Fajerbol - Pułapki.pdf
(
55 KB
)
Pobierz
Pułapki
Są to jednorazowe przedmioty, których zainstalowanie wymaga trochę czasu, a
ominięcie, posiadania Gibkości wyższej od Bystrości konstruktora.
Jeżeli przy tworzeniu postaci twoim najwyższym wynikiem była gibkość, możesz
zamienić dowolny przedmiot, z którym bohater zaczyna grę, na jedną pułapkę.
1. Alarm
(montaż trwa 1 rundę) – po aktywacji wydaje głośny dźwięk.
2. Potykacz
(montaż trwa 2 rundy) – po aktywacji powala ofiarę, zmniejszając jej
szybkość o połowę i uniemożliwiając wykonywanie ataków dystansowych, aż poświęci
jedną akcję na wstanie.
3. Spryskiwacz
(montaż trwa 3 rundy) – po aktywacji poddaje ofiarę działaniu
mikstury umieszczonej w niej przez konstruktora.
4. Mina
(montaż trwa 3 rundy) – po aktywacji zadaje ofierze 2k6 obrażeń.
5. Przylepiec
(montaż trwa 2 rundy) – po aktywacji uniemożliwia ofierze ruszenie się
z miejsca w najbliższej turze..
6. Przynęta
(montaż trwa 2 rundy) – po aktywacji przyciąga ofiary za pomocą
dźwięków, ruchów i świateł.
Rusz głową!
Możesz wedle uznania opisać szczegóły aktywacji i działania każdej instalowanej
pułapki. Na przykład alarm może wywoływać dźwięk dzwonka po przerwaniu linki,
albo wycie syreny po zabraniu posążka z postumentu.
Plik z chomika:
BastekPlayer
Inne pliki z tego folderu:
Fajerbol - Spotkania Losowe.pdf
(6445 KB)
Fajerbol - Alternatywne Zasady Tworzenia Postaci.pdf
(80 KB)
Fajerbol - Armie, Oddziały i Bitwy.pdf
(91 KB)
Fajerbol - Bohaterscy Mieszczanie.pdf
(138 KB)
Fajerbol - Emporium.pdf
(508 KB)
Inne foldery tego chomika:
13th Age
7th Sea
Adventurers!
Afterbomb Madness 2
Agonia
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin