na planie filmowym-KRONIKA KLASOWA.pdf

(1661 KB) Pobierz
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 114, s.
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
1
m
Na planie filmowym
przygodowy
Odczytaj nazwy gatunków i rodzajów filmowych.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
animowany
fantasy
fabularny
obyczajowy
dokumentalny
acja
duk
tyczna
E
plas
F I L M
sensacyjny
biograficzny
wojenny
przyrodniczy
kacja
du
astyczna
E
pl
2
Jak sądzisz, dlaczego tak wiele osób lubi komedie?
Ludzie lubią komedie, ponieważ
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 114, s.
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
3
acja
du
t
k
matycz
Wyobraź
E
a
e
na
m
sobie, że możesz nakręcić film. O czym on będzie?
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
4
Jakie funkcje w nagrywaniu scenek filmowych mogą pełnić osoby
z Twojej grupy? Uzupełnij tabelę.
Osoba
Funkcja
am
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 114, s.
3
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
5
ukacja
d
Napisz relację
E
atematyczna
do kroniki klasowej dotyczącą nakręcanych przez
m
Was scenek filmowych.
Kronika klasowa
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
6
Dopisz do podanych wyrazów przeczenie
nie.
dobry
zły
sympatyczny
słuszny
przyjaciel
chęć
wygoda
dokładność
uczy się
śpiewa
trzyma
tańczy
Publikacja bezpłatna
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 114, s.
4
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Na planie filmowym
CENNIK BILETÓW
na film „Dzieci z Bullerbyn”
BILET NORMALNY
BILET ULGOWY
BILET RODZINNY
?
12 zł
52 zł
Rozwiąż zadanie.
Ada z rodzicami, bratem
i babcią wybrała się do kina na
film pt. „Dzieci z Bullerbyn”.
Ile
j
kosztował bilet dla babci,
ac
a
duk
tyczna
koszt biletów dla całej
E
plas
jeśli
rodziny wyniósł 72 zł?
(2 osoby dorosłe i 2 dzieci)
kacja
Odpowiedź:
du
astyczna
E
pl
2
Ułóż dwa pytania do zadania i rozwiąż zadanie.
Producenci filmowi poszukiwali dzieci, które mogłyby odegrać
główne role. Na przesłuchania zgłosiło się po 8 dziewczynek
z kilku grup wiekowych i 16 chłopców. Wszystkich zgłoszonych
dziewczynek było 24.
cam
i
Odpowiedź:
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 114, s.
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
3
owan
Rozwiąż
ych
yczne
ie
W
fiz
zadanie za pomocą drzewka.
Jaś wykonał 4 serie pompek,
po 8 pompek w każdej serii. Tata
Jasia wykonał o 9 pompek więcej
od syna. Ile pompek zrobił tata?
acja
duk
tyczna
E
plas
Tata zrobił
pompek.
4
ka
du
astyczna
E
pl
Wpisz w okienka odpowiednie liczby.
cja
+ 19 = 67
∙ 5 = 100
100 :
= 25
25 +
∙ 5 = 50
97 –
= 18
5
Ada i Jaś zbudowali z klocków kolorowe piramidy. O ile klocków
więcej zużył Jaś do budowy piramidy?
cam
i
Jaś zużył o
klocków więcej.
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zgłoś jeśli naruszono regulamin