Najwazniejsze_narzedzia_w_ebiznesie.pdf

(661 KB) Pobierz
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
© Copyright for Polish edition by
Netigo.pl
& Agnieszka Kądziołka
Data: 6.02.2008
Tytuł: Najważniejsze narzędzia w ebiznesie
Skład tekstu: Anna Grabka
Niniejsza publikacja może być kopiowana oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w niezmienionej formie.
Zabrania się jej odsprzedaży oraz nanoszenia zmian
bez pisemnej zgody serwisu Netigo.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
Wstęp..................................................................................................4
Poznaj siłę mailingów........................................................................5
Z jakiego narzędzia skorzystać?.....................................................7
Jak zbudować listę mailingową?.....................................................8
10 porad - jak napisać dobry i skuteczny mailing.........................9
1. Pole OD
.....................................................................................9
2. Temat
.......................................................................................10
3. Personalizacja
.........................................................................11
4. Wygląd maila
...........................................................................12
5. Ortografia i interpunkcja
...........................................................12
6. Stopka
.....................................................................................12
7. Szacunek
.................................................................................13
8. Emocje
.....................................................................................13
9. HTML
.......................................................................................14
10. PS
..........................................................................................14
Spraw, aby Twoja strona przemówiła............................................15
Po co testować skuteczność tekstów reklamowych?.................17
Jak jeszcze przykuć uwagę odwiedzającego stronę WWW?......19
Jak wypracować przychód pasywny poprzez udział
w programach partnerskich
...........................................................22
Czy wiesz kim są odwiedzający Twoją stronę WWW?
...............26
BONUS..............................................................................................28
10 najczęściej popełnianych błędów przez początkujących
e-biznesmenów................................................................................28
1. Nie zbieranie adresów email osób odwiedzających serwis
.....28
2. Nie karmienie listy mailingowej
................................................28
3. Brak badania skuteczności ofert i tekstów marketingowych
....30
4. Przeszkadzanie klientowi w wykonaniu NOA (Najbardziej
Oczekiwanej Akcji)........................................................................30
5. Brak optymalizacji strony pod wyszukiwarki
............................31
6. Brak budowania zaufania
........................................................31
7. Brak przeprowadzania badań rynku
........................................32
8. Brak materiałów szkoleniowych i marketingowych dla
partnerów......................................................................................32
9. Brak zdefiniowanej strategii i planowania
................................33
10. Brak delegowania zadań
.......................................................33
Podsumowanie................................................................................34
NAJWAŻNIEJSZE NARZĘDZIA W EBIZNESIE
Wstęp
Wstęp
Oddaję w Twoje ręce tego ebooka, gdyż chciałabym przekazać Ci
sprawdzoną wiedzę, jak skutecznie prowadzić e-Biznes i odnieść
spektakularny sukces.
Znajdziesz tu informacje na temat:
najskuteczniejszej formy marketingu sieciowego - czyli
mailingów
sposobu edukowania klientów i kreowania w nich potrzeby
posiadania tego, co im oferujesz
badania skuteczności tekstów reklamowych
programów partnerskich
przykuwania uwagi klienta, aby pozostał na stronie dłużej niż
5 sekund
błędów jakie popełniają biznesmani
Pozwól jeszcze, że się przedstawię.
Nazywam się Agnieszka Kądziołka i mogę powiedzieć, że jestem co-
raz bliżej sukcesu w e-biznesie. 7 lat temu nie wiedziałam nic, mar-
keting internetowy był w powijakach, a ja metodą prób i błędów do-
chodziłam do tego, co jest skuteczne, a co nie. Uczyłam się od profe-
sjonalistów i zdobyłam sporo doświadczenia, którym dzielę się w tym
ebooku.
Zapraszam do lektury:)
Netigo.pl
- serwis, w którym znajdziesz wiele ciekawych narzędzi,
prawdopodobnie niezbędnych w każdym e-biznesie
strona 4 z 35
NAJWAŻNIEJSZE NARZĘDZIA W EBIZNESIE
Poznaj siłę mailingów
Poznaj siłę mailingów
W tym rozdziale chciałabym podzielić się z Tobą moim doświadcze-
niem w temacie mailingów.
Mailing to najskuteczniejsza technika reklamy w Internecie...
o ile potrafisz go mądrze wykorzystać.
Co to znaczy mądrze? Otóż, nie wystarczy wykupić wysyłki 10 000
maili do przypadkowych osób z typowa reklamą
"Kup już dziś super fajną książkę o tym, jak być bogatym!"
i czekać
na cud. :)
To niestety nie zadziała. W dzisiejszych czasach Internauci są "uczu-
leni" na reklamę. Tego typu zachęta sprawi, że większości z nich
włączy się
czerwone ostrzegawcze światełko
- "Uważaj, próbują Ci
coś wcisnąć!".
Pamiętaj!
Internauci unikają reklam jak ognia i wyczuwają je z daleka!
To jak więc to zrobić?
Po pierwsze określ swoją grupę docelową!
Zastanów się, czy piszesz do gospodyń domowych - bo sprzedajesz
świetną książkę kucharską, czy może do managerów, których zainte-
resuje książka o zarządzaniu.
Netigo.pl
- serwis, w którym znajdziesz wiele ciekawych narzędzi,
prawdopodobnie niezbędnych w każdym e-biznesie
strona 5 z 35
Zgłoś jeśli naruszono regulamin