PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY -STER.4GEN.pdf

(133 KB) Pobierz
Dział techniczny
LANDI RENZO POLSKA SP. Z O.O.
Instalacje do zasilania samochodów gazem LPG i CNG
ul. Graniczna 79 A, 05-410 Józefów
Tel +48 22 789 57 34
|
789 57 39
|
769 28 64
|
769 28 74
|
Fax +48 22 789 53 74
|
www.landi.pl
Robert Szenfeld roberts@landi-renzo.com.pl
Jacek Woliński jacek@landi-renzo.com.pl
PROTOKÓŁ GWARANCYJNY
STEROWNIKI 4 GENERACJI
Data wysyłki uszkodzonego elementu : ...................................
Bezpośredni kontakt do wysyłającego : ..................................
Pieczęć zakładu
STEROWNIKI IV GEN. :OMEGAS
LSI LC02
SMART EASY FAST
OMEGAS OBD
EASY FAST OBD
LC02 DIRECT
OMEGAS DIRECT
AEB3000
inne …............................................................................................................................................................
SERIA I NUMER STEROWNIKA : .........................................................
brak połączenia .........................................................................................
nie steruje wtryskiwaczem ( którym ) .....................................................
źle czyta ciśnienie .....................................................................................
źle czyta temperaturę ...............................................................................
nie przyjmuje programu ..........................................................................
nie czyta obrotów .....................................................................................
wprowadza błąd wtryskiwacza paliwowego ( którego ) ........................
inne (opis ) ...............................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
…............................................................................................................................................................. .
Informacje dodatkowe :
Pojazd , w którym był zamontowany komponent ( typ , model , rok produkcji , pojemność silnika ,
przebieg ).......................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
Przybliżony przebieg reklamowanego komponentu ..................................................................
Okoliczności zaistnienia problemu ..............................................................................................
.........................................................................................................................................................
Objawy ..........................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
…...................................................
czytelny podpis składającego reklamację
uwaga !
Do protokołu winne być dołączone kopie stron książki gwarancyjnej : określająca typ instalacji , właściciela i datę montażu , oraz strony potwierdzające
dokonywanie przeglądów okresowych reklamowanych komponentów .
Zgłoś jeśli naruszono regulamin