Lancuszki dobra.pdf

(1558 KB) Pobierz
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 70, s.
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Łańcuszki dobra
Ponumeruj we właściwej kolejności wydarzenia dotyczące
spotkania Gerdy z Rozbójniczką. Następnie przepisz je starannie
w liniach.
do Laponii.
an
ow
Droga
ych
yczne
ie
W
fiz
Napad na powóz.
Dary od małej rozbójniczki.
Uratowanie Gerdy przez małą rozbójniczkę.
Wiadomość o Kaju.
o przygodach Gerdy.
acja
duk
tyczna
E
plas
Opowieści
kacja
du
astyczna
E
pl
2
Powiedz, jaka okazała się Rozbójniczka.
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 70, s.
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
3
acja
du
t
k
matycz
wyrazy
Ustaw
a
E
a
e
n
m
tak, aby utworzyły „łańcuszek dobra”.
pomoc, złośliwość, zrozumienie, obojętność,
współczucie, zawiść, troska, oddanie
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
4
Dopisz do podanych wyrazów po dwa przymiotniki.
ptak (jaki?)
acja
duk
tyczna
E
plas
zima (jaka?) –
drzewo (jakie?) –
kacja
du
astyczna
E
pl
śnieg (jaki?) –
5
Wpisz w miejsce kratek odpowiednie głoski miękkie podane
w okienkach.
ć
ś
ń
ź
nieg
sło
Ole
ba
Publikacja bezpłatna
ko
żołą
le
mietana
ni
gałą
ruba
łó
wo
nica
ce
ka
ka
lizgawka
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 70, s.
3
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Łańcuszki dobra
Ślimak wspina się na ścianę o wysokości 30 cm.
W ciągu dnia przemierza 7 cm, w nocy nie porusza się.
Zaznacz miejsca, w których zatrzyma się
na odpoczynek.
ac
u
W
ja
d
a
k
tyczna
jakim
E
pl
s
dniu tygodnia skończy wędrówkę, jeśli
zacznie we wtorek?
2
kacja
du
astyczna
E
pl
Ada gra w nową grę. Przeskakuje po 3 pola.
Pokoloruj na czerwono pola, na których przystanie.
30
29
28
27
26
25
24
23
22
21
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
30
20
26
29
28
25
23
22
24
27
10
16
19
18
13
15
14
12
21
17
11
6
9
8
3
5
4
2
1
7
3
4
Ada w drugą stronę stoi na polu z numerem 30 i przeskakuje
5 pól. Pokoloruj w zadaniu 2 na niebiesko te pola, na których się
zatrzyma.
Mikołaj przygotowuje paczki. Ile prezentów trafi do każdej
osoby, jeśli Mikołaj rozdzieli je między:
cam
i
5 osób?
6 osób?
3 osoby?
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 70, s.
4
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
Wykonaj
5
Wych
z
owanie
polecenia.
n
i
ycz
e
f
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
Wpisz w chodniczku kolejne liczby do 30.
Zaznacz na żółto pola, w których liczby są wynikami działań:
4 + 4, 4 + 4 + 4,
4 + 4 + 4 + 4, 4 + 4+ 4+ 4 + 4,
4 + 4+ 4 + 4 + 4 + 4, 4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4
Zaznacz na niebiesko pola, w których liczby są wynikami
działań:
27 – 9, 27 – 9 – 9
Zaznacz na zielono pola, w których liczby są wynikami działań:
30 – 2, 30 – 2 – 2, 30 – 2 – 2 – 2 ...
Zaznacz na czerwono pola, w których liczby są wynikami
działań:
8 + 8, 8 + 8 + 8
Publikacja bezpłatna
cam
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 70, s.
zyk
J
ę
ngielski
a
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
Where are you?
ę
cia
k
Look, listen and point. Popatrz, posłuchaj i wskaż.
j
Za
omputerowe
Jaś! Jaś!
Where are
acja
uk
Ed
rodnic
you?
p
Are you in
the kitchen?
I’m here!
rzy
za
kacja
du
uzyczna
E
m
k
du
onistyczn
E
ol
a
p
Are you in
the living
acja
room?
No, I’m not.
I’m in the
bedroom.
Oh, here
you are! Look!
I’ve got a new
poster!
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
2
Listen and repeat. Posłuchaj i powtórz.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
s
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
Zgłoś jeśli naruszono regulamin