Honda Civic EG3 Noblesse 1995 r. Silnik 1.8 VTi B18C4, zalany Valvoline MaxLife 10W-40 Wydech: -kolektor ebay'owy 4-2-1 -przelot 2,25" -końcowy Apexi N1 z silencerem Dolot: -Short ram K&N Zawieszenie: -przód sprężyny od 4g -tył coilovers -tuleje i sworznie do wymiany -camber kit na tyle -gruby stabilizator 26mm na przodzie Koła: -stalówki 15" z zimowymi oponami -alusy 16" Zeus (w planach nowe oponki) Wnętrze: -fotel kierowcy kubełkowy + pasy scrotch -fotel pasażera od Prelude IV Plany: -ogarnięcie dolotu -zabezpieczenie budy preparatem antykoryzyjnym -pomalowanie masą powłokową -wyklejenie matą soudband (2 rolki) -rolowanie lub cięcie nadkoli tylnych -czarne wnętrze -zegary indiglo -car audio
ClubX