Tiger 1
ROZKŁAD MATERIAŁU
TEMAT LEKCJI
TEMATYKA
SŁOWNICTWO
STRUKTURY
FUNKCJE JĘZYKOWE
UMIĘJĘTNOŚCI
WG PODSTAWY PROGRAMOWEJ
MATERIAŁY
Rozdział wstępny: Hello, Tiger!
Lekcja 1
Słuchamy nazw czynności ruchowych
i wykonujemy właściwe gesty
Język czynny:
hello
goodbye
tiger
black
orange
roar
jump
run
stand up
Język bierny/powtarzany:
colour
mask
Przywitanie i pożegnanie się:
Hello, …/Goodbye, …
Przedstawianie się: I’m …
Język bierny:
(Let’s) listen/point/mime/sing/
make/act out itd.
Look. Here’s Tiger.
What colour is Tiger?
Who’s this?
What does Tiger do?
Język obcy
Reagowanie werbalne
i niewerbalne na proste polecenia
Nazywanie i opisywanie obiektów z otoczenia
Śpiewanie piosenki
Edukacja muzyczna
Edukacja polonistyczna
Ilustrowanie mimiką i gestem
Kulturalne zwracanie się do rozmówcy
Stosowanie form grzecznościowych
Edukacja techniczna
Wykonywanie prostego rekwizytu
Edukacja społeczna
Współpracowanie z innymi dziećmi w zabawie i nauce
2.2)
2.5)
3.1) a
1.4) a
1.3) d
9.2)c
5.4), 11.7)
SB s. 3
WB s. 2
pacynka Tygrysa lub karta obrazkowa Tygrys
Portfolio z wycinankami – gotowa maska Tygrysa
kredki
gumki elastyczne
audio CD1
Lekcja 2
Zadajemy pytania o imię i wiek
Liczymy od 1 do 10
liczby 1 – 10
boy
girl
brother
sister
Pytanie o imię: What’s your name? – I’m …
Pytanie o wiek: How old are you? – I’m …
(Let’s) listen/point/repeat/sing/
answer the questions/do the role play itd.
This is …
Here are …
How old is Sue/Jay?
Śpiewanie piosenek
SB s. 4
WB s. 3
karty obrazkowe
pacynka Tygrysa
Portfolio z wycinankami
opcjonalnie:
miękka piłka
Lekcja 3
Nazywamy kolory
kolory: red, blue, yellow, green, orange, brown, black
rzeczowniki: apple, ball, banana, book, cat, dog, tiger
remember
(Let’s) listen/point/say/
colour/find/look/count itd.
What colour is it?
What colours can you name?
What words do you remember?
How many (Tigers)?
Śpiewanie piosenek i recytowanie rymowanek
Edukacja matematyczna
Liczenie obiektów
Edukacja plastyczna
Kolorowanie ilustracji
7.2)
4.2) b
SB ss. 4 – 5
WB s. 4
Lekcja 4
Powtarzamy słownictwo i struktury z lekcji 1 – 3
animals
puppets
(Let’s) listen/point/repeat/
draw/make/do the role play/ listen/colour/say/write itd.
What animal is it?
What’s the cat’s/dog’s name?
How old is Ping/Pong?
Uczestniczenie w zabawie teatralnej
Posługiwanie się rekwizytem
w odgrywanej scence
Numerowanie ilustracji
...
izabela_kubis