Malinowska-Parzydło J. - Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą.pdf

(18038 KB) Pobierz
Spis treści
Wstęp.................................................................................................9
Podziękowania .................................................................................19
Martyna Wojciechowska. Ambasadorka książki . ...........................21
ROZDZIA
Ł
1.
Brylant Marki©. Bądź najlepszą wersją siebie .................................. 25
Masz wybór, a nawet wiele wyborów . .............................................27
Marka
premium
................................................................................29
ROZDZIA
Ł
2.
Reputacja 2.0. W poszukiwaniu wartościowego człowieka. ............... 35
Zaufanie 2.0 .....................................................................................38
Powrót do równości, braterstwa i współplemieńców . ......................44
Czym jest kapitał reputacji?. ............................................................50
Twoja reputacja w
świecie
ludzi i technologii. .................................54
Na zakończenie drugiego rozdziału . ...............................................62
ROZDZIA
Ł
3.
Marka osobista. Efekt uważnego
życia
. ............................................ 65
Marka — drogowskaz, bractwo czy religia? . ..................................67
Czym NIE jest marka. ....................................................................71
Czym jest marka osobista. ...............................................................77
Mieć markę czy być marką?. ...........................................................79
Marka to obietnica...........................................................................84
Tożsamość marki .............................................................................90
Korzyści zawodowe z silnej marki. ..................................................97
Korzyści z silnej marki osobistej w
życiu
prywatnym . ...................106
Podsumowanie...............................................................................109
ROZDZIA
Ł
4.
Lekcja siebie. Plankton czy Ten, który rządzi
światem
. .................. 113
Bilans otwarcia na dalsze
życie
. .....................................................116
Twój stosunek do siebie . ...............................................................122
A zatem jaka jest Twoja historia? . .................................................125
Twoja wizja, czyli o co Ci chodzi w
życiu
. ....................................134
Twoja
życiowa
misja . ....................................................................135
Przełomowe momenty. ..................................................................136
Twoje talenty..................................................................................138
Twoje nieodnawialne „zasoby”. .....................................................140
Wnętrze, opakowanie czy opakowane atrakcyjne wnętrze? ...........153
Twoja wewnętrzna wolność. ..........................................................155
A teraz opowiedz mi swoją historię . ..............................................156
Podsumowanie...............................................................................158
ROZDZIA
Ł
5.
6
Kim jesteś — kopią czy oryginałem?. .............................................. 161
Pozycjonowanie marki — kto i co ma o Tobie myśleć? . ...............166
Między „sceną
życia”
a „charakteryzatornią”. ...............................169
Jak o Tobie myślą? .........................................................................174
Segmentacja — czyja opinia Cię interesuje. ..................................176
Kto i co ma o Tobie mówić?. .........................................................183
Twój benchmark w
świecie
marek . ...............................................186
Podsumowanie...............................................................................189
Jesteś marką
O jedno zdjęcie za dużo . ...............................................................266
Zauważ mnie! Rzecz o selfie . ........................................................270
Jak liczba lajków i hejtów wpływa na Twoje
życie.
........................273
Co Ci ukradł internet?. ..................................................................276
Content marketing w budowaniu marki osobistej . ........................279
E-pajęczyna — tkasz czy jesteś uwikłany? . ...................................285
O jeden klik za daleko, czyli Twoje dotychczasowe kryzysy
komunikacji marki . ....................................................................290
Podsumowanie...............................................................................294
ROZDZIA
Ł
8.
Twoja marka
premium.
Zmierz swoją skuteczność i
świętuj
sukces.....297
Marki osobiste. Galeria
premium.
..................................................300
Personal Brand Manager© — profil rekrutacyjny. ......................305
Wskaźniki do pomiaru sukcesu ....................................................307
O czym powinieneś pamiętać, budując markę osobistą?. ...............312
Kwintesencja Ciebie .......................................................................314
Koniec na dobry początek… .........................................................316
DODATEK
8
Narzędzia marketingowe użyteczne w komunikacji marki osobistej.... 317
Bibliografia...................................................................................... 325
Jesteś marką
Zgłoś jeśli naruszono regulamin