Fendt 800 Vario 2017-03 PL.pdf

(3938 KB) Pobierz
Fendt 800 Vario
Lepszy.
Aż po ostatni szczegół.
Nowa seria Fendt 800 Vario to popularne ciągniki o wysokiej mocy w kompaktowych rozmiarach, elastyczne i wydajne.
Dzięki mocy do 287 KM mogą wydajnie pracować nie tylko w polu, lecz znakomicie sprawdzają się w pracach transportowych.
Ciągniki są lepsze aż po ostatni szczegół dzięki inteligentnym rozwiązaniom technologicznym zwiększającym wydajność
takim jak układ regulacji ciśnienia w oponach VarioGrip, prowadzenie równoległe i wiele innych.
2
3
Wyższa prędkość.
Bez wysiłku.
Duże gospodarstwa rolne, które poszukują elastycznych rozwiązań w zakresie prac polowych i trans-
portu mogą wybrać ciągnik serii Fendt 800 Vario. W Europie Zachodniej niemal co trzeci ciągnik w klasie
200 KM i większej to Fendt Vario. Żaden inny producent nie ma tak silnej pozycji w tym segmencie mocy.
Nie jest to przypadek, ponieważ Fendt oferuje kompletne rozwiązania dla profesjonalnych klientów.
4
5
Wydajność w ruchu
Wysoka prędkość jazdy jest koniecznością podczas prac
transportowych – ciągniki nowej serii Fendt 800 Vario osiągają
prędkość 60 km/h. Ciągniki są dynamiczne, mają przejrzystą
konstrukcję, wyróżniają się na drodze i w polu.
- Zintegrowany system regulacji ciśnienia w oponach
Fendt VarioGrip
- TMS z automatycznym sterowaniem obciążeniem
granicznym 2.0
- Bardzo lekki ciągnik podstawowy o masie własnej 9,5 t i
dopuszczalnej masie całkowitej do 16 t
- Wysoka ładowność sięgająca 6,5 t
- Kabina x5 o objętości 3,5 m
3
z panoramiczną szybą przednią
- System VariableRateControl (VRC) zapewniający precyzyjną
uprawę
- automatyczny system SectionControl
- Automatyczne czyszczenie chłodnicy dzięki dwukierunkowemu
wentylatorowi
- System oświetlenia LED do jazdy i pracy
- Zawory hydrauliczne z wymiennymi gniazdami (FFC)
i maksymalnym natężeniu przepływu do 170 l/min
Sprawdzona wydajność.
Nazwa Fendt symbolizuje wydajność i niskie
zużycie paliwa. Najlepszym dowodem jest prak-
tyczny test DLG PowerMix: Zgodnie z testem
DLG PowerMix, w którym uzyskał wynik zużycia
oleju napędowego na poziomie 248 g/kWh oraz
dodatku AdBlue na poziomie 14,1 g/kWh*, cią-
gnik 828 Vario jest jednym z najbardziej ekono-
micznych ciągników o wysokiej mocy, które kie-
dykolwiek były testowane.
* Rezultaty dla ciągnika Fendt 828 Vario zgodnie z testem DLG PowerMix w kategorii mocy od
178 kW/240 KM do 220 kW/300 KM, z profi (12/2014)
Wyższa wydajność.
Perfekcja w szczegółach.
kW
Fendt 822 Vario
Fendt 824 Vario
Fendt 826 Vario
Fendt 828 Vario
Moc znamionowa zgodnie z ECE R 120
KM
226
246
265
287
166
181
195
211
6
7
PODEJŚCIE CAŁOŚCIOWE POPRZEZ DOŚWIADCZENIE
Znakomita trakcja.
Pracuje bardziej efektywnie
Fendt 800 Vario łączy w sobie fundamentalne inno-
wacje,które jeszcze bardziej zwiększają wydajność tej
serii ciągników. Dzięki zoptymalizowanej reakcji dyna-
micznej, wyższemu momentowi obrotowemu i więk-
szej dostępności mocy ciągnik ten umożliwia rozwijanie
prędkości do 60 km/h. Równocześnie inteligentne roz-
wiązania, tj. system zarządzania ciągnikiem TMS, zapew-
niają jednocześnie niskie zużycie zarówno paliwa jak i
AdBlue. System regulacji ciśnienia powietrza w ogumie-
niu VarioGrip zapewnia przeniesienie efektywnej wydaj-
ności na podłoże.
Niska masa i wysoka ładowność
Niezależnie od tego, czy ciągnik Fendt 800 Vario jest
wykorzystywany przede wszystkim do prac rolniczych,
transportu lub specjalnych aplikacji, zawsze można
wykorzystać jego niską masę własną wynoszącą zaled-
wie 9,5 tony. Do dyspozycji jest duży zapas masy użyt-
kowej rzędu 6,5 tony, a jednocześnie nie ma potrzeby
transportowania zbędnego ciężaru. Specjalnie dopaso-
wane obciążniki nadają się idealnie do ciężkich prac.
Zintegrowany system regulacji ciśnienia w oponach VarioGrip ustawia
ciśnienie w oponach na poziomie od 0,6 do 2,5 bara w najkrótszym
możliwym czasie — nawet podczas jazdy. Ciśnienie opon jest
regulowane we wszystkich kołach za pośrednictwem
zintegrowanych połączeń obrotowych,
których trwałość równa się trwałości
ciągnika. Powietrze jest pobierane z
podwójnej, chłodzonej wodą sprężarki
powietrza z wykorzystaniem zaworu
ciśnieniowego ciągnika.
Ciśnienie w oponach można ustawić za pomocą
terminalu Vario – wystarczy nacisnąć na przy-
cisk. System wspomagający informuje operatora
ciągnika o zbyt niskim lub zbyt wysokim ciśnie-
niu w oponach.
Zintegrowany system regulacji ciśnienia w oponach
Fendt VarioGrip
Optymalne ciśnienie opon przynosi ewidentne korzyści,
gdyż zgodnie z niezależnymi badaniami pozwala zaosz-
czędzić nawet 8% paliwa i zwiększa pokrycie obszaru
do 8%.* Siła uciągu ciągnika może również ulec zwięk-
szeniu nawet do 10%, co przekłada się na zmniejsze-
nie ugniatania powierzchni gleby i skutecznie zapobiega
stratom plonów. Podczas jazdy drogą wyższe ciśnienie
opon zapewnia większą stabilność ciągnika i niższe opory
toczenia, co przekłada się na zmniejszenie zużycia paliwa
i opon. VarioGrip może być obsługiwany automatycznie
za pomocą systemu zarządzania czynnościami na końcu
pola Variotronic
TI
.
*Uniwersytet Nauk Stosowanych Południowa Westfalia, Ekonomia Rolnicza, Soest
Duża siła uciągu dzięki amortyzacji przedniej osi z
automatycznym poziomowaniem
Koordynacja amortyzacji przedniej osi w ciągniku
Fendt 800 Vario została zoptymalizowana pod kątem
ciężkich prac. Samoczynne dostosowywanie kół do
podłoża zapewnia 7% większe przeniesienie trakcji w
porównaniu z osią bez amortyzacji i zapobiega podska-
kiwaniu ciągnika.
8
9
Zgłoś jeśli naruszono regulamin