FUNKCJONOWANIA_2222.pdf

(42 KB) Pobierz
Kurs: Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno- Terapeutycznych (IPE-T)
ARKUSZ WIELOSPECJALISTYCZNEJ OCENY POZIOMU FUNKCJONOWANIA
Przykład
1. imię i nazwisko dziecka: ................................................................................................
2. oddział/ klasa: ................................................................................................................
OBSZARY I WYNIKI ROZPOZNANIA
Wyniki rozpoznania dokonanego w Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w ……………
Informacje w
oparciu o
orzeczenie o
potrzebie
kształcenia
specjalnego
Data……………………….
Mocne strony
Słabe strony
Uwagi
Wyniki rozpoznania dokonanego na terenie szkoły przez nauczycieli i specjalistów szkoły w roku
szkolnym …………………………….
Obszary
rozpoznania
Mocne strony
Radzenie sobie z
nauką,
Słabe strony
Mocne strony
Słabe strony
Data……………………….
Data……………………….
1
Kurs: Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno- Terapeutycznych (IPE-T)
zapamiętywanie,
poziom
opanowania
wiadomości i
umiejętności
szkolnych
Kontakty
społeczne,
funkcjonowanie w
grupie, radzenie
sobie z trudnymi
sytuacjami,
zachowanie
2
Kurs: Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno- Terapeutycznych (IPE-T)
Wyniki rozpoznania dokonanego na terenie szkoły przez nauczycieli i specjalistów szkoły w roku
szkolnym …………………………….
Obszary
rozpoznania
Mocne strony
Radzenie sobie z
nauką,
zapamiętywanie,
poziom
opanowania
wiadomości i
umiejętności
szkolnych
Słabe strony
Mocne strony
Słabe strony
Data……………………….
Data……………………….
Kontakty
społeczne,
funkcjonowanie w
grupie, radzenie
sobie z trudnymi
sytuacjami,
zachowanie
3
Kurs: Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno- Terapeutycznych (IPE-T)
Skład zespołu ds. specjalnych potrzeb edukacyjnych i podpisy:
Lp.
Imię i nazwisko
nauczyciela
Dnia…………………
Data i podpis
Dnia…………………
Dnia…………………
Dnia…………………
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
4
Zgłoś jeśli naruszono regulamin