Stosowana analiza zachowania, praktyka.pdf
(
4741 KB
)
Pobierz
Stosowana analiza
zachowania
Wdrażanie w praktykę
Autyzm
•
Inny system operacyjny
–
Macintosh v Microsoft (Windows)
Deficyty i nadmiary w autyzmie
Co nie pojawia się na danym etapie rozwoju (a powinno)?
•
Trudności z reagowaniem na bodźce
•
Braki w umiejętnościach komunikacyjnych
•
Deficyty w umiejętnościach zabawy
•
Nietypowa motywacja
•
Zaburzona imitacja
•
I inne...
CEL PRACY:
ROZWIJANIE
Co jest potrzebne, żeby się czegoś nauczyć?
•
Ćwiczenie w grupach:
Proszę wybrać dowolną umiejętność i wypisać wszystkie
umiejętności, które są niezbędne, aby dziecko mogło się tego
nauczyć?
Umiejętności kluczowe
•
Reakcja na bodźce (zwykle są różnorodne)
•
Koncentracja (istotna jest koncentracja na osobach i działaniach, a nie
na przedmiotach)
•
Motywacja (najważniejsza jest wewnętrzna)
•
Naśladowanie (w tym spontaniczne)
•
Komunikacja (funkcjonalna)
Plik z chomika:
monikanowinska4
Inne pliki z tego folderu:
szkolenie I-szego stopnia.pdf
(20877 KB)
PLANY AKTYWNOŚCI.pdf
(7213 KB)
autyzm.pdf
(3753 KB)
Stosowana analiza zachowania, praktyka.pdf
(4741 KB)
zachowania niepozadane - poprawione.pdf
(5840 KB)
Inne foldery tego chomika:
Autyzm
Galeria
Metoda Knillów
Prywatne
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin