PLAN MIESIĘCZNY Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO -luty 2014.docx

(21 KB) Pobierz

PLAN MIESIĘCZNY Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W PRZEDSZKOLU NIEPUBLICZNYM „PSZCZÓŁKA MAJA” NA MIESIĄC

LUTY 2014

 

CZAS TRWANIA JEDNOSTKI LEKCYJNEJ :30 min

CZĘSTOTLIWOŚĆ ZAJĘĆ: 2 razy w tygodniu

 

TEMAT

CEL GŁÓWNY/

UMIEJĘTOŚCI

1.”Winter „-Zima

 

 

·         wprowadzenie nazwy pory roku: winter”,

·         powtórzenie nazwy koloru:”white

·         wprowadzenie zwrotu: ”white winter

·         karta pracy – malowanie zimy białą farbą na czarnej kartce.

 

UMIEJĘTOŚCI

·         dziecko zna znaczenie słowa : „winter.

·         powtarza za nauczycielem nazwę rzeczownika oraz zwrot: „white winter

2. It’s snowing”- Pada śnieg

 

·         wprowadzenie nazw rzeczowników: snow”, „snowflakes

·         nauka rymowanki

UMIEJĘTOŚCI

·         dziecko potrafi wskazać usłyszany rzeczownik,

·         powtarza za nauczycielem nazwy rzeczowników,

·         recytuje wierszyk wraz z grupą

·         rozumie znaczenie wypowiadanych słów

3.Snowman” - Bałwan

 

 

        Wprowadzenie rzeczownika: snowman

·        wprowadzenie zwrotu: ”to make a snowman”- robić bałwana

·        praca plastyczna- robimy bałwana z waty.

UMIEJĘTOŚCI

·         dziecko zna znaczenie słowa „snowman

·         dziecko potrafi wskazać usłyszany rzeczownik.

·         powtarza za nauczycielem nazwę rzeczownika oraz poznany zwrot

4. „I’m a little snowman” –-nauka piosenki o małym bałwanku

 

·        powtórzenie słownictwa związanego z zimą,

·        nauka piosenki o bałwanku

UMIEJĘTOŚCI

·         dziecko poprawnie reaguje na polecenie nauczyciela,

·         rozumie znaczenie rzeczowników,

·         potrafi wskazać usłyszany rzeczownik,

·         powtarza za nauczycielem nazwy poznanych rzeczowników,

·         śpiewa piosenkę wraz z grupą

5. Ski ang sledge”- narty i sanki

 

·        wprowadzenie rzeczowników: „ski”, „sledge

·        wprowadzenie pytania: ”Can you ski/sledge?”

UMIEJĘTOŚCI

·         dziecko rozumie znaczenie nowopoznanych rzeczowników

·         poprawnie reaguje na pytanie nauczyciela

 

6. Ice” – Lód

 

 

·        wprowadzenie słowa:” ice

·        praca plastyczna- kolorowanie dzieci ślizgających się na lodzie

UMIEJĘTOŚCI

·         dziecko wskazuje usłyszany rzeczownik,

·         poprawnie reaguje na polecenia nauczyciela,

·         powtarza za nauczycielem nazwę poznanego rzeczownika.

 

7. „Let’s play” – zagrajmy

 

·        utrwalenie dotychczas poznanych rzeczowników, za pomocą gry-zimowe memory

UMIEJĘTOŚCI

·         dziecko potrafi nazwać poznane wcześniej rzeczowniki

·         potrafi wskazać usłyszane słowo na obrazku

·         poprawnie reaguje na polecenia nauczyciela

 

8. Jingle bells” –nauka piosenki

 

·        nauka piosenki Jingle bells

·        praca plastyczna : kolorowanie dzwoneczków

 

UMIEJĘTOŚCI

·         dziecko śpiewa piosenkę wraz z grupą

 

 

Anex: wierszyki/ piosenki

Wierszyk:

Snow snow falling down

Falling on the ground

Falling here and falling there

And falling everywhere!

 

Piosenka:

 

I'm a little snowman

look at me

These are my buttons, 1 2 3.

These are my eyes and this is my nose.

I wear a hat and scarf.

Brrr...it's cold!

I'm a little snowman, look at me.
These are my buttons, 1 2 3.
These are my eyes and this is my nose.
I wear a hat and scarf. Brrr...it's cold!

I'm a little snowman, look at me.
These are my buttons, 1 2 3.
These are my eyes and this is my nose.
I wear a hat and scarf. Brrr...it's cold!

Piosenka:

Dashing through the snow, [Snow gesture.]
in a one-horse open sleigh. [Sleigh gesture.]
O'er the fields we go, [Move your flat right hand over your flat left hand.]
laughing all the way. [Pretend to laugh.]
Bells on bobtails ring, [Jingle bell gesture.]
making spirits bright. [Starting with your closed hands in front of your chest, open your hands up and outwards.]
What fun it is to ride and sing [Clap your hands and sing with a big smile.]
a sleighing song tonight. [Sleigh gesture.]

Oh! Jingle bells, jingle bells, [Jingle bell gesture with one hand, then with your other hand.]
jingle all the way. [Jingle bell gesture with both hands.]
Oh what fun it is to ride [Clap your hands and sing with a big smile.]
in a one-horse open sleigh. [Sleigh gesture.]

Hey! Jingle bells, jingle bells,
jingle all the way.
Oh what fun it is to ride
in a one-horse open sleigh.

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin