1.5.pdf

(399 KB) Pobierz
MINISTERSTWO EDUKACJI
NARODOWEJ
Marzena Drużdżel
Posługiwanie się językiem obcym zawodowym
322[15].Z1.05
Poradnik dla ucznia
Wydawca
Instytut Technologii Eksploatacji – Państwowy Instytut Badawczy
Radom 2007
„Projekt współfinansowany ze
środków
Europejskiego Funduszu Społecznego”
Recenzenci:
mgr Karolina Barska
mgr Iwona Niespodziewana
Opracowanie redakcyjne:
mgr inż. Marzena Drużdżel
Konsultacja:
mgr inż. Teresa Jaszczyk
Poradnik stanowi obudowę dydaktyczną programu jednostki modułowej 322[15].Z1.05
„Posługiwanie się językiem obcym zawodowym”, zawartego w modułowym programie
nauczania dla zawodu terapeuta zajęciowy.
Wydawca
Instytut Technologii Eksploatacji – Państwowy Instytut Badawczy, Radom 2007
„Projekt współfinansowany ze
środków
Europejskiego Funduszu Społecznego”
1
SPIS TREŚCI
1. Wprowadzenie
2. Wymagania wstępne
3. Cele kształcenia
4. Materiał nauczania
4.1. Zasady prowadzenia konwersacji
4.1.1. Materiał nauczania
4.1.2. Pytania sprawdzające
4.1.3.
Ćwiczenia
4.1.4. Sprawdzian postępów
4.2. Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych
4.2.1. Materiał nauczania
4.2.2. Pytania sprawdzające
4.2 3.
Ćwiczenia
4.2.4. Sprawdzian postępów
4.3. Terminologia i dokumenty związane z organizacją firmy oraz
podejmowaniem pracy
4.3.1. Materiał nauczania
4.3.2. Pytania sprawdzające
4.3.3.
Ćwiczenia
4.3.4. Sprawdzian postępów
4.4. Terminologia związana ze zdrowiem i opieką zdrowotną
4.4.1. Materiał nauczania
4.4.2. Pytania sprawdzające
4.4.3.
Ćwiczenia
4.4.4. Sprawdzian postępów
4.5. Terminologia zawodowa dotycząca prowadzenia terapii zajęciowej
4.5.1. Materiał nauczania
4.5.2. Pytania sprawdzające
4.5.3.
Ćwiczenia
4.5.4. Sprawdzian postępów
4.6. Wykorzystanie technologii informacyjnej w pracy terapeuty zajęciowego
4.6.1. Materiał nauczania
4.6.2. Pytania sprawdzające
4.6.3.
Ćwiczenia
4.6.4. Sprawdzian postępów
5. Sprawdzian osiągnięć
6. Literatura
3
5
6
7
7
7
10
10
12
13
13
14
15
16
18
18
20
20
24
25
25
28
28
33
34
34
39
40
52
53
53
54
54
56
57
62
„Projekt współfinansowany ze
środków
Europejskiego Funduszu Społecznego”
2
1. WPROWADZENIE
Poradnik będzie Ci pomocny w przyswajaniu wiedzy o zasadach nawiązywania
i podtrzymywania kontaktów zawodowych, prowadzenia korespondencji w języku
angielskim, a także wskaże ci obcojęzyczne
źródła
informacji zawodowej.
W poradniku zamieszczono:
wymagania wstępne – wykaz umiejętności, jakie powinieneś mieć już ukształtowane,
abyś bez problemów mógł korzystać z poradnika,
cele kształcenia – wykaz umiejętności, jakie ukształtujesz podczas pracy z poradnikiem,
materiał nauczania – wiadomości teoretyczne niezbędne do osiągnięcia założonych celów
kształcenia i opanowania umiejętności zawartych w jednostce modułowej,
zestaw pytań, abyś mógł sprawdzić, czy już opanowałeś określone treści,
ćwiczenia,
które pomogą Ci zweryfikować wiadomości teoretyczne oraz ukształtować
umiejętności praktyczne,
sprawdzian postępów,
sprawdzian osiągnięć, przykładowy zestaw zadań. Zaliczenie testu potwierdzi
opanowanie materiału całej jednostki modułowej,
literaturę uzupełniającą.
„Projekt współfinansowany ze
środków
Europejskiego Funduszu Społecznego”
3
Zgłoś jeśli naruszono regulamin