38 pyt.doc

(19 KB) Pobierz

Podstawa programowa wprowadzona ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 14 lutego 2017r.
w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej,  jest fundamentem, na podstawie którego pisane są programy nauczania. Podstawa programowa napisana jest oddzielnie dla:

1. PRZEDSZKOLI, ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH ORAZ INNYCH FORM WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO

2.  SZKOŁY PODSTAWOWEJ

3.UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM LUB ZNACZNYM W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH

4. BRANŻOWEJ SZKOŁY I STOPNIA

5.SZKÓŁ SPECJALNYCH PRZYSPOSABIAJĄCYCH DO PRACY DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM LUB ZNACZNYM ORAZ DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI SPRZĘŻONYMI

6. SZKOŁY POLICEALNEJ

Każda z tych podstaw programowych zawiera:

-cele wychowania, kształcenia, wymagania ogólne (cele kształcenia) i szczegółowe (treści nauczania)

-zadania do realizacji,

-warunki i sposób realizacji zadań

-efekty realizacji zadań w postaci celów osiąganych na zakończenie danego etapu nauczania. 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin