wyścig-robotów.pdf

(3064 KB) Pobierz
zadania
Zgadnij coś
start
meta
Rzuć mniej oczek
niż poziom
twojego
komputera
Podnieś coś
Rzuć mniej oczek
niż poziom
twoich
chwytaków
Wykryj coś
Rzuć mniej oczek
niż poziom
twoich czujników
Obroń się
Rzuć mniej oczek
niż poziom
twoich osłon
Wyścig
Robotów
komputer
czujniki
chwytaki
możliwość
zmian
osłony
napęd
komputer
czujniki
chwytaki
osłony
napęd
możliwość
zmian
komputer
czujniki
osłony
chwytaki
możliwość
zmian
napęd
W pierwszej fazie każdy z graczy buduje swojego robota. W tym celu rzuca kostką a potem
decyduje, której z części robota przyzna wylosowaną ilość punktów. Raz przyznanych punktów
nie można już zmienić w tej fazie. W ten sposób gracz musi określić wszystkie 6 cech swojego
robota (kolorowe pola na kartach robota). Po zakończeniu tej fazy wszyscy gracze ustawiają
swoje pionki na polu „Start”. Poniżej opis części robota oraz zadań w wyścigu z nimi związanych.
Zgadnij coś
komputer
Im lepszy komputer zamontujesz w swoim robocie,
tym łatwiej będzie on rozwiązywał zagadki.
Rzuć mniej oczek
niż poziom
twojego
komputera
Podnieś coś
chwytaki
Im lepsze chwytaki zamontujesz w swoim robocie,
tym łatwiej będzie on podnosił i przenosił przedmioty.
Rzuć mniej oczek
niż poziom
twoich
chwytaków
czujniki
Im lepsze czujniki zamontujesz w swoim robocie,
tym łatwiej będzie wykrywał pułapki i omijał je.
Wykryj coś
Rzuć mniej oczek
niż poziom
twoich czujników
osłony
Im lepsze osłony zamontujesz w swoim robocie,
tym łatwiej będzie on znosił trudne warunki i będzie
miał mniejszą szansę na zepsucie się.
Obroń się
Rzuć mniej oczek
niż poziom
twoich osłon
możliwość
zmian
napęd
Określa ile razy możesz ulepszyć swojego robota
podczas wyścigu.
Określa o ile najwięcej pól możesz przesunąć swojego
robota.
W drugiej fazie wszystkie roboty ścigają się. Wygrywa ten, który pierwszy dotrze do mety.
Robota poruszamy o tyle pól, ile wypadnie na kostce (ale nie więcej niż punktów ma
napęd).
Po
drodze roboty muszą wykonywać zadania (opisane są po prawej stronie tabeli powyżej). Jeśli się
uda, czyli gracz wyrzuci mniej oczek niż ma punktów w pasującej cesze to dostaje jeden punkt do
polepszenia swojego robota. Odejmuje wtedy jeden punkt „Możliwość
zmian”
i dodaje jeden do
innej części. Jeśli nie ma już punktów
„Możliwość zmian”
to nie może już ulepszać robota mimo
rozwiązania zadania. Jeśli graczowi nie uda się ukończyć zadania (poza
„Obroń się”)
to traci
kolejkę. Jeśli graczowi nie uda się zadanie
„Obroń się”
to traci jeden punkt z wybranej przez
siebie cechy, ale nie traci kolejki.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin