Zaginiony_cd_action.pdf

(4219 KB) Pobierz
1
BENIAMIN MUSZYŃSKI
ZAGINIONY
WYDAWNICTWO WIELOKROTNEGO WYBORU
2
Copyright
©
by Beniamin Muszyński,
2011.
Copyright © for this edition by Mikołaj Kołyszko & Masz Wybór, 2012.
Tytuł:
Zaginiony
Autor:
Beniamin Muszyński
Autor okładki:
Arkadiusz
Arius
Ostrycharz
http://aostrycharz.pl/pl/
Redaktor i korektor:
Mikołaj Kołyszko
Korektor:
Piotr Bąkowski
Ilustracje pochodzą z zasobów portalu wikipedia.org. Wykorzystano je zgodnie z ich licencją.
Niniejsza publikacja nie może być modyfikowana ani odsprzedawana bez pisemnej zgody
Wydawcy. Dozwolone jest jej kopiowanie, dystrybucja bezpłatna (na licencji freeware) oraz
druk na papierze w dowolnej liczbie egzemplarzy.
Mikołaj Kołyszko
Wydawnictwo Wielokrotnego Wyboru
Chojnice 2010
Masz Wybór
ul. Findera 3
89-600 Chojnice
www.masz-wybor.com.pl
magazyn.masz.wybor@gmail.com
Wydawnictwo Wielokrotnego Wyboru (grupa nieformalna)
www.masz-wybor.com.pl
magazyn.masz.wybor@gmail.com
ISBN 978-83-932232-3-7
Wydanie II
3
SPIS TREŚCI
Zasady
Prolog
Gdzie jest Eryk Holm?
Innsmouth
Pierwsza noc
Nowy dzień
Finał poszukiwań
5
6
7
21
38
56
84
4
Zasady
Oto oddaję w Twoje ręce grę książkową. Co to oznacza? Otóż, przyjdzie Ci dzielić na
czas lektury podwójną rolę, bohatera i czytelnika zarazem. Opowieść, którą dla Ciebie
przygotowałem opowiesz sobie na różne sposoby, w zależności od podjętych w jej trakcie
decyzji. Abyś w pełni zrozumiał, jak grać czytając zapoznaj się z poniższymi wytycznymi.
Zasady nie są trudne, ich pojęcie z pewnością nie sprawi Ci żadnego problemu. Na
początku uzbrój się w kawałek kartki i coś do pisania, to jedyne „wymagania sprzętowe”
(prócz chwili wolnego czasu rzecz jasna). Całość podzielona jest na rozdziały, te zaś dzielą się
na poszczególne paragrafy. Jednak nie czytasz ich według kolejności numeracji! W każdym
paragrafie znajdziesz jeden (lub kilka do wyboru) odnośników do innych paragrafów.
Podejmujesz decyzję, którą z dróg chcesz obrać i udajesz się do wskazanego numeru.
Ponadto podczas rozgrywki zdobywasz
Informacje
oznaczone numerami:
#1, #2
itd.
Zapisuj je na kartce, przydadzą Ci się podczas dalszej gry, bowiem dostęp do niektórych
paragrafów zależny będzie od numeru posiadanych
Informacji.
Nie musisz zebrać wszystkich
numerów, jest to zresztą niemożliwe, ponieważ niektóre z nich przypisane są do wzajemnie
wykluczających się ścieżek fabularnych. W zależności od podjętych przez Ciebie decyzji w
pewnym momencie fabuły przyjdzie Ci z nich skorzystać, bądź też ukończysz grę w ogóle nie
zwracając uwagi na to oznaczenie. Może się też zdarzyć, iż uzyskasz
PA,
czyli
Punkty
Agresji.
W zależności od podjętych przez Ciebie decyzji w pewnym momencie fabuły
przyjdzie Ci z nich skorzystać bądź też ukończysz grę, w ogóle nie zwracając uwagi na to
oznaczenie. W każdym razie, podobnie jak
Informacje,
pilnie zapisuj uzyskane
PA.
To by było na tyle, jeśli chodzi o zasady. Jeśli uznasz, iż jesteś gotów do podjęcia
wyzwania przejdź do
Prologu.
Życzę powodzenia!
5
Zgłoś jeśli naruszono regulamin