instrukcja obsługi inpa.pdf

(1998 KB) Pobierz
PS zdjęcie przykładowe, opis też, konfiguracja pod przyciskami (F) może być różna dla
różnych wersji INPY
Okno główne pojawia się po uruchomieniu programu.
Odpowiedni model samochodu wybieramy naciskając klawisze funkcyjne F2-F8, np. dla
modelu E46
przyciskamy odpowiednio F3. Jeżeli chodzi o starsze modele samochodów, czyli np.:
E39, E38, należy wybrać funkcje Old Modells, naciskając shift+F6,
INPA – Opis klawiszy funkcyjnych
F1
- Informacja o wersji programu INPA
F2
- Diagnostyka modelu FXX
F3
- Diagnostyka modelu E46
F4
- Diagnostyka modelu E60
F5
- Diagnostyka modelu E65
F6
- Diagnostyka modelu E70
F7
- Diagnostyka modelu E83
F8
- Diagnostyka modelu E87
F9
- Diagnostyka modelu E90
F10
- Koniec programu
SHIFT + F1
- Zmiana Edytora Diagnostyki
SHIFT + F2
- Diagnostyka modelu F2X
SHIFT + F4
- Diagnostyka modelu E85 z4
SHIFT + F5
- Diagnostyka modelu R50 ,R53, R53 MINI
SHIFT + F5
- Diagnostyka modelu R56 MINI
SHIFT + F7
– Starsze modele BMW E38, E39, E52
SHIFT + F8
- Silniki BMW
SHIFT + F9
– Testy specjalne dla sterowników które nie są zapisane, głównie najnowsze
2009-2012 i kilka z 2007-2008 można wybierać i próbować który odpowie połączeniem,
głównie w nowszych modelach BMW po 2007 roku .
SHIFT+F10
- Wyjście
Rozpoczynając diagnostykę należy podłączyć interfejs do odpowiedniego gniazda
diagnostycznego, OBD II lub ADS 20pin, następnie włączamy zapłon, tak aby silnik nie
pracował.
5.06. INPA - Wybór sterownika
Po wyborze odpowiedniego modelu pojazdu pojawia sie kolejne menu, podzielone na grupy.
Engine – silnik, Body – elektronika nadwozia.
Po nawiązaniu komunikacji z modułem, otrzymujemy podstawowe dane sterownika:
Urządzenie występujące w pojazdach ,sterujące praca pojazdu nazywane są modułami
sterującymi lub sterownikami. Aby połączyć się ze sterownikiem należy nacisnąć odpowiedni
moduł kursorem.
Jeżeli nie można uzyskać połączenia z danym sterownikiem należy sprawdzić czy wybierany
moduł występuje w badanym pojeździe (Występowanie różnych sterowników zależy od
wersji i wyposażenia ).
Po wyborze modelu można przystąpić do diagnostyki .Menu programu INPA jest podzielone
na podzespoły
EXX,Functional Jobs, - test wszystkich modułów
TD-530_E V4.03 ENG I-Stufe/Gesamt FS,-test wszystkich modułów po 2007 roku
Engine – silnik
Transmission – skrzynia biegów
Chassis – podwozie
Body – nadwozie
Communication system – systemy komunikacji i nawigacji
5.3. INPA - Połączenie ze sterownikiem
Zgłoś jeśli naruszono regulamin