RUNOWO POMORSKIE
WROCŁAW GŁÓWNY - SZCZECIN GŁÓWNY
POZNAŃ GŁÓWNY - SZCZECIN GŁÓWNY
POZNAŃ GŁÓWNY POD - PIŁA GŁÓWNA
MIROSŁAW UJSKI - PIŁA GŁÓWNA
SZCZECIN DĄBIE SDB -
ŚWINOUJSCIE
PORT
KOSZALIN - GOLENIÓW
PIŁA PÓŁNOC - ULIKOWO
SZCZECINEK - KOŁOBRZEG
PIŁA GŁÓWNA - USTKA
SZCZECIN GŁÓWNY - TRZEBIEŻ SZCZECIŃSKI
WYSOKA KAMIEŃSKA - KAMIEŃ POMORSKI
SZCZECIN GŁÓWNY - STOBNO SZCZECIŃSKIE
SZCZECIN GUMIEŃCE - GRANICA PAŃSTWA
(TANTOW)
GROTNIKI DRAWSKIE - CHOSZCZNO
STARGARD - PYRZYCE
GRANICA PLK - SZCZECIN DĄBIE
SŁAWNO - DARŁOWO
SMARDZKO -
ŚWIDWIN
MŚCICE - MIELNO KOSZALIŃSKIE
SZCZECIN DĄBIE SDB - SZCZECIN PODJUCHY
POLICE - POLICE CHEMIA
SZCZECIN WSTOWO - SZCZECIN TURZYN
SZCZECIN GŁÓWNY SG - SZCZECIN
GUMIEŃCE
PODG MOSTY - PORT LOTNICZY SZCZECIN
GOLENIÓW
3
203,700
145,555
121,760
5,720
285,000
87,100
79,450
28,756
-0,636
-0,411
-0,092
-0,288
0,251
-0,089
-0,434
0,062
0,115
61,164
-0,300
32,330
15,289
18,000
-0,140
-0,571
0,377
-0,103
0,085
0,000
Do
4
247,731
333,982
183,500
149,730
355,904
213,500
92,788
43,311
100,077
142,528
125,481
99,515
91,957
37,058
17,100
13,194
10,069
144,500
26,100
36,492
35,110
24,911
5,116
6,437
7,129
4,205
3,161
3,970
5
Strona
Nr
linii
1
18
202
203
210
273
351
354
374
401
402
403
404
405
406
407
408
409
410
411
417
418
421
427
428
431
432
433
434
6
6
7
7
9
9
11
12
12
12
15
17
21
21
22
22
22
23
23
23
23
24
24
24
25
25
25
26
3
1
435
851
854
855
857
990
991
992
993
994
995
996
997
998
999
2
PODG MOSTY R1 - PODG MOSTY R2
SZCZECIN WSTOWO - SZCZECIN GUMIEŃCE
SZCZECIN PORT CENTRALNY SPB -
DZIEWOKLICZ
REGALICA - SZCZECIN PORT CENTRALNY
SPA
SZCZECIN DĄBIE SDA - SZCZECIN DĄBIE SDC
SZCZECIN PORT CENTRALNY SPA - SZCZECIN
PORT CENTRALNY SPD32
SZCZECIN PORT CENTRALNY SPA - SZCZECIN
PORT CENTRALNY LOKOMOTYWOWNIA
SZCZECIN PORT CENTRALNY SPA - SZCZECIN
PORT CENTRALNY SPC
SZCZECIN PORT CENTRALNY SPB - SZCZECIN
PORT CENTRALNY SPB T400
SZCZECIN PORT CENTRALNY SPB17 -
SZCZECIN PORT CENTRALNY SPB15
SZCZECIN PORT CENTRALNY SPD31 -
NABRZEŻE STARÓWKA T846
LUBIEWO -
ŚWINOUJŚCIE
SIB
ŚWINOUJŚCIE
SIB - BAZA PROMÓW
MORSKICH
SZCZECIN WSTOWO - ELEKTROWNIA
POMORZANY
PIŁA GŁÓWNA - PIŁA PÓŁNOC
3
0,000
0,065
-0,906
-0,023
-0,187
-0,166
-0,160
-0,146
0,108
-0,023
-0,074
-0,161
0,075
0,000
0,547
4
0,640
2,309
4,176
0,855
2,153
5,451
3,991
3,728
2,118
0,884
1,491
11,303
0,626
1,206
3,196
5
26
26
27
27
27
27
27
27
27
27
27
27
27
27
27
4
WYKAZ OSTRZEŻEŃ DORAŹNYCH, KTÓRE ZOSTAŁY PRZENIESIONE
DO WYKAZU OSTRZEŻEŃ STAŁYCH
Nazwa
szlaku
lub
posterunku
3
Drawiny
Drawiny
Stargard
Dziembówko
- Piła Główna
Dziembówko
- Piła Główna
Dziembówko
- Piła Główna
Piła Główna
Szczecinek -
Miastko
Mścice -
Mielno
Strona
Nr
Linii
2
351
351
351
354
354
354
354
405
427
Od km
Do km
Nr
toru
6
1
Zawiadomienie o wprowadzeniu
ostrzeżenia
Numer
7
Data
nadania
8
Nadawca
9
1
10
10
11
11
11
11
12
21
24
4
89,910
90,250
173,605
85,700
85,700
86,230
91,780
72,685
2,925
5
89,910
90,950
173,620
86,230
86,230
88,700
91,850
72,885
2,925
81ISEDW-17-
17
81ISE3Dw-13-
6
18
81ISE3Sr-961-
109
18
81ISE4PŁA-
1
919-18
2
2
2
1
1
2017-12-15 ISEDR Drawiny
2018-10-10 ISEDR Drawiny
2018-09-13 ISEDR Stargard
2018-10-22
ISEDR Piła
Główna
ISEDR Piła
Główna
ISEDR Piła
Główna
ISEDR Piła
Główna
ISEDR
Szczecinek
ISEDR Mścice
81ISE4PŁA-
2018-10-22
919-18
81ISE4PłA-
930-18
81ISE4PłA-
932-18
2018-10-23
2018-10-23
81ISE4Sk-213-
2017-06-06
17
81ISE5Ms-10-
2017-08-27
10
5
Zgłoś jeśli naruszono regulamin