pakiet_94_Slon i spolka.pdf

(2973 KB) Pobierz
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 94, s.
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Słoń i spółka
1
Zaznacz i policz wszystkie litery
ń
ukryte na obrazku.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
ń=
2
XI XII
X
O której godzinie Słoń Trąbalski miał się spotkać z kolegami?
Wskaż strzałką odpowiedni zegar.
I
II
III
IV
10
9
8
7
6
11 12
1
2
X
IX 3
4
VIII
VII
5
VI
V
XI XII
I
II
III
IV
10
9
8
7
6
11 12
1
2
X
IX 3
4
VIII
VII
5
VI
V
XI XII
I
II
III
IV
10
9
8
7
6
5
4
11 12
1
2
3
IX
am
i
VIII
VII
VI
V
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 94, s.
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
3
ukacja
d
Ponumeruj
E
atematyczna
m
kolejno osoby, do których trafił słoń, zamiast
pójść do doktora.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
4
Zamaluj
kacja
du
astyczna
E
pl
ramki z wyrazami, które wyrażają nastrój wiersza „Słoń
Trąbalski”.
ponury
tkliwy
wesoły
pogodny
łzawy
smutny
zabawny
5
Przeczytaj zdania. Podkreśl litery
ń.
Słoń Trąbalski
jest zapominalski. Nie pamięta imion
i się myli. To dopiero słoń!
am
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 94, s.
3
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
6
acja
du
t
k
matycz
E
Napisz
a
po
n
a
e
m
śladzie literę
ń.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
7
Dokończ pisanie litery
ń.
acja
duk
tyczna
E
plas
8
kacja
du
astyczna
E
pl
Przeczytaj wyrazy. Podkreśl w nich
ni.
słoń – słonie
koń – konie
okoń – okonie
leń – lenie
bańka – bania
9
Narysuj pod każdym wyrazem tyle kropek, ile jest w nim głosek.
Oddziel sylaby.
słonie
panie
niebo
betoniarka
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 94, s.
4
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Słoń i spółka
Połącz obrazki według wzoru. Wstaw znak
obok tego rzędu,
w którym połączysz wszystkie obrazki. Wstaw znak
×
obok tego
rzędu, w którym nie uda Ci się połączyć wszystkich obrazków.
Przykład:
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 94, s.
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
chowani
2
Wy
Otocz
e
pętlami obrazki w każdym rzędzie. W jednej pętli musi się
czne
fizy
znaleźć tyle obrazków, ile pokazuje znak rzymski po lewej
stronie. Czy za każdym razem polecenie da się wykonać?
acja
duk
tyczna
E
plas
III
kacja
du
astyczna
E
pl
IV
II
3
Połącz liczby z ich opisami.
cam
i
2 dziesiątki
1 dziesiątka i 7 jedności
1 dziesiątka i 9 jedności
1 dziesiątka i 8 jedności
19
20
18
17
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
Zgłoś jeśli naruszono regulamin