Marta-badanie ststystyczne.docx

(163 KB) Pobierz

Marta Rochoń

Farmacja gr. 1

nr indeksu : 44410

 

Etap 1 Programowanie badania

              A. Określenie celów badania

Cel ogólny: Zbadanie przeciętnego wzrost polek.

Cel szczegółowy: Znalezienie zależności między wzrostem polek w grupie 100kobiet w wieku 25 lat, a ich wagą

              B. Określenie przedmiotu badania statystycznego

Próba: 1000 Kobiet polskiego pochodzenia

Zbiorowość statystyczna: 1000 kobiet polskiego pochodzenia w wieku 25 lat

Jednostka statystyczna: kobieta

Cechy statystyczne: wzrost (cm)

              Cechy stałe:

-rzeczowa: kobieta

-przestrzenna: teren Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

-czasowa: dzień 26 marca 2014r

              Cechy zmienne:

-ilościowe: ciągła

-jakościowe: brak

Skalą pomiarową jest skala przedziałowa.

              C. Wybór metod badania stystycznego

Badanie częściowe reprezenacyjne bezpośrednie

              D. Formularz statystyczny

Płeć:

Kobieta

Wiek:

25 lat

Kraj pochodzenia:

Polska

Wzrost:

 

 

              E.Personel

Grupa 20 osób pracujących dla firmy przeprowadzającej statystykę

 

              F.Czas realizacji:

1 dzień

 

              G.Plan finansowy:

Wynagrodzenie:

50 zł

Liczba zatrudnionego personelu:

20 osób

Suma

1 000 zł

 


Etap 2 Obserwacja statystyczna:

A. Sposób gromadzenia danych: wywiad - materiał pierwotny

B. Kontrola zebranego materiału: formalna (ilościowa)

C. Klasyfikacja i grupowanie statystyczne: grupowanie statystyczne - wariancyjne

 

Etap 3 Opracowanie materiału, prezentacja wyników

              A. Szeregi statystyczne:

-szereg szczegółowy:

161;169;168;165;172;158;164;155;168;168;160;175;161;164;156;180;177;156;163;170;159;165;152;174;180;166;151;169;169;171;165;159;174;161;165;153;163;159;166;176;173;166;163;170;177;179;175;177;160;152;164;176;154;172;180;160;170;169;172;172;179;167;163;177;177;176;168;179;173;157;173;158;174;171;155;172;166;155;160;166;168;161;168;167;179;166;165;150;163;156;180;170;175;150;178;172;174;171;151;173

 

- szereg rozdzielczy punktowy


Lp.

Wzrost [cm]

1

161

2

169

3

168

4

165

5

172

6

158

7

164

8

155

9

168

10

168

11

160

12

175

13

161

14

164

15

156

16

180

17

177

18

156

19

163

20

170

21

159

22

165

23

152

24

174

25

180

26

166

27

151

28

169

29

169

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin