tiger_1_rozklad materialu.doc

(540 KB) Pobierz

Tiger 1                                                                                                                                                                                                                   

ROZKŁAD MATERIAŁU

 

 

TEMAT LEKCJI

 

 

 

TEMATYKA

SŁOWNICTWO

 

STRUKTURY

FUNKCJE JĘZYKOWE

 

UMIĘJĘTNOŚCI

WG PODSTAWY PROGRAMOWEJ

 

MATERIAŁY

 

Rozdział wstępny: Hello, Tiger!

Lekcja 1

Słuchamy nazw czynności ruchowych

i wykonujemy właściwe gesty

 

Język czynny:

hello

goodbye

tiger

black

orange

roar

jump

run

stand up

 

Język bierny/powtarzany:

colour

mask

 

Język czynny:

Przywitanie i pożegnanie się:

Hello, …/Goodbye, …

Przedstawianie się: I’m …

 

Język bierny:

(Let’s) listen/point/mime/sing/

make/act out itd.

Look. Here’s Tiger.

What colour is Tiger?

Who’s this?

What does Tiger do?

Język obcy

Reagowanie werbalne

i niewerbalne na proste polecenia

Nazywanie i opisywanie obiektów z otoczenia

Śpiewanie piosenki

 

Edukacja muzyczna

Śpiewanie piosenki

Edukacja polonistyczna

Ilustrowanie mimiką i gestem

Kulturalne zwracanie się do rozmówcy

Stosowanie form grzecznościowych

Edukacja techniczna

Wykonywanie prostego rekwizytu

Edukacja społeczna

Współpracowanie z innymi dziećmi w zabawie i nauce

 

2.2)

 

2.5)

 

2.5)

 

 

3.1) a

 

1.4) a

1.3) d

 

1.3) d

 

 

9.2)c

 

5.4), 11.7)

SB s. 3

WB s. 2

pacynka Tygrysa lub karta obrazkowa Tygrys

Portfolio z wycinankami – gotowa maska Tygrysa

kredki

gumki elastyczne

audio CD1

 

Lekcja  2

Zadajemy pytania o imię i wiek

 

Liczymy od 1 do 10

 

Język czynny:

liczby 1 – 10

boy

girl

 

Język bierny/powtarzany:

brother

sister

 

Język czynny:

Przywitanie i pożegnanie się:

Hello, …/Goodbye, …

Pytanie o imię: What’s your name? – I’m …

Pytanie o wiek: How old are you? – I’m …

 

Język bierny:

(Let’s) listen/point/repeat/sing/

answer the questions/do the role play itd.

Who’s this?

This is …

Here are …

How old is Sue/Jay?

 

Język obcy

Reagowanie werbalne

i niewerbalne na proste polecenia

Nazywanie i opisywanie obiektów z otoczenia

Śpiewanie piosenek

 

Edukacja muzyczna

Śpiewanie piosenek

Edukacja polonistyczna

Kulturalne zwracanie się do rozmówcy

Ilustrowanie mimiką i gestem

Stosowanie form grzecznościowych

Edukacja społeczna

Współpracowanie z innymi dziećmi w zabawie i nauce

 

2.2)

 

2.5)

 

2.5)

 

 

3.1) a

 

1.3) d

 

1.4) a

1.3) d

 

 

5.4), 11.7)

SB s. 4

WB s. 3

karty obrazkowe

pacynka Tygrysa

Portfolio z wycinankami

audio CD1

 

opcjonalnie:

miękka piłka

 

Lekcja 3

Nazywamy kolory

Język czynny:

kolory: red, blue, yellow, green, orange, brown, black

rzeczowniki: apple, ball, banana, book, cat, dog, tiger

liczby 1 – 10

 

Język bierny/powtarzany:

colour

remember

Język czynny:

Przywitanie i pożegnanie się:

Hello, …/Goodbye, …

Pytanie o imię: What’s your name? – I’m …

 

Język bierny:

(Let’s) listen/point/say/

colour/find/look/count itd.

What colour is it?

What colours can you name?

What words do you remember?

How many (Tigers)?

Język obcy

Reagowanie werbalne

i niewerbalne na proste polecenia

Nazywanie i opisywanie obiektów z otoczenia

Śpiewanie piosenek i recytowanie rymowanek

 

Edukacja muzyczna

Śpiewanie piosenek i recytowanie rymowanek

Edukacja polonistyczna

Kulturalne zwracanie się do rozmówcy

Ilustrowanie mimiką i gestem

Stosowanie form grzecznościowych

Edukacja matematyczna

Liczenie obiektów

Edukacja plastyczna

Kolorowanie ilustracji

Edukacja społeczna

Współpracowanie z innymi dziećmi w zabawie i nauce

 

2.2)

 

2.5)

 

2.5)

 

 

 

3.1) a

 

 

1.3) d

 

1.4) a

 

1.3) d

 

7.2)

 

4.2) b

 

5.4), 11.7)

SB ss. 4 – 5

WB s. 4

karty obrazkowe

pacynka Tygrysa

audio CD1

 

Lekcja  4

Powtarzamy słownictwo i struktury z lekcji 1 – 3

 

Język czynny:

kolory: red, blue, yellow, green, orange, brown, black

rzeczowniki: apple, ball, banana, book, cat, dog, tiger

liczby 1 – 10

 

Język bierny/powtarzany:

animals

puppets

remember

Język czynny:

Przywitanie i pożegnanie się:

Hello, …/Goodbye, …

Pytanie o imię: What’s your name? – I’m …

Pytanie o wiek: How old are you? – I’m …

 

 

Język bierny:

(Let’s) listen/point/repeat/

draw/make/do the role play/ listen/colour/say/write itd.

What animal is it?

What’s the cat’s/dog’s name?

How old is Ping/Pong?

What words do you remember?

Język obcy

Reagowanie werbalne

i niewerbalne na proste polecenia

Nazywanie i opisywanie obiektów z otoczenia

Śpiewanie piosenek

 

Edukacja muzyczna

Śpiewanie piosenek

Edukacja polonistyczna

Kulturalne zwracanie się do rozmówcy

Ilustrowanie mimiką i gestem

Stosowanie form grzecznościowych

Uczestniczenie w zabawie teatralnej

Posługiwanie się rekwizytem

w odgrywanej scence

Edukacja matematyczna

Numerowanie ilustracji

Edukacja plastyczna

Kolorowanie ilustracji

Edukacja społeczna

Współpracowanie z innymi dziećmi w zabawie i nauce

 ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin