Demontaż sprzęgła.pdf

(85 KB) Pobierz
B2BG01A1
DEMONTAŻ - MONTAŻ : SPRZĘGŁO
1. Oprzyrządowanie specjalne
Rysunek : B2CK0A3C
[1] Trzpień do centrowania tarczy ciernej sprzęgła (-).0213/(-).0214.
2. Demontaż
UWAGA : Sposób ten stosuje się do wszystkich modeli kół zamachowych.
UWAGA
: Oznaczyć mechanizm względem koła zamachowego (w przypadku jego powtórnego wykorzystania). 
Rysunek : B2BA00IC
Zdemontować :
l
Śruby
mocujące (1) mechanizmu sprzęgła
l
Mechanizm sprzęgła
l
Tarcza
Sprawdzić wzrokowo :
l
Brak
śladów i zarysowań na
powierzchni nośnej koła zamachowego
l
Zużycie koła zamachowego
l
Stan zębnika rozrusznika
l
Mechanizm sprzęgła
W przypadku obecności oleju w obudowie sprzęgła, wymienić :
l
Uszczelka wału korbowego (Po zdemontowaniu pojedynczego koła zamachowego) (Koło zamachowe silnika : Dokręcanie momentem 4.8 daNm)
l
Uszczelka wału korbowego ; Po zdemontowaniu podwójnego koła zamachowego z tłumikiem drgań skrętnych
l
Prowadnica
łożyska
oporowego sprzęgła
3. Montaż
UWAGA
: Kierunek montażu tarczy : sprężyny piasty amortyzującej, strona mechanizmu (Pojedyncze koło zamachowe silnika) .
UWAGA
: Zweryfikować kierunek montażu piasty oddzielonej od tarczy (w zależności od modelu podwójnego koła zamachowego).
Umieścić :
l
Tarcza cierna
l
Mechanizm sprzęgła  (do znacznika, jeżeli jest to konieczne)
l
Trzpień centrujący [1]
Dokręcić śruby (1) momentem 2.0 daNm.
Zdemontować przyrząd [1].
Nałożyć cienką warstwę MOLYKOTE BR2 PLUS na prowadnicę łożyska sprzęgła oraz na końce widełek.
OBOWIAZKOWE
: Wymieniać systematycznie :
Łożysko
oporowe sprzęgła .
Założyć łożysko oporowe sprzęgła.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin