zwierzęta hodowlane.pdf

(1732 KB) Pobierz
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 32, s.
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
kacja
du
uzyczna
E
m
Zwierzęta hodowlane
Na jakie grupy można podzielić przedstawione na obrazkach
zwierzęta hodowlane? Zapisz swoją propozycję.
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
2
acja
duk
tyczna
E
plas
Wpisz nazwy wskazanych części ciała ptaka.
kacja
du
astyczna
E
pl
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 32, s.
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
3
Ed
uzyczna
m
Wpisz nazwy wskazanych części ciała ssaka.
ukacja
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
4
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Młody naukowiec
Przyjrzyj się pokryciu ciała ptaka
i ssaka. Zapisz, czym się one różnią.
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 32, s.
3
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Zwierzęta hodowlane
Wykonaj działania.
10 + 6 =
acja
duk
tyczna
E
plas
20 – 5 =
30 – 3 =
20 + 10 =
10 – 6 =
20 + 5 =
2
c
a
uka
yc
j
zn
d
Policz
a
E
plast
elementy w ramkach, następnie połącz ramki
z odpowiednimi liczbami.
cam
i
30
25
27
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 32, s.
4
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
Wpisz
3
Wych
z
owanie
na osiach liczbowych brakujące liczby.
n
i
ycz
e
f
24
acja
duk
tyczna
E
plas
30
10
kacja
du
astyczna
E
pl
15
20
25
20
23
4
Odgadnij zasadę i wpisz odpowiednie liczby.
20
5
0
25
6
18
10
3
24
12
16
15
6
23
18
9
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 32, s.
zyk
J
ę
ngielski
a
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
I haven’t got a cat
ę
cia
k
Listen and sing. Posłuchaj i zaśpiewaj.
j
Za
omputerowe
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
I haven’t got a cat
Have you got a bird?
Yes, I have. Yes, I have.
kacja
du
uzyczna
E
m
Have you got a dog?
Yes, I have. Yes, I have.
I’ve got a bird and a dog
But I haven’t got a cat.
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Have you got a hamster?
Yes, I have. Yes, I have.
Have you got a fish?
Yes, I have. Yes, I have.
I’ve got a hamster and a fish.
But I haven’t got a guinea pig.
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
s
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
Zgłoś jeśli naruszono regulamin