Wizerunek_publiczny_w_internecie_Kim_jestes_w_sieci_wizpub.pdf

(1649 KB) Pobierz
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis tre ci
Wprowadzenie ......................................................... 11
Cz
I
Budowanie wizerunku publicznego w internecie
Rozdzia 1. Czym jest wizerunek publiczny? .................... 21
Rozdzia 2. Dlaczego przy budowie wizerunku
warto u ywa narz dzi oferowanych przez internet? ..... 23
2.1. Przekaz ...................................................................................... 25
2.2. Sta a obecno ........................................................................... 25
2.3. Interaktywno ........................................................................... 26
2.4. Szybko .................................................................................... 26
2.5. Intensywny rozwój ..................................................................... 27
Rozdzia 3. Strategia budowania wizerunku w internecie .... 29
3.1. Cele ............................................................................................ 29
3.2. Grupa docelowa ......................................................................... 30
3.3. Przekaz do odbiorców ............................................................... 34
3.3.1. Oczekiwania ................................................................ 34
3.3.2. Wiarygodno , kompetencje
i atrybuty marki osobistej ........................................... 36
3.3.3. Dzia ania konkurencji .................................................. 37
3.3.4. Has o/motto dzia alno ci ............................................. 39
3.3.5. Przekaz ukierunkowany do wybranych odbiorców ..... 40
Kup książkę
Poleć książkę
6
WIZERUNEK PUBLICZNY W INTERNECIE
Cz
II
Narz dzia budowania wizerunku publicznego
w internecie
Rozdzia 4. Strona internetowa .................................... 45
4.1. Jak wybra i zarejestrowa domen internetow ? ..................... 45
4.2. Jak przygotowa koncepcj strony internetowej? ...................... 50
4.3. Jakie materia y powinny znale si na stronie internetowej? ... 52
4.3.1. Zdj cia ......................................................................... 53
4.3.2. Teksty .......................................................................... 54
4.3.3. Filmy i nagrania audio ................................................. 56
4.4. Jakie elementy funkcjonalne powinny si
znale na stronie internetowej? .............................................. 56
4.4.1. Centrum medialne ....................................................... 56
4.4.2. Formularz kontaktowy ................................................. 57
4.4.3. Linki do profili na portalach spo eczno ciowych ......... 59
4.4.4. Biuletyn (newsletter) ................................................... 59
4.4.5. Kalendarz ..................................................................... 60
4.4.6. Wersje j zykowe strony ............................................... 60
4.4.7. Wyszukiwarka .............................................................. 61
4.4.8. Podcasty ....................................................................... 61
4.4.9. System rejestracji i logowania ...................................... 62
4.4.10. Polityka prywatno ci .................................................. 62
4.5. Jakie warunki powinna spe nia strona internetowa? ................ 62
4.5.1. Estetyka i spójno wizerunkowa ................................ 62
4.5.2. Zawarto strony .......................................................... 64
4.5.3. Aktualno strony ........................................................ 65
4.5.4. Funkcjonalno strony ................................................. 66
4.5.5. Elementy u atwiaj ce nawigacj .................................. 68
4.5.6. U yteczne modu y ....................................................... 70
4.5.7. Kompatybilno strony w przegl darkach ................... 72
4.5.8. Mobilna wersja strony .................................................. 72
4.6. Jak wybra w a ciwy system zarz dzania tre ci strony? ............ 72
4.7. Ile kosztuje strona internetowa? ................................................ 74
Kup książkę
Poleć książkę
Spis tre ci
7
4.8. Jak dokona wyboru firmy,
która przygotuje stron internetow ? ...................................... 79
4.9. Jak pozycjonowa stron w internecie i jak j wypromowa ? .... 84
4.10. Jak reagowa na antystrony? .................................................... 89
Rozdzia 5. Spo eczno ci internetowe ............................ 93
5.1. Czym s spo eczno ci internetowe? ........................................... 93
5.2. Podstawowe narz dzia tworzenia spo eczno ci internetowych:
chat, lista dyskusyjna, forum .................................................... 95
5.3. Blog ............................................................................................ 97
5.3.1. Cel ............................................................................. 100
5.3.2. Grupa docelowa ........................................................ 100
5.3.3. Tematyka ................................................................... 100
5.3.4. Redakcja .................................................................... 101
5.3.5. Masa krytyczna .......................................................... 101
5.3.6. Standardowa matryca bloga ....................................... 101
5.3.7. Standardowy wpis ...................................................... 103
5.3.8. Wybór platformy blogowej ........................................ 103
5.3.9. Promocja bloga .......................................................... 104
5.4. Serwisy spo eczno ciowe .......................................................... 107
5.4.1. Rodzaje serwisów spo eczno ciowych ........................ 107
5.4.2. Dzia ania w ramach serwisów spo eczno ciowych ..... 109
5.4.3. Facebook ................................................................... 110
5.4.4. LinkedIn .................................................................... 116
5.4.5. Google+ .................................................................... 119
5.4.6. Twitter ....................................................................... 124
5.4.7. YouTube .................................................................... 126
5.4.8. Tworzenie profilu w serwisie spo eczno ciowym
i zarz dzanie nim ...................................................... 128
5.5. Wikipedia ................................................................................. 131
Rozdzia 6. Narz dzia u atwiaj ce prac
nad wizerunkiem w internecie ................................135
6.1. Google Alerts ........................................................................... 135
6.2. Hootsuite ................................................................................. 138
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin