zwiedzamy szkołę.pdf

(3864 KB) Pobierz
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 6, s.
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Zwiedzamy szkołę
1
Połącz dzieci z odpowiednimi książkami.
Ania niedawno dostała szczeniaczka. Interesuje się książkami
o zwierzętach.
chowanie
lubi lody i książki o samochodach.
Tomek
y
zyczne
W
fi
Adam ma rude włosy. Najchętniej czyta o podróżach.
Kasia ma gładkie blond włosy. Lubi książki o dinozaurach.
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
2
Podziel nazwy przedmiotów na sylaby. Wpisz w puste pola tyle
niebieskich kropek, ile jest sylab.
Publikacja bezpłatna
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 6, s.
kacja
du
o
ł
eczna
E
sp
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
Z
Publikacja bezpłatna
Wyobraź sobie, że to Twoja szkoła. Narysuj:
ia
j
ę
c
hniczne
a
c
książkę na poziomie, na którym jest biblioteka,
te
buty na poziomie, na którym jest szatnia,
kubek na poziomie, na którym jest stołówka,
tablicę na poziomie, na którym jest Twoja klasa.
zyk
J
ę
ngielski
a
cia
aj
ę
puterowe
Z
om
k
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
kacja
du
uzyczna
E
m
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 6, s.
3
KARTA:
..........................................
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
Z KLASY:
.......................................
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Przybory szkolne
1
Otocz zieloną linią największe przedmioty, a czerwoną linią –
najmniejsze przedmioty w każdym rzędzie.
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
2
Pani poprosiła pięcioro dzieci, aby ustawiły się w rzędzie.
Narysuj dwie poziome kreski pod najwyższym uczniem i trzy
pionowe kreski nad najniższym uczniem.
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 6, s.
4
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
chowanie
3
Wy
Narysuj po śladach cztery coraz większe kółka. Pokoloruj je
n
izycz
e
f
tak: najmniejsze kółko na zielono, największe – na żółto, drugie
od lewej na czerwono, a drugie od prawej – na niebiesko.
acja
duk
tyczna
E
plas
4
Ed
lastyczna
p
Narysuj po śladach coraz mniejsze trójkąty. Pokoloruj je tak:
największy trójkąt na niebiesko, najmniejszy – na żółto, trzeci
od
c
lewej na czerwono, a trzeci od prawej – na zielono.
uka
ja
5
6
Połącz strzałkami koła i trójkąty z dwóch poprzednich zadań,
które mają te same kolory.
Obrysuj niebieską pętlą wszystkie kwadraty, a czerwoną pętlą
wszystkie figury, które są zielone. Ile jest figur otoczonych
obiema pętlami? Co to za figury? Ile figur nie jest otoczonych
żadną pętlą?
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 6, s.
5
ia
j
ę
c
hniczne
a
ec
t
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
Z
k
Wytnij
ę
zy
gielski
J
n
a
dokładnie znaki drogowe i sygnalizatory.
cia
aj
ę
puterowe
Z
om
k
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
kacja
du
uzyczna
E
m
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Publikacja bezpłatna
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zgłoś jeśli naruszono regulamin