0772 Sins_of_a_Solar_Empire_-_Poradnik_Gry-OnLine.pdf

(6517 KB) Pobierz
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Sins of a Solar
Empire
Grzechy Imperium Słońca
autor: Maciej „Von Zay” Makuła
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
www.gry-online.pl
Producent
Ironclad Games,
Wydawca
Stardock Systems Inc.,
Wydawca PL
Nicolas Games
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca
– Poradnik
GRY-OnLine
Spis
treści
Wstęp_________________________________________________________ 3
O grze ________________________________________________________ 4
Filozofia rozgrywki
__________________________________________________________ 5
Interfejs użytkownika
_______________________________________________________ 7
Ekonomia
_________________________________________________________________ 10
Planety
___________________________________________________________________ 12
Strony konfliktu____________________________________________________________
16
Dyplomacja________________________________________________________________
19
Budowle i jednostki
________________________________________________________ 20
Logistyka floty
_____________________________________________________________ 21
22
23
24
27
30
31
32
35
38
39
40
43
Opisy budowli i jednostek ________________________________________ 22
ZKH: Budowle______________________________________________________________
ZKH: Jednostki
_____________________________________________________________
ZKH: Badania wojskowe_____________________________________________________
ZKH: Badania cywilne
_______________________________________________________
Adwent: Budowle
__________________________________________________________
Adwent: Jednostki__________________________________________________________
Adwent: Badania wrogie
____________________________________________________
Adwent: Badania harmonijne
________________________________________________
Vasari: Budowle____________________________________________________________
Vasari: Jednostki
___________________________________________________________
Vasari: Badania wojenne
____________________________________________________
Vasari: Badania imperialne
__________________________________________________
Zestawienia tabelaryczne_________________________________________ 46
Jednostki
_________________________________________________________________ 46
Budowle
__________________________________________________________________ 48
Badania
___________________________________________________________________ 50
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione
bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Ilustracja na okładce
-
wykorzystana za zgodą © Shutterstock
Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca
– Poradnik
GRY-OnLine
Wstęp
Witam serdecznie w poradniku do gry
Sins of the Solar Empire.
Ze względu na jej charakter, a
mianowicie brak liniowej kampanii, znajdziecie w nim głównie przybliżenie mechaniki gry, porady
oraz liczne zestawienia tabelaryczne różnych rodzajów jednostek. Sam poradnik został
przygotowany przede wszystkim z myślą o początkujących graczach.
Maciej „Von Zay” Makuła
Strona: 3
Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca
– Poradnik
GRY-OnLine
O grze
Sins of the Solar Empire
jest strategią czasu rzeczywistego, która gatunkowo zaklasyfikowana
została jako 4X –
explore, expand, exploit and exterminate.
W praktyce oznacza to,
że
rozgrywka
opiera się na eksploracji, ekspansji, eksploatacji i eksterminacji. Akcja gry osadzona jest w
przestrzeni kosmicznej, jednak w przeciwieństwie do produkcji typu
HomeWorld
nie wykorzystuje
w pełni trójwymiarowej przestrzeni.
Autorzy nie zdecydowali się na umieszczenie w grze
żadnego
trybu kampanii. Zamiast tego na
gracza czeka całkiem spora liczba różnorakich pojedynczych niezależnych scenariuszy.
Strona: 4
Zgłoś jeśli naruszono regulamin