Breitbarth W. - W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych.pdf

(32135 KB) Pobierz
„W ayne B reitbarth napisał znakom ity poradnik korzystania
z jednej z najszybciej rozwijających się społecznościowych
platform m arketingow ych. Każdy przedstawiciel świata biznesu
dowie się z tej rzeczowej książki, dlaczego w arto być obecnym
w L inkedln. Przeczytaj ją i dow iedz się
JA C K C O V E R T , Z A Ł O Ż Y C IE L 8 o O -
W sieci korzyści
Jak wykorzystać
Linkedln
w kontaktach
zawodowych
r ' " - *
Wayne Breitbarth
one
PowtR/
O pinie o książce
„Sieci społecznościowe wyewoluowały do sieci komercyjnych — stanowią dzisiaj
narzędzie poszukiwania pracy i świadczenia usług. W związku z tym stają się
coraz ważniejszym kanałem kom unikacji w naszym życiu. Ja k zauważa
W ayne w swojej znakomitej książce, w L in k ed In chodzi przede wszystkim
0 nawiązywanie właściwych kontaktów. W łaśnie dlatego serwis ten stanowi dla
nas bezcenne narzędzie znajdowania pracowników, dzięki którym nasi klienci
m ogą odnosić sukcesy. K up co najmniej 396 egzem plarzy tej książki i rozdaj
ją wszystkim swoim znajomym”.
— M a rk T oth, dyrektor ds. prawnych, M anpow er N o rth America
„N ie znam nikogo, kto miałby szerszą wiedzę na temat korzystania z L inkedIn
niż W ayne Breitbarth. T o prawdziwy dar umieć i chcieć dzielić się swoimi
kompetencjami w sposób równie jasny i precyzyjny. T o dar przekazywany
każdem u, kto m usi nawiązywać znajomości w celach zawodowych, dla przy­
jem ności albo w związku z poszukiwaniem pracy”.
— Robert Grede, autor bestsellerów
Naked Marketing
oraz
The Spur & The Sash
„Jestem właścicielem małej firmy. Skorzystałem z porad W ayne’a związanych
z lepszym wykorzystaniem LinkedIn. Poprawiłem mój profil, zacząłem udzie­
lać się w grupach i skuteczniej korzystać z zaawansowanych funkcji wyszu­
kiwania, dzięki czem u nawiązałem znajomości z większą liczbą decydentów
1 zacząłem generować większy ruch na naszej stronie internetowej. L in k ed In
okazał się świetnym narzędziem, umożliwiającym mojej firmie pozyskiwanie
kolejnych klientów”.
— Je ff Carrigan, założyciel i dyrektor ds. m arketingu, Big Shoes N etw ork
„Przedstawiony w tej książce wzór na sukces znacząco ułatwia rozeznanie się
w m ediach społecznościowych i wykorzystanie serwisu L in k ed In w celach
biznesowych wszystkim tym, którzy nie należą do pokolenia Facebooka”.
— M ichael A. D alton, autor książki
Simplifying Innovation
„Ta książka jest ja k sam W ayne — bystra, konkretna i pełna świetnych pomy­
słów. Dowiesz się z niej, w jaki sposób można wykorzystać L inkedIn do napę­
dzania w zrostu firm y. Jasn e w yjaśnienia i przykłady zaczerpnięte z życia
powodują, że to lektura obowiązkowa dla każdego, kto poważnie podchodzi
do rozwoju swojej działalności biznesowej”.
— C hristina Steder, prezes, Clear Verve M arketing
„Studenci nie mają obecnie problemów z korzystaniem z mediów społeczno-
ściowych, z pewnością pow inni się je d n ak dowiedzieć, w ja k i sposób należy
w odpowiedni i profesjonalny sposób korzystać z serwisu L inkedIn jako narzę­
dzia rozwoju własnej kariery i nawiązywania znajomości z innymi profesjo­
nalistami. W ayne B reitbarth napisał świetny przewodnik dla młodych ludzi,
którzy są w praw dzie znakomicie obeznani z now inkam i technologicznymi,
ale m uszą się jeszcze sporo dowiedzieć o realiach rynku pracy”.
— L aura F. Kestner, dyrektor, Career Services Center, M arquette University
„Połączenie pasji W ayne’a Breitbartha do netw orkingu społecznościowego,
jego doświadczenia biznesowego, rozległej wiedzy, mistrzowskiej znajomości
serwisu L inkedIn oraz umiejętności szkoleniowych sprawia, że niniejsza książka
napraw dę wyróżnia się na tle innych. Jeśli chcesz szybko zorientow ać się
w temacie, powinieneś kupić właśnie tę książkę”.
— F ran k M artinelli, prezes, T he Center for Public Skills T raining
„O d piętnastu lat pom agam moim klientom wykorzystywać internet i media
społecznościowe w charakterze potężnych narzędzi biznesowych, z pewnym
zażenowaniem muszę jednak przyznać, że jakoś nigdy »nie ogarnąłem« w pełni
serwisu LinkedIn. Dopiero gdy moje prelekcje zaprowadziły mnie na te same
wydarzenia i konferencje, na których przemawiał W ayne, zrozumiałem, co tak
naprawdę tracę. Jego doświadczenie biznesowe, zdroworozsądkowe podejście
i entuzjastyczny styl spowodowały, że kolejne rzesze odbiorców stają się
wiernymi fanami L ink ed In (ja również zaliczam się do tego grona). N adal
pom agam klientom opanowywać strategie korzystania z Facebooka, Tw ittera
czy F oursquare, jeśli jed n ak ktoś je st zainteresowany w iedzą ekspercką na
tem at L in k e d In , która przełoży się na w ym ierne w yniki, odsyłam go do
W ay n e’a. Jeżeli L in k e d In stanowi jed en z elem entów Twojej biznesowej
strategii obecności w mediach społecznościowych, książka autorstwa W ayne’a
bardzo Ci się przyda. Jeśli natomiast L inkedIn stanowi jedyny element Twojej
strategii, nie będziesz potrzebował żadnej innej książki”.
— T o m Snyder, prezes i dyrektor generalny, Trivera Interactive;
autor książki
The Complete Idiot’ M in i Guide to Real-time Marketing
s
with Foursquare
„Rewelacyjna książka W ayne’a pomoże Ci zrozumieć L in k ed In , nabrać pew­
ności siebie w posługiwaniu się tym istotnym narzędziem oraz podjąć ryzyko
i wykorzystać media społecznościowe w związku z dążeniem do realizacji celów
zawodowych. N ie zwlekaj i ją kup!”
— Susan M arshall, prezes, Executive A dvisor L L C ; autorka książki
H ow to Grow a Backbone
„Dobra książka biznesowa to taka, która staje się punktem odniesienia dla kolej­
nych czytelników, którzy polecają ją następnym osobom. W ayne napisał właśnie
taką książkę. Przeczytaj ją, a będziesz się czuł mniej onieśmielony W eb 2.0,
sprzedażą 2.0 i wszystkim innym 2.0. Zaczniesz osiągać wymierne korzyści
dzięki jed n em u serwisowi społecznościowemu”.
— Je ff Koser, autor książki
Selling to Zebras
„W ayne B reitbarth odkrywa tajemnice skutecznego posługiwania się jednym
z najważniejszych współczesnych narzędzi biznesowych, a mianowicie serwisem
L in k ed In . T a książka to praktyczny podręcznik dla każdego, kto chciałby
znacząco rozwinąć swoją karierę, działalność biznesową albo pozycję zawodową.
Opracowany przez Breitbartha wzór na sukces to prosta m etoda zwiększania
własnej widoczności za pomocą jednej z najpopularniejszych dziś platform
cyfrowych. Konkretny styl pisania plus mnóstwo ciekawych przemyśleń na temat
L inkedIn powodują, że to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy nie chcą
zostać wyprzedzeni na dzisiejszej cyfrowej autostradzie biznesowej”.
— R ich H orw ath, autor książki
Deep Dive: The Proven Method fo r Building
Strategy, Focusing Your Resources, and Taking Smart Action
„Jeśli zastanawiasz się czasami, ja k ą wartość oferuje L in k e d In albo dlaczego
warto zainwestować czas w naukę korzystania z tego serwisu, po prostu musisz
przeczytać tę książkę! Znajdziesz w niej genialne rady dotyczące rozpoczynania
swojej przygody z platform ą L in k e d In oraz te traktujące o ja k najlepszym
wykorzystaniu Twojego najcenniejszego zasobu, czyli Twojej sieci kontaktów.
N ie lubisz nowinek technologicznych? A może jesteś dyrektorem i nie masz za
wiele wolnego czasu? W ayne wyjaśni Ci, na czym polega prawdziwa wartość
tego narzędzia!”
— M ichael Kuhlman, prezes,
123Smarket.com
Zgłoś jeśli naruszono regulamin