Terra Incognita - Trupia Rzesza.pdf

(117 KB) Pobierz
TRUPIA RZESZA
Miejsce w świecie
Trupia Rzesza to sekretne sprzysiężenie pseudonaukowców i de-
magogów próbujących doprowadzić do kolejnej wielkiej wojny
w celu zmiany układu sił na świecie na swoją korzyść. Celowi
temu mają przysłużyć się przerażające eksperymenty prowadzone
w laboratoriach rozrzuconych po obszarze Terra Incognita oraz
wywożenie lokalnych gatunków i artefaktów poza obszar tajemni-
czego kontynentu. Naukowcy i okultyści Rzeszy mają nadzieję,
że uda im się w ten sposób stworzyć rasę nieśmiertelnych super-
żołnierzy, którym nikt nie zdoła dotrzymać pola.
Wprowadzanie do gry
Uczestnicy mogą zdecydować o zastąpieniu wybranego regionu
opisanego w podręczniku do Terra Incognita przez laboratorium
opisane poniżej.
Sekretna placówka Trupiej Rzeszy
Ukryty w głębi dżungli bunkier skrywa przerażające sekrety Tru-
piej Rzeszy – wyniki eksperymentów na uprowadzonych lu-
dziach, pojmanych w dziczy bestiach i efekty kontaktów z bez-
kształtnymi horrorami oraz tymi, którzy im służą.
Lokalne atrakcje
Każdy występujący w tym miejscu potwór może korzystać z dodatkowego talentu
Zamie-
niam się w mutanta Rzeszy.
Nowe potwory
Uczestnicy mogą zdecydować o zastąpieniu wybranych potworów
w podręczniku do Terra Incognita podanymi poniżej o takiej sa-
mej sumie atrybutów.
Creative Commons: Uznanie Autorstwa 4.0 Międzynarodowe, Łukasz Kołodziej 2017
Żołdak Rzeszy
Tępy trep fanatycznie oddany ideałom Trupiej Rzeszy, pomimo nikłego pojęcia czym tak na-
prawdę się ona zajmuje.
Zdrowie
2
Determ.
3
Siła
2
Zwinność
2
Inteligencja Charyzma
1
2
Przedmioty
Talenty
Eksperymentalny karabin +1 (broń)
Strzelam zza osłony
Zamachowiec Rzeszy
Udoskonalony przez naukowców Rzeszy zabójca, eliminujący cele w zamian za gwarancję
bezpieczeństwa swoich bliskich.
Zdrowie
3
Determ.
3
Siła
3
Zwinność
4
Inteligencja Charyzma
3
2
Przedmioty
Talenty
Trucizna +2 (gadżet)
Zabijam z ukrycia
Naukowiec Rzeszy
Szaleniec mający bardzo niewiele wspólnego z prawdziwą nauką, ale wystarczająco duże za-
plecze techniczne, żeby stworzyć coś przerażajacego.
Zdrowie
3
Determ.
3
Siła
3
Zwinność
2
Inteligencja Charyzma
4
3
Przedmioty
Talenty
Serum nieśmierci +2 (gadżet)
Zamieniam zwłoki w zmutowane zombie
Creative Commons: Uznanie Autorstwa 4.0 Międzynarodowe, Łukasz Kołodziej 2017
Okultysta Rzeszy
Szaleniec zasłuchany w przerażający bełkot bezkształtnych horrorów i próbujący wykorzy-
stać przekazywaną przez te istoty wiedzę do celów Rzeszy.
Zdrowie
3
Determ.
4
Siła
4
Zwinność
4
Inteligencja Charyzma
4
5
Przedmioty
Talenty
Tablice astrologiczne +4 (gadżet), zniewolony rybo-
lud +3 (towarzysz)
Zsyłam obłąkańcze wizje, przywołuję macki z innego
wymiaru
Machina Rzeszy
Wypełniona mechanizmami różnicowymi pancerna kapsuła krocząca przez pole bitwy siejąc
śmierć i zniszczenie.
Zdrowie
5
Determ.
4
Siła
4
Zwinność
3
Inteligencja Charyzma
4
4
Przedmioty
Talenty
Ciężki karabin maszynowy +4 (broń), pancerne pły-
ty +3 (gadżet)
Pruję z karabinów maszynowych, odbijam pociski
Mutant Rzeszy
Zdeformowane monstrum stworzone ze szczątków martwych ludzi i zwierząt, przywrócone do
życia dzięki makabrycznej mieszance technologii i okultyzmu.
Zdrowie
5
Determ.
5
Siła
5
Zwinność
5
Inteligencja Charyzma
5
5
Przedmioty
Talenty
Aparatura pompująca serum powstrzymujące
śmierć +6 (gadżet), działo elektromagnetycz-
ne +5 (broń)
Uodparniam się na obrażenia, wyrywam kręgosłup,
wydzielam zabójcze promieniowanie
Creative Commons: Uznanie Autorstwa 4.0 Międzynarodowe, Łukasz Kołodziej 2017
Zgłoś jeśli naruszono regulamin