uczen_1_155_co jest dla nas najwazniejsze.pdf

(2157 KB) Pobierz
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 155, s.
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Co jest dla nas najważniejsze?
1
Co dla dzieci wymienionych w opowiadaniu było najważniejsze?
Połącz imiona dzieci z odpowiednimi ramkami.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Zbyszek
Ania
Mateusz
Basia
acja
duk
tyczna
E
plas
języki obce
wykształcenie
przeprowadzka
wakacje
2
kacja
du
astyczna
E
pl
Przeczytaj
zdania. Podkreśl wyrazy zawierające trzy sylaby.
Wiele
jest rzeczy ważnych. Mamy różne
potrzeby.
W życiu każdego człowieka ważne są: zdrowie,
bezpieczeństwo
i przyjaźń.
3
Przepisz starannie trzecie zdanie z zadania 2.
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 155, s.
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
4
ukacja
d
Wpisz do
E
atematyczna
m
piramidy to, co dla ciebie jest najważniejsze. Wybierz
wyrazy spośród podanych lub wpisz własne propozycje.
jedzenie, zdrowie, szacunek, rower, talent,
babcia i dziadek, słodycze, komputer, mieszkanie, przyjaźń,
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
zainteresowania, miłość, telewizja, wiara, zabawki,
książki, rolki, rodzice, rodzeństwo
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
am
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 155, s.
3
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Co jest dla nas najważniejsze?
Uzupełnij schemat taką liczbą, aby liczby po dodaniu dały 10.
acja
duk
tyczna
E
plas
5
kacja
du
astyczna
E
pl
2
Uzupełnij schemat takimi liczbami, aby wszystkie liczby
po dodaniu dały 12.
3
3
3
Ada miała 20 zł. Pożyczyła Jasiowi 8 zł. Ile złotych jej zostało?
cam
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
acja
Wychowanie
du
t
k
matycz
zyczne
E
a
e
na
m
owanie
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 155, s.
ych
W
fizyczne
4
KARTA:
..........................................
ukacja
Z KLASY:
.......................................
Ed
styczna
pla
EDUKACJA plastyka
Na
cz
anie
4
Wych
z
ow
wycieczce 20 dzieci z klasy Ady mogły iść albo do zoo,
ne
i
y
f
mądra głowa
zem
Ra
Rodzicami
z
ukacja
Ed
lastyczna
p
albo do kina. Pani nauczycielka zrobiła głosowanie:
6 osób powiedziało, że chce iść do kina,
dwa razy więcej osób powiedziało, że chce iść do zoo,
pozostałym osobom było obojętne, dokąd pójdą, i tak się
będą dobrze bawić.
acja
Oblicz, ile osób chciało iść do zoo i ilu osobom było obojętne,
duk
tyczna
E
plas
gdzie pójdą.
d
d
aca
wa
Pr
omo
aca
wa
Pr
omo
zem
Ra
Rodzicami
z
kacja
du
astyczna
E
pl
5
Oblicz. Zapisz wyniki od największego do najmniejszego.
10 – 3 =
6 + 14 =
18 – 5 =
18 + 1 =
13 + 5 =
11 + 9 =
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 155, s.
zyk
J
ę
ngielski
a
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
Let’s revise!
ę
cia
k
Listen and stick and then play. Posłuchaj, naklej, a następnie
zagraj.
j
Za
omputerowe
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
kacja
du
uzyczna
E
m
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
s
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
Zgłoś jeśli naruszono regulamin