Black Mirror II -.pdf

(13860 KB) Pobierz
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Black Mirror
II
autorzy: Katarzyna „Kayleigh” Michałowska i Antoni „HAT” Józefowicz
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
www.gry-online.pl
Producent Cranberry Productions, Wydawca dtp AG / Anaconda, Wydawca PL CITY interactive
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Black Mirror II
Poradnik
GRY-OnLine
Spis
treści
Wprowadzenie ___________________________________________________3
Opis przejścia ___________________________________________________5
Rozdział
Rozdział
Rozdział
Rozdział
Rozdział
Rozdział
Porady ogólne
______________________________________________________________ 4
pierwszy
__________________________________________________________ 5
drugi
_____________________________________________________________ 24
trzeci
____________________________________________________________ 46
czwarty
__________________________________________________________ 72
piąty
_____________________________________________________________ 87
szósty
___________________________________________________________ 104
Dodatki _____________________________________________________ 114
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione
bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Ilustracja na okładce
-
wykorzystana za zgodą © Shutterstock
Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
Black Mirror II
Poradnik
GRY-OnLine
Wprowadzenie
Niniejszy poradnik pomoże Ci odnaleźć się w zawiłościach klimatycznej, mrocznej gry przygodowej
Black Mirror II.
Wcielasz się w niej w niejakiego Darrena Michaelsa, którego poznajesz w dość
przykrym dla niego dniu. Dniu, który całkowicie zmieni jego życie... Jest rok 1993, Twoja przygoda
zaczyna się w Biddeford w stanie Maine w USA, jednak po niedługim czasie trafisz do znanego
doskonale z pierwszej części Willow Creek, Black Mirror i wielu innych pamiętnych miejsc.
Katarzyna „Kayleigh” Michałowska (www.gry-online.pl)
Antoni „HAT” Józefowicz (www.gry-online.pl)
Strona: 3
Black Mirror II
Poradnik
GRY-OnLine
P o r a d y
o g ó l n e
Masz do wyboru dwa tryby zabawy Łatwy i Zwyczajny. Pierwszy pozwala na pomijanie
planszowych łamigłówek (kiedy zbyt długo biedzisz się nad zagadką, w prawym dolnym
rogu ekranu pojawia się specjalna ikonka, umożliwiająca zaliczenie danej układanki) oraz
oferuje dodatkowe wskazówki w dzienniku bohatera (ukryte pod strzałkami w nawiasach).
Gra na początku zabawy serwuje też porady, wyskakujące na ekranie w postaci fiszek i
dotyczące głównie interfejsu, które
podobnie jak podpowiedzi
w zależności od
wybranego trybu można wyłączyć bądź włączyć w opcjach.
Gdy utkniesz, zajrzyj do dziennika bohatera (prawy górny róg ekranu). Znajdziesz tam
zwięzłe opisy zadań, które aktualnie masz do wykonania, i tych, z którymi już sobie
poradziłeś.
Gdy nie możesz znaleźć na planszy opisywanego przedmiotu, kliknij ikonkę lupy w prawym
górnym rogu ekranu lub spację. Automatycznie ujawnią się wszystkie interaktywne punkty.
Możesz przewijać dialogi, klikając LPM, jednak odradzam to
przegapisz w ten sposób
ważne informacje czy wskazówki.
Możesz przyśpieszyć przejście z lokacji do lokacji, klikając szybko dwa razy LPM na
kursorze kierunkowym. Samego bohatera nie da się, niestety, zmusić do biegu. Jeśli ma do
pokonania większą odległość, automatycznie idzie nieco szybszym krokiem.
Niektórym obiektom w grze da się robić zdjęcia aparatem fotograficznym bohatera.
Powoduje to odblokowanie w specjalnej zakładce menu tzw. Dodatków, czyli szkiców i
artworków oraz minigierek, a także trybu Wielkich Głów. Filmiki, również dostępne we
wspomnianej zakładce, odblokowują się automatycznie w miarę postępów w grze.
Momenty, w których należy robić zdjęcia, zaznaczone są w treści poradnika kolorem
niebieskim,
zaś w ostatnim rozdziale znajdziesz osobne zestawienie wszystkich 32
sekretów. Jeśli nie chcesz przegapić żadnego z nich, polecam badać każdą nową lokację
aparatem
na przedmiotach, którym można trzasnąć fotkę, kursor zmienia kolor na
czerwony. Ważne, aby robić to
przed
normalnym obklikaniem danego miejsca, ponieważ
rzeczy, z którymi nie możesz wejść w interakcję inną niż ich sfotografowanie, po
kilkakrotnym obadaniu ich kursorem stają się nieaktywne. Jeśli któryś z takich obiektów
umknie Twojej uwadze, pozostaje wczytać wcześniejszy zapis i zrobić brakujące zdjęcie.
Tradycyjnie wszystkie znajdźki w poradniku wyróżnione są kolorem
czerwonym,
a
rozwiązania zagadek i istotne uwagi
pogrubieniem.
Strona: 4
Zgłoś jeśli naruszono regulamin