Konwersja w e commerce s.pdf

(11351 KB) Pobierz
SPIS TREŚCI
Kup książkę
Kup książkę
WSTĘP
„Konwersja w e-commerce” to książka o tym,
co w prowadzeniu sklepu internetowego jest
najtrudniejsze. O tym, jak pozyskiwać ruch do
e-biznesu i jak w skuteczny sposób zamieniać go
na zamówienia. Jak na każdym kroku optymalizo-
W
wać ten proces – tak, by odsetek liczby klientów
do odwiedzających użytkowników rósł w szybkim
tempie i żeby cały czas zwiększać wartość
wirtualnych koszyków. To w naszej ocenie naj-
bardziej aktualne źródło informacji na tematy
najbardziej pożądane przez właścicieli sklepów
internetowych.
Kup książkę
Jak każdy, tak i Ty potrzebujesz wskazówek, które wyznaczą nowe kierunku rozwoju
Twojego sklepu. Nieraz zadajesz sobie pytania: „Czym mam zająć się teraz? Które
zmiany czy poprawki najbardziej wpłyną na moje zyski? Co mogę zrobić, aby zwiększyć
sprzedaż?”. Odpowiedzi na te i inne nurtujące Cię kwestie znajdziesz na kolejnych
stronach.
KTO POWINIEN PRZECZYTAĆ TĘ KSIĄŻKĘ?
Każdy, kto:
*
już wie, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego założenie;
*
szuka prostych, ale skutecznych rozwiązań optymalizujących sklep i zwiększa-
jących sprzedaż;
*
zdaje sobie sprawę, czym jest inwestycja w wiedzę i jak duże zwroty przynosi.
Dzięki zastosowaniu porad zawartych w tej książce sprzedaż w Twoim e-biznesie
powinna wzrosnąć, a to przełoży się na wypracowywany zysk. Opisaliśmy tutaj jak
można wybrać i wdrożyć najlepszą strategię konkurowania z innymi sklepami ze swojej
branży i odróżnienia się od innych, a także jak stworzyć własne, niezależne źródła
promocji i uniezależnić się od rosnących cen płatnej reklamy.
Po przeczytaniu „Konwersji w e-commerce” będziesz mieć głowę pełną sprawdzonych
technik i metod, których wdrożenie pozwoli Ci być o krok przed konkurencją i po
prostu więcej zarabiać. I tego właśnie Ci życzymy!
Łukasz Plutecki, Sebastian Suma, Krzysztof Bartnik
Kup książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin