projekt-doskonaly.-zadbaj-o-komunikacje-z-klientem,-wysoki-poziom-ux-i-zdrowy-rozsadek helion.epub

(25261 KB) Pobierz
[Spis treści]
Przedmowa
................................................................................................... 7
Rozdział 1.
Dojrzewająca branża .................................................................................. 15
O tym, jak przegadałem swoją drogę do świata designu .................................16
UX to wciąż młoda dziedzina ..............................................................................18
Dobry design to kwestia gustu, ale nie do końca ..............................................22
Nie czas na krytykę sztuki ....................................................................................23
Ego i intuicja ..........................................................................................................24
Zwrot w stronę produktów ..................................................................................25
Świat cyfrowy nie jest mniej prawdziwy ............................................................27
Rozdział 2.
Zdolny projektant umie rozmawiać .......................................................... 31
Gdzie kucharek sześć ............................................................................................31
Każdy jest projektantem! ......................................................................................32
Interfejs to Twoje dzieło .......................................................................................33
Praca zespołowa — nie tak znowu dobra ..........................................................34
Komunikacja jest ważna .......................................................................................35
Elokwencja to sukces ............................................................................................37
Bądź sprawnym projektantem .............................................................................39
Rozdział 3.
Zrozumieć relacje ....................................................................................... 49
Zrozum ich punkt widzenia .................................................................................50
Wskazywanie wpływowych jednostek ...............................................................58
Wartości interesariuszy ........................................................................................60
Historyjki interesariuszy ......................................................................................63
Nawiązuj korzystne relacje ..................................................................................64
Kup książkę
Poleć książkę
Rozdział 4.
Redukcja obciążenia poznawczego ............................................................ 69
Pozbądź się zakłóceń ............................................................................................ 70
Przewiduj reakcje .................................................................................................. 73
Zbuduj sieć wsparcia ............................................................................................ 77
Próba generalna .................................................................................................... 80
Rozdział 5.
Wysłuchać znaczy zrozumieć .................................................................... 85
Czynności pasywne .............................................................................................. 86
Czynności aktywne ............................................................................................... 94
Rozdział 6.
Właściwy stan umysłu .............................................................................. 105
Pozbądź się złudzenia kontroli ......................................................................... 106
Okiełznaj swoje ego ............................................................................................ 107
Bądź na „tak” ....................................................................................................... 109
Ujmuj swoim urokiem ....................................................................................... 113
Zmień słownictwo .............................................................................................. 119
Przejście ................................................................................................................ 120
Dodatkowe lektury ............................................................................................. 123
Rozdział 7.
Odpowiedź: strategia i taktyka ................................................................ 125
Strategia udzielania odpowiedzi ....................................................................... 126
Taktyka to działanie ........................................................................................... 132
Rozdział 8.
Odpowiedź: standardowe komunikaty .................................................... 143
Biznes .................................................................................................................... 144
Projekt .................................................................................................................. 146
Badania ................................................................................................................. 148
Ograniczenia ....................................................................................................... 155
Rozdział 9.
Odpowiedź: uzyskanie zgody ................................................................... 159
Zdobycie poparcia .............................................................................................. 160
Zsumujmy wszystko ........................................................................................... 161
Rozdział 10.
Po zebraniu ............................................................................................... 171
Spotkanie po zebraniu ........................................................................................ 172
Przekaż sprawozdanie ........................................................................................ 172
Odfiltruj ważne informacje ............................................................................... 174
Poszukaj sprzymierzeńców ............................................................................... 176
Zrób cokolwiek — choćby nie to, co trzeba .................................................... 177
4
PROJEKT DOSKONAŁY
Kup książkę
Poleć książkę
Rozdział 11.
Jak przetrwać katastrofę .......................................................................... 181
Jak to się stało? .................................................................................................... 182
Wprowadzanie zmian, których się nie popiera .............................................. 183
Nie ma tego złego… ........................................................................................... 186
„Bank Zaufania” ................................................................................................. 188
Kiedy się mylisz .................................................................................................. 189
Malowanie kaczki ............................................................................................... 193
Zarządzanie oczekiwaniami .............................................................................. 195
To już prawie koniec .......................................................................................... 198
Rozdział 12.
Jeśli nie jesteś projektantem… ................................................................ 201
Ślepiec i król ........................................................................................................ 202
Dziesięć wskazówek współpracy z projektantami ......................................... 209
Przygotuj listę kontrolną projektu ................................................................... 210
Miejsce przy stole konferencyjnym ................................................................. 212
Rozdział 13.
Projektować z wizją .................................................................................. 215
Zrozum, jakie masz możliwości ....................................................................... 216
Rozwijanie kreatywności ................................................................................... 218
Praktyka ............................................................................................................... 221
Snucie fantazji ..................................................................................................... 225
Trafić do ludzi ..................................................................................................... 228
Nie tylko piksele ................................................................................................. 228
O autorze
.................................................................................................. 231
Skorowidz
.................................................................................................. 233
SPIS TREŚCI
5
Kup książkę
Poleć książkę
6
PROJEKT DOSKONAŁY
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin