Houdini 4 UCI Chess Engine.doc

(170 KB) Pobierz
Houdini 4 UCI Chess Engine (Full w32+x64 inc

Houdini 4 UCI Chess Engine (Full w32+x64 inc. Crack)!

 

Komentarze

1

 Najdorf 16 • 23 grudnia 2013, 00:22

Kilka miesięcy temu i przetestowane wszystkie Houdini 3 silniki, które zostały wydane, z nich wszystkich znalazłem Houdiniego 3 dla króla-Pro Chess być najlepszy, 
Houdini 3 dla Chess-król nie musi być pęknięty, jak to było wykonane bez kontroli reg przez deweloperów, 
więc chciałbym powiedzieć Houdini 4 do króla Pro Chess-najlepiej będzie, gdy kiedykolwiek wersja jest released.its jeszcze dobrze mieć ten jeden do tej pory.

0

 XmYthZ 1356 • 23 grudnia 2013, 00:43 

Rozumiem. I ktoś tam również pęknięty Houdini 4 bez konieczności klucza reg. Ale nie sądzę, że to konieczne, aby dzielić się zarówno, bo nie mają zbyt wiele czasu w ręku, aby najpierw sprawdzić różne pęknięcia i wszystko. Tak czy inaczej, musiałem google Szachy króla Pro, i został zwolniony, ale jeszcze nie pęknięty chyba.

1

anonim • 27 grudnia 2013, 11:02

To wygląda legit do mnie. Plik dopasowane CRC do jednego rozproszonych na chesgod101 (dot) com.Znajdziesz tu również wyniki badań tam na 1000 gry turniejowej H3 vs H4. ELO pokazuje 54 ELO.Poświęciłem jeden z moich starszych systemów do uruchomienia 10 10min gry bez otwarcia lub tablebase. W tej chwili (gra 5) H4 posiada wygodne ołowiu 3,5 do 1,5 i H3 nie zdobył jeszcze konta.Wielkie dzięki dla wgrany ale wydaje się wszystko kredyt jest spowodowane chessgod101.

0

 XmYthZ 1356 • 27 grudnia 2013, 13:05 

tak. możemy zaufać chessgod101 coz zrobił wiele Houdini i inne pęknięcia szachy silnika.lol

1

 NickyBB 7 • 19 stycznia 2014, 06:14

Ja po prostu umieścić H4 vs H3 do testu i H4 nie tylko oblicza szybciej po 50 plus porusza zmusił Biały H3 do spadku wieżę. H4 wygrał po 90 ruchów. Czas kontroluje 4 min + 2 sek / ruch. Więc jestem całkiem pewien, że to jest prawdziwy McCoy; prawdziwy Houdini 4 64bit. Dzięki za D / L

0

 XmYthZ 1356 • 19 stycznia 2014, 09:44 

Dzięki za ratyfikacją!

Ostatnio edytowane przez  XmYthZ , 2 tygodnie temu

Wszystkie komentarze

Komentuj jako gość albo zapisz się

Początek formularza

Proszę, zostaw tylko komentarze dotyczące tego potoku

WYSTAWIĆ KOMENTARZ

Dół formularza

1

 akin378 4 • 25 stycznia 2014 12:54

proszę mi pomóc nie jestem dobry użytkownik komputera więc nie mogę go uruchomić. Ściągnąłem go. Ale po kliknięciu houdinipro4w32, coś, co jest wyświetlany czarny strona. Ja również kliknąć crack32bit i powiedziałem ok everyting ale nic się nie zmieniło. I nie rozumiem, co mówi plik readme.używam 32bit. Myślę, że jestem brakuje somthing, bo nie wiem, co to jest Hack rejestru. Czy mógłbyś wyjaśnić? co to znaczy:. struny "MachineGuid" = a "ProcessorNameString" = itp w pliku reg są częścią hack rejestru.

odpowiedzieć

1

 NickyBB 7 • 19 stycznia 2014 06:14

Ja po prostu umieścić H4 vs H3 do testu i H4 nie tylko oblicza szybciej po 50 plus porusza zmusił Biały H3 do spadku wieżę. H4 wygrał po 90 ruchów. Czas kontroluje 4 min + 2 sek / ruch. Więc jestem całkiem pewien, że to jest prawdziwy McCoy; prawdziwy Houdini 4 64bit. Dzięki za D / L

odpowiedzieć

0

 XmYthZ 1356 • 19 stycznia 2014 09:44 

Dzięki za ratyfikacją!

Ostatnio edytowane przez  XmYthZ , 2 tygodnie temu

odpowiedzieć

1

 Krish 2801 • 18 stycznia 2014, 13:49 

torrent downloaded

Dzięki .. pracował dobrze dla 32bit ..

odpowiedzieć

1

anonim • 27 grudnia 2013, 11:02

To wygląda legit do mnie. Plik dopasowane CRC do jednego rozproszonych na chesgod101 (dot) com.Znajdziesz tu również wyniki badań tam na 1000 gry turniejowej H3 vs H4. ELO pokazuje 54 ELO.Poświęciłem jeden z moich starszych systemów do uruchomienia 10 10min gry bez otwarcia lub tablebase. W tej chwili (gra 5) H4 posiada wygodne ołowiu 3,5 do 1,5 i H3 nie zdobył jeszcze konta.Wielkie dzięki dla wgrany ale wydaje się wszystko kredyt jest spowodowane chessgod101.

odpowiedzieć

1

anonim • 27 grudnia 2013, 12:25

Wyniki: H3x64 Pro vs H4x64B Pro - 4-6 Dalej będę robi 12 15min gry ...

odpowiedzieć

0

 XmYthZ 1356 • 27 grudnia 2013, 13:05 

tak. możemy zaufać chessgod101 coz zrobił wiele Houdini i inne pęknięcia szachy silnika.lol

odpowiedzieć

0

anonim • 28 grudnia 2013, 00:02

Więcej wyników: Po 26 15min gry (wciąż trwa) H4 Pro x64B> 19,5 H3 Pro 64> 6,5 H3 nie zdobył jeszcze jedną grę. Myślę, że bezpiecznie jest to prawdziwy rarytas. Wyniki mogą się różnić w zależności od systemu i / lub ustawień. Dokonano tego z Fritz 13 na E5400 Intel Pentium DC przy użyciu wersji H4 x64B. Żadna książka otwarcie, nie tablebases.

odpowiedzieć

1

anonim • 26 grudnia 2013, 20:11

Byłem testowania to na dwa dni, z wieloma interfejsami graficznymi. I tak, Sztokfisz DD i silnik Houdini 3, między innymi, zostały NISZCZĄCĄ Houdini 4, które nie powinny mieć miejsca. (I nie, nie jest Houdini 4 "buggy".) Więc tak, program działa, i bez wpisu rejestru w ogóle, ale to "kaleka".Wierzę, że jest problem, po uruchomieniu, Houdini 4 czyta wpisy w rejestrze i kontroli, aby upewnić się czy jest to prawidłowy instalacji, wstępnie zainstalowanego na komputerze. I mimo próby stworzenia i dostarczenia użytkownikowi klucza rejestru, wpisy LicensePro, ActivationPro, MachineGUI i ProcessorNameString dostarczane wraz z tym pęknięciem nie będzie prawidłowy dla Twojego urządzenia. Houdini 4 na pewno czyta MachineGUI i ProcessorNameString i dopasowuje go z wpisów rejestru. Gdy nie są one zgodne, wersja kaleki się. Houdini 2 i 3 tego zrobić również.http://www.chess2u.com/t6147-problems-with-houdini próba z mojej strony, aby edytować dostarczonych MachineGuid i ProcessorNameString wpisy do prawidłowych wartości (na moim komputerze) nie działa. Więc kod wewnętrzny z Houdini jest oczywiście sprawdzenie coś innego też.Tak więc, wersja działa z albo bez kluczu, a jej wytrzymałość ELO znacznie zmniejszona, a zatem bezużyteczne jako urządzenie oceniające. Sztokfisz DD (bezpłatny) będzie lepszym wyborem.Oczywiście, może ja nie wiem, co mówię, a może nie wiem co robię, a może więcej testów jest w porządku, ale już spędził więcej godzin niż Zależy mi się przyznać , starając się zaoszczędzić około 50 dolarów, nie sam zakup oprogramowania. Zbyt zabawne.

odpowiedzieć

0

anonim • 26 grudnia 2013, 20:12

Tyle o moich podziałów wierszy.

odpowiedzieć

0

 XmYthZ 1356 • 26 grudnia 2013, 22:15 

Może ur prawo. Możesz znaleźć inne pęknięcia dla Houdiniego 4, który nie potrzebuje plik reg, więc wolny od zakłóceń od MachineID, ProcessorString itd. itp. w poniższy link:. >> KLIKNIJ TUTAJ << .

Ostatnio edytowane przez  XmYthZ , 1 miesiąc temu

odpowiedzieć

1

anonim • 26 grudnia 2013, 15:24

Dziękuję bardzo.

odpowiedzieć

1

 Najdorf 16 • 23 grudnia 2013, 00:22

Kilka miesięcy temu i przetestowane wszystkie Houdini 3 silniki, które zostały wydane, z nich wszystkich znalazłem Houdiniego 3 dla króla-Pro Chess być najlepszy, 
Houdini 3 dla Chess-król nie musi być pęknięty, jak to było wykonane bez kontroli reg przez deweloperów, 
więc chciałbym powiedzieć Houdini 4 do króla Pro Chess-najlepiej będzie, gdy kiedykolwiek wersja jest released.its jeszcze dobrze mieć ten jeden do tej pory.

odpowiedzieć

0

 XmYthZ 1356 • 23 grudnia 2013, 00:43 

Rozumiem. I ktoś tam również pęknięty Houdini 4 bez konieczności klucza reg. Ale nie sądzę, że to konieczne, aby dzielić się zarówno, bo nie mają zbyt wiele czasu w ręku, aby najpierw sprawdzić różne pęknięcia i wszystko. Tak czy inaczej, ha

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin