czyt ze zrozumieniem klasa 2.docx

(41 KB) Pobierz

NA CO BE ZU

1.       

Przeczytasz samodzielnie w ciszy tekst.

 

 

2.       

Odpowiesz na pytania pod tekstem.

 

 

3.       

Pokolorujesz ilustrację zgodnie z opisem zamieszczonym w tekście.

 

 

4.       

Twoja praca jest estetyczna i doprowadzona do końca.

 

 

 

Nareszcie przyszła wiosna. Często świeci słońce, ale czasami pada deszcz. Z ciemnej chmury leją się niebieskie krople deszczu. Marysia wyszła na spacer. Wzięła ze sobą parasol w czerwone, niebieskie, żółte, zielone i pomarańczowe pasy. Drewnianą rączkę trzymała w swojej lewej ręce. Kaczuszka, która chlapała się w kałuży, zauważyła, że Marysi płaszczyk jest tego samego koloru co ona, mają też z Marysia takie same kapelusze. Wieczorem dziewczynka będzie musiała wysuszyć swoje zielone buciki. Pomarańczowe łapki  kaczuszki wyschnął same.

 

 

 

 

 

 

Jaka była pogoda podczas spaceru Marysi?

....................................................................................................................

Co robiła kaczuszka?

....................................................................................................................

Co zrobi Marysia wieczorem?



....................................................................................................................

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin