uczen_3_44_sladami_legend.pdf

(1900 KB) Pobierz
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 44, s.
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Śladami legend
1
Zapisz tytuł legendy, do której przygotowujecie inscenizację.
2
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Na co należy zwrócić uwagę podczas odgrywania swojej roli?
Podkreśl właściwe odpowiedzi.
Aktor podczas odgrywania roli powinien zwrócić uwagę na:
A. to, żeby mieć zawsze dobrze ułożone włosy.
ukacja
d
B.
tyczna
E
plas
humor widzów.
C. właściwą intonację.
D. to, żeby zawsze mówić bardzo cicho.
E. tempo wypowiedzi.
c
a
uka
yc
j
zn
d
F.
t
to,
a
żeby rekwizyty leżały zawsze w tym samym miejscu.
E
las
p
3
Napisz notatkę dotyczącą przebiegu Waszej inscenizacji.
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 44, s.
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
4
acja
du
t
k
m
poniższym
W
atyczna
E
a
e
tekście zabrakło wielkich liter i znaków
m
interpunkcyjnych. Zapisz tekst poprawnie.
wszyscy chcieliby brać udział w przedstawieniu komu rozdamy role
wiem to długa inscenizacja więc każdy będzie miał swoją kwestię
na pewno nikogo nie pominiemy jaś ada tomek i zosia będą grać
chowanie
y
W
fizyczne
pierwszoplanowe, a ewa jurek i magda – role drugoplanowe
role
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
5
W którym słowniku znajdziesz informacje o znaczeniu wyrazu
inscenizacja?
Znaczenie wyrazu
inscenizacja
znajdę w słowniku
A. ortograficznym.
B. języka polskiego.
C. wyrazów bliskoznacznych.
D. poprawnej polszczyzny.
am
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 44, s.
3
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Śladami legend
Oblicz, a następnie wpisz litery pod odpowiednimi wynikami
i odczytaj hasło.
45 : 9 =
I
L
E
D
O
5∙9 =
48 : 8 =
5∙8 =
16 : 8 =
8:8 =
R
L
Z
N
A
acja
duk
tyczna
E
plas
40 : 2 =
3∙8 =
kacja
du
astyczna
E
pl
36 : 9 =
27 : 9 =
4 40 5 24 20 24 2
Wynik
5
1
to
5
6
3 45 1 40
32
:
8
=
4
dzielna
dzielnik
iloraz
cam
i
2
Oblicz iloraz liczb 48 i 8.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 44, s.
4
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
Rozdziel
3
Wych
z
owanie
figurki równo między dzieci.
n
i
ycz
e
f
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
18 : 2
=
4
cam
i
W sklepie w 8 jednakowych kartonikach było 40 metalowych
orzełków do wojskowych czapek. Ile orzełków było w każdym
kartoniku?
Odpowiedź:
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
ukacja
Ed
uzyczna
m
TO JEST KARTA:
Z KLASY:
1
To są Ada i Jaś, uczniowie pierwszej klasy. Przyjrzyj się uważnie
obrazkowi. Powiedz, jak wygląda Ada? Jaki jest Jaś?
acja
du
t
k
matycz
E
a
się!
Poznajmy
e
na
m
Ad@ i J@ś
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 44, s.
na matematycznej wyspie
materiały dla ucznia
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
ukacja
Ed
po
ł
eczna
s
EDUKACJA społeczna
5
EDUKACJA zajęcia techniczne
Z
o
miał
Jaś
wan
ych
yczne
ie
W
fiz
36 żołnierzyków. Ustawił je w 4 rzędach. Po ile
żołnierzyków było w każdym rzędzie?
cia
aj
ę
chniczne
e
t
zyk
J
ę
ngielski
a
EDUKACJA angielski
acja
duk
tyczna
E
plas
j
ę
cia
Za
omputerowe
k
zajęcia komputerowe
EDUKACJA przyrodnicza
kacja
du
astyczna
E
pl
EDUKACJA muzyczna
p
ukacja
Ed
zyrodnicza
r
ukacja
Ed
uzyczna
m
EDUKACJA polonistyczna
ukacja
Ed
lonistyczna
o
p
6
Odpowiedz na pytania. Wpisz TAK lub NIE
ukacja
Ed
atematyczna
m
Czy 45 żołnierzyków można podzielić po równo
między 9 chłopców?
owanie
ych
W
fizyczne
EDUKACJA matematyczna
cam
i
Czy 28 kolorowanek można podzielić po równo
między 3 dziewczynki?
Wychowanie zyczne
Czy 27 książek z legendami można ustawić
po równo na 3 półkach?
EDUKACJA plastyka
ukacja
Ed
lastyczna
p
7
zem
Ra
Rodzicami
z
mądra głowa
W pewnej legendzie występowały ośmiogłowe smoki. Razem
miały 48 głów. Ile smoków żyło w tej krainie? Podkreśl wynik.
d
d
ukacja
Ed
lastyczna
p
aca
wa
Pr
omo
aca
wa
Pr
omo
zem
Ra
Rodzicami
z
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
Zgłoś jeśli naruszono regulamin