Case Puma CVX 2015 PL.pdf

(3090 KB) Pobierz
PUMA
PREZENTACJA
............................................................................ 04 - 05
KABINA
...................................................................................... 06 - 07
ELEMENTY STEROWANIA
.......................................................... 08 - 09
SILNIK
........................................................................................ 10 - 11
PÓŁ-/AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW POWERSHIFT
........ 12 - 13
PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVX
......................................... 14 - 15
WOM
.......................................................................................... 16 - 17
HYDRAULIKA
........................................................................................
UKŁAD PRZENOSZENIA NAPĘDU
...........................................................
ABS - SYSTEM ZAPOBIEGAJĄCY BLOKOWANIU KÓŁ PODCZAS HAMOWANIA
ZAAWANSOWANE SYSTEMY ROLNICTWA PRECYZYJNEGO
..................
SERWIS
.................................................................................................
ROZWIĄZANIA SYSTEMOWE
................................................................
SPECYFIKACJA
......................................................................................
18 - 19
20 - 21
22 - 23
24 - 27
28 - 29
30 - 31
32 - 34
02
GAMA PUMA
RENTOWNOŚCI ROLNICTWA
My, członkowie zespołu Case IH, jesteśmy dumni ze swojej przeszłości. Jednak bardzo mocno skupiamy się również na przyszłości. Dzięki markom
stanowiącym nasze dziedzictwo, przez pokolenia wspieraliśmy gospodarkę rolną, dostarczając jej solidny, niezawodny i wysokiej jakości sprzęt rolniczy,
zaprojektowany z wielką precyzją i pasją przez zespół znający od podszewki realia branży rolniczej.
Nasze zaangażowanie nigdy nie osłabnie. Jednak potrzeby gospodarki rolnej stale ewoluują, dlatego powyższe kwestie stanowią rdzeń produkcji Case IH –
nasz zespół ds. badań i rozwoju nigdy nie spoczywa na laurach. To właśnie dlatego ciągniki Puma, dobrze znane na rynku dzięki nieskalanej reputacji
na temat swojej wydajności, łatwości obsługi i najwyższej klasy rozwiązań inżynieryjnych, poddane zostały jednemu z najbardziej znamiennych ulepszeń
w swojej historii. Posiadają one wszystko, czego możesz spodziewać się od tej marki produktów, a dodatkowo wzbogacone zostały o innowacje, których
wprowadzenie umożliwiło znaczny postęp w zakresie prac polowych. To rozwiązania takie jak pojedynczy rotor Axial-Flow do omłotu zbóż, technologia
ciągników z przegubowym, gumowym podwoziem gąsienicowym Quadtrac oraz przekładnia CVX, która utorowała drogę do zastosowania przekładni
bezstopniowych CVT w sektorze ciągników.
NAJWYŻSZA MOC DLA
PUMA: JESZCZE PROSTSZA I WYDAJNIEJSZA OBSŁUGA.
Ciągnik Puma jest powszechnie znany jako symbol klasy premium w zakresie jakości ciągnika. Skonstruowany w Austrii na bazie sprawdzonej półautomatycznej
skrzyni biegów Powershift, w pełni automatycznej skrzyni biegów Powershift lub przekładni bezstopniowej CVX, oraz wykorzystujący najnowszą technologię
silnika FPT, ciągnik Puma podtrzymuje wysokie standardy ustanowione przez swoich poprzedników. Dzięki swoim sześciu modelom o mocy (znamionowej)
od 150 do 240 KM, seria Puma doskonale wpisuje się w swoje otoczenie, co oznacza że jest w stanie podołać większości wymagających zastosowań, zarówno
w kontekście prac rolnych, jak i hodowlanych.
Jednak, tak jak w przypadku wszystkich rozwiązań Case IH, pod wieloma aspektami - przekładni, zawieszenia, elementów sterowania, fotela kierowcy,
oświetlenia i innych – przenosi tej klasy ciągniki o krok dalej. W rezultacie użytkownik otrzymuje sprawdzony produkt, wzbogacony o ulepszenia, zapewniające
jego przedsiębiorstwu swoistego asa w rękawie i szybciej niż kiedykolwiek przynoszące mu zwrot z poniesionej inwestycji.
MODELE
Puma 150 / Puma 150 CVX
Puma 165 / Puma 165 CVX
Puma 175 CVX
Puma 185 / Puma 185 CVX
Puma 200 / Puma 200 CVX
Puma 220 / Puma 220 CVX
Puma 240 CVX
Moc znamionowa wg ECE R120
3)
przy 2200 obr./min (kW/KM(CV))
110 / 150
121 / 165
131 / 175
132 / 180
147 / 200
162 / 220
177 / 240
Moc maksymalna wg ECE R120
3)
Zarządzanie mocą silnika (kW/KM(CV))
140 / 190 przy 1800-1900 obr./min
154 / 210 przy 1800-1900 obr./min
160 / 220 przy 1800-1900 obr./min
165 / 225 przy 1800-1900 obr./min
180 / 245 przy 1800-1900 obr./min
192 / 260 przy 1800-1900 obr./min
199 / 270 przy 1800-1900 obr./min
3)
Długość całkowita (mm)
4 719
4 719
4 719
5 017
5 017
5 017
5 017
Maks. udźwig TUZ
(kg)
8,257
8,257
8,257
10,463
10,463
10,463
10,463
Rozstaw kół
(mm)
2,734
2,734
2,734
2,884
2,884
2,884
2,884
ECE R120 odpowiada normom ISO 14396 oraz 97/68/WE lub 2000/25/WE
GAMA PUMA
03
DLA BARDZIEJ
KORZYŚCI, KTÓRE PRZYNIOSĄ CI ZYSK
NAJWYŻSZEJ KLASY TECHNOLOGIA
ZALETY
WYMAGAJĄCYCH
Zakup nowej maszyny nigdy nie jest łatwą decyzją, którą ponadto ciężko uzasadnić, chyba że dana
maszyna zapewnia szybki zwrot z inwestycji. Marka Case IH zawsze miała to na względzie, co bardzo
wyraźnie rzuca się w oczy patrząc na ostatnie ulepszenia serii Puma. Do ciągnika wprowadzono
udoskonalenia opracowane w taki sposób, aby zapewnić użytkownikom lepsze dostosowanie do jego
potrzeb – więcej komfortu, większą oszczędność paliwa, dodatkowe oświetlenie, dodatkowe opcje
ogumienia, lepszą widoczność. Są to elementy, które ostatecznie uwydatniają się w zasadniczych
kwestiach, takich jak wyższy zakres roboczy, większa szybkość pracy oraz niższe rachunki za paliwo.
iodącym
dzięki w
ra
operato
omfort
K
m
ia
sie fotelo logia oświetlen
o
w tej kla
n
sza tech w nocy
Najnow
układem
jąca pra sie sterowanie ,
ułatwia
)
w tej kla ciach (HMC II
iodące
ro
W
w
ra
nia na u czenie operato
ę
zawraca
ce zm
łpracują
niejszają ma CVX wspó S Class 3
zm
raz Pu
SOBU
Puma o ą technologią I
sz
z najnow
JAZDA W ZUPEŁNYM KOMFORCIE.
Gama opcji foteli dla ciągników Puma oferuje operatorowi możliwość
doświadczenia najlepszych warunków jazdy w tej branży. Modele Puma
oraz Puma CVX mogą poszczycić się niezwykle wygodną i ergonomiczną
konstrukcją kabiny. Koncepcja jej obsługi została w możliwie wierny
sposób dopasowana do potrzeb i oczekiwań naszych klientów:
w jak największego skrócenia czasu niezbędnego do zaznajomienia się
z jej wyposażeniem oraz zmaksymalizowania efektów pracy!
INTUICYJNA OBSŁUGA POZWALA ZACHOWAĆ PEŁNĄ KONTROLĘ.
Podłokietnik Multicontroller
TM
, panel operatora ICP oraz dotykowy
monitor AFS Pro 700
TM
skupiają wszystkie kluczowe funkcje ciągnika.
Począwszy od wyboru prędkości jazdy lub wiodącego w tej branży
układu zarządzania sekwencją na uwrociach HMC II po uruchomienie
przedniego i tylnego zaczepu za pomocą podłokietnika Multicontroller
TM
– operator ma wszystko pod kontrolą.
04
PREZENTACJA
MOC I SPRAWNOŚĆ.
Mocny, 6-cylindrowy silnik o pojemności 6,7 litra został zaprojektowany w sposób zapewniający
generowanie dużej mocy i zoptymalizowane zużycie paliwa. Wymagania normy Stage IV na temat
emisji spalin zostały spełnione dzięki naszemu wysokowydajnemu systemowi oczyszczania spalin
Hi-eSCR, zapewniającemu dodatkową moc oraz oszczędność paliwa. Układ zwiększania mocy silnika
w modelach Puma CVX teraz dostępny jest również przy pracy na biegu wstecznym, z czego niewątpliwie
skorzystają użytkownicy regularnie wykorzystujący swoje ciągniki do prac wymagających jazdy
na biegu wstecznym, takich jak koszenie czy odśnieżanie.
PÓŁ AUTOMATYCZNA LUB AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW POWERSHIFT
CZY PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT – WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE.
Modele Puma 150-165 wyposażone są seryjnie w sześciobiegowe półautomatyczne skrzynie Powershift
lub opcjonalnie we w pełni automatyczne skrzynie biegów Powershift, natomiast modele Puma 185-240
wypsażone są seryjnie we w pełni automatyczne przekładnie Powershift. W modelach Puma CVX
wykorzystywana jest przekładnia bezstopniowa CVT. Układ Active Stop niezawodnie zapobiega staczaniu się
ciągnika na pochyłościach oraz umożliwia łatwe uruchomienie silnika bez załączania sprzęgła czy hamulca.
Technologia podwójnego sprzęgła DKT™ zapewnia płynną jazdę oraz wysoką oszczędność paliwa.
HYDRAULIKA DO PODNOSZENIA DUŻYCH CIĘŻARÓW.
Charakteryzująca się wydatkiem oleju do 150 l/min (Puma) i 170 l/min (Puma CVX), hydraulika w tych
ciągnikach została zaprojektowana do bardzo ciężkich prac, a maksymalny udźwig tylnego zaczepu
hydraulicznego wynosi 10460 kg. Możliwość podłączenia siedmiu (modele 150-165) lub dziewięciu
(począwszy od modelu 185) zaworów sterujących. Przedni TUZ oraz przedni wał odbioru mocy (WOM)
(opcja) zapewniają dodatkowy wzrost wydajności.
KOMFORT, KONTROLA I BEZPIECZEŃSTWO.
Zawieszenie przedniej osi zapewnia płynną jazdę oraz zwiększony komfort pracy. Jeżeli często
podróżujesz po drogach, system ABS, dostępny jako opcja, to wyraźna zaleta w zakresie bezpieczeństwa
- zaleta oferowana tylko przez jedną serię ciągników w tej klasie: Case IH Puma.
PRECYZYJNE STEROWANIE.
Dzięki systemom Case IH AFS możesz zmaksymalizować wydajność swojej pracy, uruchamiając
z poziomu kabiny urządzenia kompatybilne ze standardem ISOBUS Class III oraz wykorzystując
systemy prowadzenia po linii, w celu maksymalnego zwiększenia precyzji wykonywanych prac. Monitor
AFS Pro 700
TM
, oferujący opcjonalnie możliwość ciągnika, zapewnia zachowanie stałej kontroli –
na przykład nad funkcją HMC II (układem zarządzania sekwencją na uwrociach).
PREZENTACJA
05
Zgłoś jeśli naruszono regulamin