Arkusz-ramowy-PPM-dzialania-marketingowe.doc

(46 KB) Pobierz

GWSH Strategie marketingowe - dr Anna SOBCZYK-KOLBUCH Praca zaliczeniowa

 

 

 

 

Opis zadania:

 

Poniżej załączam  załącznik (1A i 1B) oba należy załączyć na końcu pracy w formie wydrukowanej z pdf i wypełnionej odręcznie.

 

 

 

Proszę pamiętać, że te załączniki są uzupełnieniem opisu strategii w ramach poszczególnych narzędzi marketingu (załączniki są syntetyczne, opis w tekście bardziej szczegółowy)

 

 

 

W ramach proponowanych działań marketingowych dla wybranego przez Państwa przedsiębiorstwa należy ustalić m.in. strategię polityki promocji do której załącznikiem jest ramowy plan działań promocyjnych (załącznik 1a reklama oraz 1b).

 

 

 

W związku z tym, że projekt ma charakter szkoleniowy nie zakładamy realnych kosztów działań, jedynie szacujemy budżet w podziale rzeczowym (procentowo na poszczególne narzędzia marketingu oraz w szczególności promocji z podziałem na jej narzędzia).

 

 

 

Istotne będzie ustalenie celów dla poszczególnych działań (proszę pamiętać, żeby były one mierzalne, tzn. np. popularyzacja marki firmy 10% więcej potencjalnych klientów w ciągu dwóch lat będzie rozpoznawało markę, w stosunku do wielkości bazowej, czy wprowadzenie nowego produktu… ocena zadowolenia klientow itp.)

 

 

 

Ogólny budżet czyli 100% (odejmujemy 40% na promocję, czyli 60% proszę podzielić na pozostałe narzędzia marketingu).


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1


GWSH Strategie marketingowe - dr Anna SOBCZYK-KOLBUCH Praca zaliczeniowa

 

 

 

Załącznik 1a

 

RAMOWY ARKUSZ OPERACYJNEGO PROGRAMU MARKETINGOWEGO DLA FIRMY …………………………………………………………………………..

 

Narzędzie

Cel działania

Opis działania

Termin wykonania

Jednostka

Przewidywany

marketingu

(konkretny i

(środki i metody)

(miesiąc)

odpowiedzialna

budżet

 

mierzalny)

 

 

(dział lub osoba)

(procentowo)

Produkt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cena

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dystrybucja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Promocja

 

 

 

 

 

Reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

2


GWSH Strategie marketingowe - dr Anna SOBCZYK-KOLBUCH Praca zaliczeniowa

 

 

Załącznik 1b

 

RAMOWY ARKUSZ OPERACYJNEGO PROGRAMU MARKETINGOWEGO DLA FIRMY ……………………………………

 

Narzędzie

Cel działania

Opis działania

Termin wykonania

Jednostka

Przewidywany

marketingu

(konkretny i

(środki i metody)

(miesiąc)

odpowiedzialna

budżet

 

mierzalny)

 

 

(dział lub osoba)

(procentowo)

Sprzedaż osobista

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Promocja dodatkowa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Public Relations

 

 

 

 

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin