dokladnosc_spostrzegania_v.pdf
(
77 KB
)
Pobierz
Terapia pedagogiczna
Dokładność spostrzegania V
Wskazówki dla nauczyciela
Do ćwiczenia potrzebne są plansze nr 1, nr 2, nr 3. Planszę nr 2 rozcinamy na
pojedyncze kartoniki. Kładziemy przed dzieckiem pustą planszę nr 3 oraz nad
nią planszę nr 1. Pokazujemy jeden z rozciętych kartoników i mówimy: „Gdzie
jest taki sam?” Dziecko wskazuje identyczny element. Następnie zwracamy
uwagę dziecka na małe kwadraciki narysowane w prawym dolnym rogu każdego
pola i mówimy: „Gdzie jest pole z czarnym kwadracikiem na pustej planszy?
Połóż tam kartonik”.
Plansza nr 1
Plansza nr 2
Plansza nr 3
Plik z chomika:
catherina2202
Inne pliki z tego folderu:
dokladnosc_spostrzegania_i.pdf
(78 KB)
dokladnosc_spostrzegania_ii.pdf
(78 KB)
dokladnosc_spostrzegania_iii.pdf
(77 KB)
dokladnosc_spostrzegania_iv.pdf
(77 KB)
dokladnosc_spostrzegania_v.pdf
(77 KB)
Inne foldery tego chomika:
alfabet, litery pisane
Andrzejki
artykuły
dekoracja sali - okna
Dokumenty
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin