pakiet_97_Nasza wymarzona ksiazka.pdf

(1661 KB) Pobierz
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 97, s.
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Nasza wymarzona książka
1
ych
yczne
ie
W
fiz
Połącz litery
C, c
z górnej półki
z literami, które są pod nimi na dolnej
półce. Odczytaj, o czym chciałaby
poczytać Ada. Dokończ zdanie.
owan
C
c c b
C
c e
C
c ł
C
e
C
acja
duk
tyczna
E
plas
o
k
o
a smb
o
sw i w
e
Ada chciałaby poczytać
.
2
kacja
du
astyczna
E
pl
Przeczytaj wyrazy, a następnie zapisz je pod właściwym
obrazkiem.
cena
koce
piec
5 zł
3
am
i
Wpisz brakujące litery.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 97, s.
zyk
J
ę
ngielski
a
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
I’ve
a
got two arms
ci
k
Listen and point. Posłuchaj i wskaż.
j
ę
Za
omputerowe
Hello children! Today
we’ll draw a picture.
Come on Sam!
Draw a head
and a body.
Ok,
I’ll try.
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
kacja
du
uzyczna
E
m
Draw four arms
and four hands
Jimmy, draw two
legs, please
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Now, it’s Tara’s turn.
Draw four
feet, please.
It’s a monster!
2
Publikacja bezpłatna
Listen and repeat. Posłuchaj i powtórz.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
s
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 97, s.
zyk
J
ę
ngielski
a
3
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
3
Listen and draw.
cia
aj
ę
puterowe
Z
om
Posłuchaj i narysuj.
k
4
Read and match. Przeczytaj i dopasuj.
ZADANIE NA �½ STRONY A4. POPROSZĘ O KOLOROWY OBRAZEK POTWORKA
DO OPISANIA PRZEZ UCZNIÓW. POTWOREK MA DUŻE, NIEBIESKIE CIAŁO,
FIOLETOWE WŁOSY. POTWOREK JEST WESOŁY.
5
Read. Przeczytaj.
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
kacja
du
uzyczna
E
m
Let’s study!
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
głowa
– a head
dłonie
- hands
nogi -
legs
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
tułów –
a body
ręce -
arms
stopy -
feet
Publikacja bezpłatna
acja
duk
tyczna
E
s
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 97, s.
4
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Nasza wymarzona książka
Posłuchaj opisu i zaznacz kropką
te pola, na które można przestawiać
figury szachowe.
Przykład:
1
acja
duk
tyczna
KRÓL
E
plas
porusza się o jedno pole
pionowo, poziomo i na ukos.
Nie może jednak zająć pola
przeciwnika.
HETMAN porusza się o tyle
pól, ile się chce, we wszystkich
kierunkach.
kacja
du
astyczna
E
pl
cam
i
WIEŻA porusza się o tyle pól, ile się
chce, ale tylko poziomo i pionowo.
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 97, s.
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
owan
GONIEC porusza się o tyle
ych
yczne
ie
W
fiz
pól, ile się chce, ale tylko na
ukos.
acja
duk
tyczna
E
plas
PION
a
porusza się tylko do
kacj
du
astyczna
E
pl
przodu. Za pierwszym razem
może się ruszyć o dwa pola.
Potem przeskakuje tylko
o jedno pole.
cam
i
SKOCZEK to jedyna figura,
która może przeskakiwać
inne figury. Porusza się o dwa
pola poziomo i jeszcze jedno
pole pionowo. Może się też
ruszyć o dwa pola pionowo
i jedno pole poziomo.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
Zgłoś jeśli naruszono regulamin