Technologia Prac _adunkowych I - Praca Kontrolna nr 2 PK wer 2 pop.docx

(94 KB) Pobierz

POLITECHNIKA WARSZAWSKA

Wydział Transportu

Technologia Prac Ładunkowych I

 

 

 

 

Praca kontrolna nr 2 (poprawiona):

Punkt kontenerowy

 

 

 

 

 

Aleksander Zubrzycki

Grupa LTK

Semestr V

Rok ak. 2010/2011

Karta nr 12

 

ZAŁOŻENIA WYJŚCIOWE

a)      Rodzaj jednostek ładunkowych: kontenery wielkie uniwersalne

b)     Liczba kontenerów fizycznych ładowanych średnio w dobie: 10

c)      Udziały procentowe w obrotach punktu (kontenery ładowne):

Wariant

II

Typ

Cnł

Cpł

1A

20

20

1C

40

20

d)     Udział procentowy kontenerów ładownych (% od punktu b.)

Ctpk

0

Ctps

0

e)      Udziały kontenerów w przeładunkach

Cnł: anł1=0,7; anł2=0,2; anł3=0,1;

Cnp: anp1=0,4; anp2=0,6;

Cpł: apł1=0,3; apł2=0,6; apł3=0,1;

Cpp: app1=0,3; app2=0,7;

Ctpk: atpk1=0,4; atpk2=0,6;

Ctps: atps1=0,0; atps2=1,0;

f)       Średnie czasy składowania (godz./dobę roboczą)

Cnł: 4h;              Cpł: 6h;              Cnp: 16h;              Cpp: 8h;              Ctpk: 4h;              Ctps: 48h;

g)     Czas obsługi ruchowej torów ładunkowych

·         Lpoc <= 600 m i długość frontu Lład <= 300 m à 30 min

·         Lpoc => 600 m i długość frontu Lład => Lskł.wag m à 15 min

h)     Średni załadunek statyczny kontenera:

Qs:1A=12tkont ;1C=8tkont

 

i)       Średni czas trwania jednego cyklu:

 

·         Suwnica SBK – 32/25

Tc=5min; β=0,9

 

·         Żuraw samojezdny

Tc=10min; β=0,7

 

·         Wóz podnośnikowy czołowy

Tc=7min; β=0,8

 

·         Naczepa samonaładowcza

Tc=15min; β=0,6

 

OBLICZENIA

1.      Liczba kontenerów w poszczególnych stacyjnych komunikacjach przejścia (wg typów) przy ndśr = 10 kont./dobę

Typ kontenera

ndśrł=ndśr* udziały procentowe

Cnł

Cpł

Ctpk

Ctps

Razem

1A

X 0,2 = 2

X 0,2 = 2

0

0

4

1C

X 0,4 = 4

X 0,2 = 2

0

0

6

Razem

6

4

0

0

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin