Od pomyslu do sukcesu.pdf

(1413 KB) Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Od pomysłu do sukcesu"
Darmowa publikacja dostarczona przez
Twój E-Biznes
Copyright by Złote Myśli & Mariusz Maksymilian Jasionowski, rok 2013
Autor: Mariusz Maksymilian Jasionowski
Tytuł: Od pomysłu do sukcesu
Data: 28.06.2016
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Spis treści
Na wstępie słów kilka... ..................................................5
I. POMYSŁ
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
Skąd wziąć pomysł na biznes i działanie? ............. 9
Dreamer .............................................................................11
Bushman — buszuj w internecie,
prasie i w świecie...........................................................14
Inventor — ulepszaj .......................................................18
Explorer — odkryj siebie, określ siebie i nastaw się
na odbiór ..........................................................................19
Odkryj siebie .................................................................. 20
Określ siebie ................................................................... 30
Twoja stawka za godzinę ........................................... 33
Finansowy bilans otwarcia ........................................ 38
Remanent ........................................................................ 40
MindPuzzel...................................................................... 42
Jeden pomysł .................................................................. 46
Zrób sobie przerwę ...................................................... 48
II. TESTOWANIE
14. Rozeznanie rynku .......................................................... 51
15. Zbieranie informacji ..................................................... 58
16. Symulacja rentowności ............................................... 65
17. Skanowanie konkurencji — kolejna część
rozeznania rynku.......................................................... 69
18. Test rynku ....................................................................... 72
19. Wyniki testów ................................................................88
III. OSIĄGANIE SUKCESU
20.
21.
22.
23.
2 czynności = 40% sukcesu ........................................ 93
Namierzanie celu .......................................................... 96
Osiąganie celu .............................................................. 101
10 kroków do celu ....................................................... 104
IV. SUKCES W DZIAŁANIU
Sekret czasu ................................................................... 111
Prowadzenie firmy....................................................... 121
Jak odpisywać na maile od klientów .....................127
Jak prowadzić rozmowy z klientami
przez telefon .................................................................134
28. Jak medytować, czyli wstęp do tego,
co już znasz ...................................................................145
29. Praktyka świadomego chodzenia ...........................152
30. AKTUALIZACJA: środków — planu — wizji .............156
Kilka słów na koniec ...................................................158
24.
25.
26.
27.
18.
Test rynku
Jeśli zamierzasz wejść na rynek z czymś zupełnie nowym, to
warto zrobić test rynku. Pomysł, produkt, usługa, która już
działa na innym rynku, mogą się okazać wielkim sukcesem
w Polsce, jednak wcale tak nie musi być. Właściwie 90%
tego, co działa na Zachodzie, będzie działać również w Pol-
sce, ale czasami kluczowe jest wejście w odpowiednim mo-
mencie na rynek. Skala też bywa inna w Polsce i za granicą.
Poprzez test na rynku unikniesz możliwej straty pienię-
dzy, czasu i zorientujesz się co do potencjału nabywczego,
jaki jest na to, co oferujesz. Wiarygodność każdego testu
wzrasta wraz z liczbą osób, które w teście uczestniczyły.
Jeśli wyślesz mailing do 10 osób, to twój test jest mało wia-
rygodny, jeśli wyślesz mailing do 1000 osób, które pasują
do twojej grupy docelowej, to test jest bardziej wiarygodny.
Im więcej osób z grupy docelowej dostanie twoją ofertę,
tym wyniki testu są bardziej wiarygodne.
72
Zgłoś jeśli naruszono regulamin