CZERWIEC 2018.doc

(124 KB) Pobierz

Zestaw ćwiczeń porannych nr  36

- dz. będą :  będą  kształtować ruchy ramion, szyi, nóg i tułowia    /Trampolina P. Met.. Cz.5  s.45 /                                             

 

TEMATYKA   KOMPLEKSOWA       MIESZKAŃCY ŁĄKI W LITERATURZE DZIECIĘCEJ   

UMIEJĘTNOŚĆ  OGÓLNA           poszerzanie wiedzy na temat łąki i jej mieszkańców

Data

Uwagi

Sytuacja  edukacyjna

Zamierzone osiągniecia dzieci

obszary

04.06.

poniedziałek

 

„Na wiosennej łące” - wycieczka

 

 

 

 

 

 

 

Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr 22

 

·         będzie obserwować poznane owady z wykorzystaniem lupy

·         wymieni owady zamieszkujące łąkę
( np.motyl, biedronka, pszczoła)

·         pozna tryb życia wybranych owadów

·         określi ile ma odnóży, czym się odżywia i czy jest pożyteczny

·         będzie naśladowało szum trawy: szszsz…, klekot bociana: kle, kle, kle…, brzęczenie pszczoły: bzzz, cykanie świerszcza: cyk, cyk, cyk

·         będzie wiedzieć, ze owady są pożyteczne i należy je chronić

 

·         będzie kształtowało zwinność, szybkość i siłę

·         będzie doskonaliło umiejętność kozłowania piłki

·         będzie kształtowało prawidłową postawę

Obszar 2.5

Obszar 2.5

 

Obszar 2.5

Obszar 2.5

Obszar 2.4

 

Obszar 2.5

 

Obszar 2.1

Obszar 2.1

Obszar 2.1

05.06.

wtorek

 

„Potrafię układać i rozwiązywać zadania z treścią” – zabawy matematyczne

 

 

 

 

Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr22

 

·         ułoży zadanie do obrazków, będzie symulowało rozwiązanie zadania na kasztanach lub innych zbiorach zastępczych

·         rozumnie zachowa się przy układaniu i rozwiązywaniu zadań

- uważnie wysłucha i zapamięta treść zadania

-wyodrębni dane i poszuka między nimi związków (dodać, odjąć)

- rozwiąże zadania i odpowie na pytania końcowe

 

·         będzie kształtowało zwinność, szybkość i siłę

·         będzie doskonaliło umiejętność kozłowania piłki

·         będzie kształtowało prawidłową postawę

Obszar 2.6

 

Obszar 2.6

 

 

 

 

Obszar 2.1

Obszar 2.1

Obszar 2.1

06.06.

środa

 

„O żabkach w czerwonych czapkach”  - zapoznanie z opowiadaniem H. Bechlerowej w oparciu o przeźrocza

 

 

 

 

 

 

 

Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr 22

·         pozna historię bohaterów opowiadania  pt. „O żabkach w czerwonych czapkach”

·         weźmie udział w rozmowie kierowanej przez nauczyciela

·         odpowie na pytania dotyczące treści utworu, np. dlaczego żabki chciały zmienić swoje barwy? w jaki sposób zmieniły swój wygląd? jak zakończyłaby się bajka, gdyby nie rada starej żaby?

·         dostrzeże ważną rolę barw dla ich życia i przetrwania

·         rozwinie myślenie przyczynowo- skutkowo i wyciągnie proste wnioski z opowiadania

·         ułoży wskazane nazwy owadów z rozsypanki literowej, a następnie ułoży zdanie zawierające ten wyraz

 

·         będzie kształtowało zwinność, szybkość i siłę

·         będzie doskonaliło umiejętność kozłowania piłki

·         będzie kształtowało prawidłową postawę

Obszar 2.4

Obszar 2.4

Obszar 2.4

 

 

Obszar 2.5

Obszar 2.4

 

Obszar 2.4

 

 

 

Obszar 2.1

Obszar 2.1

Obszar 2.1

07.06.

czwartek

 

„Łąka” – nauka piosenki

 

 

 

 

„Mieszkańcy łąki” – malowanie farbami

 

 

·         zapozna się ze słowami piosenki pt. „Łąka”

·         określi nastrój piosenki (smutny/ radosny)

·         powtórzy za nauczycielem rytmizowane fragmenty tekstu                                                                                - zaśpiewa grupowo pierwszą zwrotkę piosenki

 

·         namaluje motyla zgodnie z pokazem nauczyciela

·         użyje dostępnej palety barw według własnego pomysłu

·         zadba o czystość i porządek podczas wykonywanej pracy plastycznej

·         stworzy wspólnie z nauczycielem i dziećmi galerię plastyczną

Obszar 2.7

Obszar 2.7

Obszar 2.7

 

 

Obszar 2.7

Obszar 2.7

Obszar 2.

Obszar 2.2

08.06.

piątek

 

„Żuk” – inscenizacja wiersza w wykonaniu dzieci

 

 

 

,,Biedronka” – praca przestrzenna techniką origami

 

·         weźmie udział w inscenizacji wiersza z użyciem strojów

·         opowie własnymi słowami treść utworu

·         wymieni i opisze bohaterów wiersza

·         przeczyta wybrane wyrazy ze wskazaniem samogłosek i spółgłosek

 

·         wykona pracę przestrzenną zgodnie z zaprezentowanym wzorem

·         złoży kartkę papieru we wskazanych miejscach

·         stworzy biedronkę techniką orgiami

·         narysuje brakujące kropki na biedronce 

Obszar 2.7

Obszar 2.4

Obszar 2.4

Obszar 2.4

 

 

Obszar 2.4

Obszar 2.4

Obszar 2.4

Obszar 2.4

 

 

Zestaw ćwiczeń porannych nr  37 dz. będą :  wykonywać ćwiczenia kształtujące postawę oraz ćwiczenia nóg  /  Trampolina P. Met.. Cz. 5 s.96 /

 

 

TEMATYKA   KOMPLEKSOWA         BEZPIECZNE  WAKACJE 

UMIEJĘTNOŚĆ  OGÓLNA    kształtowanie  dbałości  o  bezpieczeństwo swoje i  innych; wdrażanie do  przestrzegania podstawowych zasad  bezpieczeństwa komunikacyjnego  i wdrażanie do rozumienia i świadomego unikania zagrożeń ze  świata  ludzi,  roślin             i  zwierząt

Data

Uwagi

Sytuacja  edukacyjna

Zamierzone osiągnięcia dzieci

obszary

11.06

poniedziałek

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin