W lesie, parku, ogrodzie.pdf

(8762 KB) Pobierz
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 26, s.
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
W lesie, parku, ogrodzie
1
Dorysuj i pokoloruj brakującą część dyni.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
2
Otocz
a
uk
ty
cja
d
as
czna
E
pl
pętlą owoce, które nie pochodzą z Polski.
kacja
du
astyczna
E
pl
3
Wykonaj polecenia.
Popraw po śladzie litery
o, a
w wyrazach słonecznik
oraz biedronka.
Narysuj tyle kółek, ile jest sylab w tych wyrazach.
Pokoloruj na czerwono kółka oznaczające sylaby, w których
występują głoski
o, a.
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 26, s.
kacja
du
o
ł
eczna
E
sp
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
ia
j
ę
c
hniczne
a
ec
t
W lesie, parku, ogrodzie
Wytnij elementy, a następnie zaprojektuj szyld sklepu z warzywami.
Z
Publikacja bezpłatna
k
ę
zy
gielski
J
n
a
cia
aj
ę
puterowe
Z
om
k
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
kacja
du
uzyczna
E
m
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 26, s.
3
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
yc
lesie,
W
h
z
owanie
parku, ogrodzie
W
fi
yczne
Zaznacz pięć szczegółów, którymi różnią się poniższe obrazki.
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 26, s.
4
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
2
chowanie
y
Wykonaj
W
fizyczne
polecenia.
Dorysuj w każdej części po dwa pasujące elementy.
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
Wpisz w odpowiednich miejscach tabeli cyfry wskazujące, ile
elementów było na początku.
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
ukacja
Ed
po
ł
eczna
s
EDUKACJA społeczna
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 26, s.
5
EDUKACJA zajęcia techniczne
KARTA:
..........................................
t
cia
aj
ę
chniczne
e
Z
EDUKACJA angielski
zajęcia komputerowe
Z KLASY:
.......................................
zyk
J
ę
ngielski
a
3
W
z
owan
słoneczniku
ych
yczne
ie
W
fi
ukryła się biedronka. Znajdź ją i oznacz strzałką.
j
ę
cia
Za
omputerowe
k
EDUKACJA przyrodnicza
acja
duk
tyczna
E
plas
EDUKACJA muzyczna
p
ukacja
Ed
zyrodnicza
r
ukacja
Ed
uzyczna
m
EDUKACJA polonistyczna
ukacja
Ed
lonistyczna
o
p
kacja
du
astyczna
E
pl
EDUKACJA matematyczna
ukacja
Ed
atematyczna
m
4
Wykreśl co drugą biedronkę. Policz, ile biedronek zostało, i wpisz
Wychowanie zyczne
odpowiednią cyfrę.
ukacja
Ed
lastyczna
p
owanie
ych
W
fizyczne
EDUKACJA plastyka
5
zem
Ra
Rodzicami
z
ukacja
Ed
lastyczna
p
cam
i
Dorysuj tyle kropek, żeby pierwsza biedronka miała ich tyle samo,
co druga biedronka, a trzecia o trzy więcej.
mądra głowa
d
d
aca
wa
Pr
omo
aca
wa
Pr
omo
zem
Ra
Rodzicami
z
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zgłoś jeśli naruszono regulamin