Technical Service Bulletin (TSB) - VF38ERHHACL056707
B1HW0145Q0 : Wersja 7 dla 09/04/2015
Anuluje i zastepuje dokument 04/02/2015
DLA : 508 I SILNIK TYP EW/DW I NORMA EMISJI SPALIN EURO 5(SILNIK) I ON KLASA JAKOŚCIOWA DA/DE/DE+
EFEKTY OPISYWANE PRZEZ KLIENTA :
Silnik DW10C - Zapalenie lampki kontrolnej diagnostyki silnika - Utrata mocy silnika - W przypadku obecności kodu błędu P11AB
WARUNKI WYSTĄPIENIA :
W czasie jazdy
1. POCHODZENIE
Oprogramowanie kalkulatora sterującego silnika.
2. INTERWENCJA PO SPRZEDAŻNA
Odczyt kodów defektów.
Teletransmisja oprogramowania kalkulatora kontroli silnika.
2.1. Odczyt kodów defektów
OBOWIAZKOWE : Diagnostyka musi być wykonywana obowiązkowo za pomocą przyrządu diagnostycznego w trybie podłączonym do Internetu z obowiązkową identyfikacją technika : Wybrać menu "Poszukiwanie usterki". Wykonać "odczyt kodów usterek". Na koniec ogólnego testu, poczekać na uruchomienie zakładki Diagnostyki (główny ekran z wyborem metod według dziedziny). Wyjść z sesji Diagnostyki cofając się do głównej zakładki. Zatwierdzić komunikat "Czy chcesz wyjść z bieżącej sesji?"
Odczytać kody usterek :
· W przypadku obecności kodu błędu P11AB : Zastosować tę informację
· W przypadku obecności innych kodów błędów : Nie stosować tej informacji
2.2. Teletransmisja
UWAGA : Narzędzie diagnostyczne musi być zaktualizowane zgodnie z ostatnią wersją oprogramowania dostępną na serwerze
Wykonać teletransmisję ostatniego oprogramowania kalkulatora kontroli silnika, dostępnego na serwerze serwisu.
Skasować kody usterek.
Numer referencyjny oprogramowania po teleładowaniu jest następujący.
508 I SILNIK TYP EW/DW I ON KLASA JAKOŚCIOWA DA/DE/DE+
Oznaczenie
Dostawca
System
Aplikacja
Wersja
Wydanie oprogramowania
96 789 619 80
13
10
1
74
11 01
96 789 622 80
CC
04 01
2.3. Czas naprawy
508
Czas fakturowany : 0,50H.
Kod operacji : 99F03A.
UWAGA : Przekazać sprawozdanie z incydentu (CRI) dla wszystkich przypadków ponownego wystąpienia usterki po zastosowaniu tej informacji
mimi31