Kody_usterek-TYP-C.pdf

(271 KB) Pobierz
Lista kodów błędów standardu
OBDII/EOBD
(błędy typu C-podwozie)
Kody błędów typu C (podwozie):
Kod
C0200
C0201
C0202
C0203
C0205
C0206
C0207
C0208
C0210
C0211
C0212
C0213
C0215
C0216
C0217
C0218
C0220
C0221
C0222
C0223
C0225
C0226
C0227
C0228
C0229
C0231
C0232
C0233
C0234
C0236
Opis / znaczenie
Czujnik prędkości koła prawy przedni – usterka
Czujnik prędkości koła prawy przedni - sygnał poza zakresem/wydajność
Czujnik prędkości koła prawy przedni - niski sygnał wejściowy
Czujnik prędkości koła prawy przedni - wysoki sygnał wejściowy
Czujnik prędkości koła lewy przedni – usterka
Czujnik prędkości koła lewy przedni - sygnał poza zakresem/wydajność
Czujnik prędkości koła lewy przedni - niski sygnał wejściowy
Czujnik prędkości koła lewy przedni - wysoki sygnał wejściowy
Czujnik prędkości koła prawy tylny – usterka
Czujnik prędkości koła prawy tylny - sygnał poza zakresem/wydajność
Czujnik prędkości koła prawy tylny - niski sygnał wejściowy
Czujnik prędkości koła prawy tylny - wysoki sygnał wyjściowy
Czujnik prędkości koła lewy tylny – usterka
Czujnik prędkości koła lewy tylny - sygnał poza zakresem/wydajność
Czujnik prędkości koła lewy tylny - niski sygnał wejściowy
Czujnik prędkości koła lewy tylny - wysoki sygnał wejściowy
Czujnik prędkości tylnych kół – usterka
Czujnik prędkości tylnych kół - sygnał poza zakresem/wydajność
Czujnik prędkości tylnych kół - niski sygnał wejściowy
Czujnik prędkości tylnych kół - wysoki sygnał wejściowy
Czujnik prędkości kół - błąd częstotliwości
Elektromagnes/miernik #1 ABS prawy przedni – usterka
Elektromagnes/miernik #1 ABS prawy przedni - sygnał poza zakresem/wydajność
Elektromagnes/miernik #1 ABS prawy przedni - niski sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik #1 ABS prawy przedni - wysoki sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik #2 ABS prawy przedni – usterka
Elektromagnes/miernik #2 ABS prawy przedni - sygnał poza zakresem/wydajność
Elektromagnes/miernik #2 ABS prawy przedni - niski sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik #2 ABS prawy przedni - wysoki sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik #1 ABS lewy przedni – usterka
Gerantz Polska s.c.
- 2 -
wszelkie prawa zastrzeżone ©.
www.diagnostyka-samochodowa.pl
Kod
C0237
C0238
C0239
C0241
C0242
C0243
C0244
C0246
C0247
C0248
C0249
C0251
C0252
C0253
C0254
C0256
C0257
C0258
C0259
C0261
C0262
C0263
C0264
C0266
C0267
C0268
C0269
C0271
C0272
C0273
C0274
Opis / znaczenie
Elektromagnes/miernik #1 ABS lewy przedni - sygnał poza zakresem/wydajność
Elektromagnes/miernik #1 ABS lewy przedni - niski sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik #1 ABS lewy przedni - wysoki sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik #2 ABS lewy przedni – usterka
Elektromagnes/miernik #2 ABS lewy przedni - sygnał poza zakresem/wydajność
Elektromagnes/miernik #2 ABS lewy przedni - niski sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik #2 ABS lewy przedni - wysoki sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik #1 ABS prawy tylny – usterka
Elektromagnes/miernik #1 ABS prawy tylny - sygnał poza zakresem/wydajność
Elektromagnes/miernik #1 ABS prawy tylny - niski sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik #1 ABS prawy tylny - wysoki sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik #2 ABS prawy tylny – usterka
Elektromagnes/miernik #2 ABS prawy tylny - sygnał poza zakresem/wydajność
Elektromagnes/miernik #2 ABS prawy tylny - niski sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik #2 ABS prawy tylny - wysoki sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik #1 ABS lewy tylny – usterka
Elektromagnes/miernik #1 ABS lewy tylny - sygnał poza zakresem/wydajność
Elektromagnes/miernik #1 ABS lewy tylny - niski sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik #1 ABS lewy tylny - wysoki sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik #2 ABS lewy tylny – usterka
Elektromagnes/miernik #2 ABS lewy tylny - sygnał poza zakresem/wydajność
Elektromagnes/miernik #2 ABS lewy tylny - niski sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik #2 ABS lewy tylny - wysoki sygnał wejściowy
Obwód silnika pompy – usterka
Obwód silnika pompy - sygnał poza zakresem/wydajność
Obwód silnika pompy - niski sygnał wejściowy
Obwód silnika pompy - wysoki sygnał wejściowy
Obwód przekaźnika silnika pompy – usterka
Obwód przekaźnika silnika pompy - sygnał poza zakresem/wydajność
Obwód przekaźnika silnika pompy - niski sygnał wejściowy
Obwód przekaźnika silnika pompy - wysoki sygnał wejściowy
Gerantz Polska s.c.
- 3 -
wszelkie prawa zastrzeżone ©.
www.diagnostyka-samochodowa.pl
Kod
C0276
C0277
C0278
C0279
C0300
C0301
C0302
C0303
C0305
C0306
C0307
C0308
C0310
C0311
C0312
C0313
C0315
C0316
C0317
C0318
C0320
C0321
C0322
C0323
C0325
C0326
C0327
C0328
C0330
C0331
C0332
Opis / znaczenie
Obwód przekaźnika zaworu – usterka
Obwód przekaźnika zaworu - sygnał poza zakresem/wydajność
Obwód przekaźnika zaworu - niski sygnał wejściowy
Obwód przekaźnika zaworu - wysoki sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik TCS #1 prawy przedni – usterka
Elektromagnes/miernik TCS #1 prawy przedni - sygnał poza zakresem/wydajność
Elektromagnes/miernik TCS #1 prawy przedni - niski sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik TCS #1 prawy przedni - wysoki sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik TCS #2 prawy przedni – usterka
Elektromagnes/miernik TCS #2 prawy przedni - sygnał poza zakresem/wydajność
Elektromagnes/miernik TCS #2 prawy przedni - niski sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik TCS #2 prawy przedni - wysoki sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik TCS #1 lewy przedni – usterka
Elektromagnes/miernik TCS #1 lewy przedni - sygnał poza zakresem/wydajność
Elektromagnes/miernik TCS #1 lewy przedni - niski sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik TCS #1 lewy przedni - wysoki sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik TCS #2 lewy przedni – usterka
Elektromagnes/miernik TCS #2 lewy przedni - sygnał poza zakresem/wydajność
Elektromagnes/miernik TCS #2 lewy przedni - niski sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik TCS #2 lewy przedni - wysoki sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik TCS #1 prawy tylny – usterka
Elektromagnes/miernik TCS #1 prawy tylny - sygnał poza zakresem/wydajność
Elektromagnes/miernik TCS #1 prawy tylny - niski sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik TCS #1 prawy tylny - wysoki sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik TCS #2 prawy tylny – usterka
Elektromagnes/miernik TCS #2 prawy tylny - sygnał poza zakresem/wydajność
Elektromagnes/miernik TCS #2 prawy tylny - niski sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik TCS #2 prawy tylny - wysoki sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik TCS #1 lewy tylny – usterka
Elektromagnes/miernik TCS #1 lewy tylny - sygnał poza zakresem/wydajność
Elektromagnes/miernik TCS #1 lewy tylny - niski sygnał wejściowy
Gerantz Polska s.c.
- 4 -
wszelkie prawa zastrzeżone ©.
www.diagnostyka-samochodowa.pl
Kod
C0333
C0335
C0336
C0337
C0338
C0340
C0341
C0342
C0343
C0345
C0346
C0347
C0348
C0350
C0351
C0352
C0353
C0355
C0356
C0357
C0358
C0360
C0361
C0362
C0363
C0365
C0366
C0367
C0368
C0370
C0371
Opis / znaczenie
Elektromagnes/miernik TCS #1 lewy tylny - wysoki sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik TCS #2 lewy tylny – usterka
Elektromagnes/miernik TCS #2 lewy tylny - sygnał poza zakresem/wydajność
Elektromagnes/miernik TCS #2 lewy tylny - niski sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik TCS #2 lewy tylny - wysoki sygnał wejściowy
Przełącznik hamulca ABS/TCS – usterka
Przełącznik hamulca ABS/TCS - sygnał poza zakresem/wydajność
Przełącznik hamulca ABS/TCS - niski sygnał wejściowy
Przełącznik hamulca ABS/TCS - wysoki sygnał wejściowy
Obwód niskiego poziomu płynu hamulcowego – usterka
Obwód niskiego poziomu płynu hamulcowego - sygnał poza zakresem/wydajność
Obwód niskiego poziomu płynu hamulcowego - niski sygnał wejściowy
Obwód niskiego poziomu płynu hamulcowego - wysoki sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik #1 tylny – usterka
Elektromagnes/miernik #1 tylny - sygnał poza zakresem/wydajność
Elektromagnes/miernik #1 tylny - niski sygnał wejściowy
Elektromagnes/miernik #1 tylny - wysoki sygnał swej
Obwód miernika przymykania przepustnicy – usterka
Obwód miernika przymykania przepustnicy - sygnał poza zakresem/wydajność
Obwód miernika przymykania przepustnicy - niski sygnał wejściowy
Obwód miernika przymykania przepustnicy - wysoki sygnał wejściowy
Obwód ciśnienia w systemie – usterka
Obwód ciśnienia w systemie - sygnał poza zakresem/wydajność
Obwód ciśnienia w systemie - niski sygnał wejściowy
Obwód ciśnienia w systemie - wysoki sygnał wejściowy
Przyspieszeniomierz boczny/poprzeczny/ - usterka
Przyspieszeniomierz boczny/poprzeczny/ - sygnał poza zakresem/wydajność
Przyspieszeniomierz boczny/poprzeczny/ - niski sygnał wejściowy
Przyspieszeniomierz boczny/poprzeczny/ - wysoki sygnał wejściowy
Obwód odchylenia kierunkowego – usterka
Obwód odchylenia kierunkowego - sygnał poza zakresem/wyd
Gerantz Polska s.c.
- 5 -
wszelkie prawa zastrzeżone ©.
www.diagnostyka-samochodowa.pl
Zgłoś jeśli naruszono regulamin