projektPTI3A.pdf
(
510 KB
)
Pobierz
WYCENA Nr: projektPTI3A
Wykonawca wyceny : Szulerecki
Właściciel:
Robin van Persie
Adres:
ul. Konopii Indyjskiej 9/10 18-111 Alkmaar
Drugi właściciel: Artur Lewicki
Adres:
ul. Olimpijska 8/12 85-621 Bydgoszcz
Zadanie:
Wykonanie wyceny pojazdu uszkodzonego i nieuszkodzonego.
z dnia: 2014/10/30
DANE IDENTYFIKACYJNE
DEMO
Dane: [O]
DEMO DEMO DEMO
POJAZDU
DEMO DEMO DEMO DEMO
X-2013
Marka:
AUDI
Wersja:
Avant Tiptronic
Rodzaj pojazdu: Samochód osobowy
Model pojazdu:
Nr rejestracyjny:
A4 Quattro 3.0 TDi DPF 8E
CBY 9999
Rok prod.: 2007
Nr INFO-EKSPERT
Nr identyfikacyjny (VIN)
Data pierwszej rejestracji
Data wa ności badania technicznego
Przebieg podany
Okres eksploatacji pojazdu (07/06/12-13/10/30)
Kolor powłoki lak., (rodzaj lakieru)
Oznaczenie typu
Dop. masa całk.
Rodzaj nadwozia
Rodzaj silnika
Pojemność / Moc silnika
Doładowanie
Liczba cylindrów / Układ cylindrów / Liczba zaworów
Rodzaj skrzyni biegów
002-02073
WAUZZZ8E37A284484
2007/06/12, (w Polsce: 2012/11/05)
2015/10/30
253478km
77 mies.
szary delfin X7Z 2-warstwowy z efektem metalicznym
8ED
2255 kg
kombi (uniwersalne) 5 drzwiowe
z zapłonem samoczynnym
2967 ccm / 171kW (232KM)
Turbosprę arka
6 / widlasty / 24
automatyczna
WYPOSA ENIE
DEMO DEMO DEMO
DEMO DEMO
STANDARDOWE (2007.03-2007.07)
DEMO DEMO DEMO
L.p.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Nazwa elementu wyposa enia
ABS + EBV - korektor siły hamowania elektr.
Filtr cząsteczek stałych
Fotel kierowcy z regulacją wysokości
Immobilizer
Klimatyzacja automatyczna
Koło zapasowe pełnowymiarowe
Kurtyny powietrzne boczne
Lusterka zewnętrzne podgrzewane i regul. elektr.
Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
Napęd na cztery koła
Podłokietnik centralny przedni
Poduszki powietrzne boczne przednie
Poduszki powietrzne kierowcy i pasa era
L.p.
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Nazwa elementu wyposa enia
Radio CONCERT
Siedzenia tylne dzielone
Skrzynia biegów automatyczna "Tiptronic"
Spryskiwacze szyby przedniej podgrzewane
Sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa
kierowcy
System elektronicznej kontroli toru jazdy ESP
Szyby przednie regulowane elektr.
Światła p/mgielne przednie
Światła z regul. kąta pochylenia elektr.
Tapicerka tekstylna "Mikado"
Wspomaganie układu kierowniczego elektr.
Servotronic
Zamek centralny zdalnie sterowany
Zderzaki w kolorze nadwozia
3.97 SZK.
10232 Szulerecki
System INFO-EKSPERT
/ SRTSiRD
Strona
1
projektPTI3A
WYPOSA ENIE
DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO
DEMO DEMO
DODATKOWE
L.p. Nazwa elementu wyposa enia
1 +Reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami
2 +Reling dachu
3 +tarcze kół alum. 17" 9-ramienne opony 235/45
4 +Tylny spoiler
5 +Wspomaganie parkowania tył
Wartość
200
200
2 000
200
100
OPIS
DEMO DEMO
POJEŹDZIE OGUMIENIA
DEMO
ZAMONTOWANEGO W
DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO
Koło
Przednie lewe:
Przednie prawe:
Tylne lewe:
Tylne prawe:
Zapasowe:
Marka, typ
NEXEN 235/45
NEXEN 235/45
NEXEN 235/45
NEXEN 235/45
NEXEN 235/45
R17
R17
R17
R17
R17
97V
97V
97V
97V
97V
XL WG SPORT TL
XL WG SPORT TL
XL WG SPORT TL
XL WG SPORT TL
XL WG SPORT TL
Bie nik [mm] Zu ycie [% ]
6,0
53
6,0
53
6,0
53
6,0
53
6,0
53
OPISY DOTYCZĄCE POJAZDU
DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO
Pojazd bardzo zadbany. Wizualnie wygląda bardzo ładnie. Do tej pory nie stwarzał adnych problemów
związanych z eksploatowaniem. Pojazd u ytkowany przez starsze mał eństwo. Gara owany i serwisowany w
autoryzowanym serwisie AUDI.
KOREKTY
DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO
WARTOŚĆ BAZOWA BRUTTO (77 mies.)
...................................
KOREKTA ZA WYPOSA ENIE DODATKOWE
..............................
43 400 PLN
2 700 PLN
Wyposa enie pojazdu powoduje powiększenie wartości pojazdu, gdy jest wyposa eniem ponadstandardowym oraz jest sprawne, czyli zdolne do
spełnienia swojej funkcji. Wielkość korekty wartości bazowej, związanej z wyposa eniem dodatkowym pojazdu została określona na podstawie
udziału tego wyposa enia w wartości standardowo wyposa onego nowego pojazdu z uwzględnieniem amortyzacji pojazdu i zwiększonej
amortyzacji jego wyposa enia.
KOREKTA ZA PIERWSZĄ REJESTRACJĘ
...................................
350 PLN
Korekta uwzględnia wpływ daty pierwszej rejestracji pojazdu (pierwszego dopuszczenia do ruchu po zakupieniu pojazdu nowego) na jego
wartość. Przyjmuje się, e pojazd bazowy został zarejestrowany po raz pierwszy 2007/05/15. Pojazd wyceniany został zarejestrowany 1 miesiąc
później, zatem jego okres eksploatacji jest krótszy od okresu eksploatacji pojazdu bazowego i stąd wynika dodatnia korekta wartości.
KOREKTA ZA PRZEBIEG
................................................
- 6 198 PLN
Korekta uwzględnia wpływ przebiegu pojazdu na jego wartość. Wartość bazowa (skorygowana o wpływ pierwszej rejestracji) została określona
dla przebiegu normatywnego 175 000 km. Zweryfikowany przebieg wycenianego pojazdu jest większy od normatywnego o 78 478 km. Powoduje
to zastosowanie korekty wartości w wysokości -13,34%.
KOREKTA ZA OGUMIENIE
..............................................
- 83 PLN
Korekta uwzględnia wpływ stanu ogumienia na wartość pojazdu. Zu ycie poszczególnych opon zostało określone z uwzględnieniem zmierzonej
wysokości ich bie nika. Punktem odniesienia jest ogumienie o zu yciu 50%
KOREKTY RÓ NE
W tym:
......................................................
[%]
Wartość
2,0
805
402 PLN
Stan utrzymania i dbałość o pojazd
Stan utrzymania i dbałość o pojazd mogą mieć wpływ na wartość rynkową pojazdu w przypadku, gdy stan
wycenianego pojazdu istotnie odbiega od dobrego, odpowiedniego dla danego okresu eksploatacji i przebiegu.
Stwierdzony ponadprzeciętnie dobry stan świadczący o wyjątkowej dbałości o pojazd mo e stanowić podstawę korekty
dodatniej wartości, stan gorszy od typowego dobrego - podstawę do korekty ujemnej.
Wnętrze pojazdu zadbane, nie widać większych śladów zu ycia.
Korekta ze względu na serwisowanie pojazdu
5,0
2 012
Zdecydowanie chętniej kupowane są pojazdy o udokumentowanym stanie technicznym, potwierdzonym ksią ką
serwisową przeglądów technicznych i napraw. W praktyce u ytkowania samochodów w Polsce wykonywanie
przeglądów okresowych w sieci serwisowej producenta jest stosowane w początkowym okresie, zwykle nie
przekraczającym 5 lat. Brak dokumentacji serwisowej szczególnie w pierwszych latach u ytkowania pojazdu mo e być
powodem stosowania korekty ujemnej a regularne wykonywanie przeglądów starszych pojazdów udokumentowane w
ksią ce serwisowej lub rachunkami i potwierdzone dobrym stanem technicznym pojazdu korekty dodatniej.
Pojazd posiada ksiązkę serwisową oraz aktualne badania techniczne.
3.97 SZK.
10232 Szulerecki
System INFO-EKSPERT
/ SRTSiRD
Strona
2
projektPTI3A
Indywidualny zakup za granicą
-6,0
-2 415
Fakt indywidualnego sprowadzenia do Polski pojazdu mo e wiązać się z ni szą wiarygodnością dokumentów
pochodzenia, zagro eniem nielegalnego pochodzenia, nieznanym charakterem wcześniejszej eksploatacji, trudnym do
określenia faktycznym przebiegiem i historią pojazdu, co w oczach potencjalnych nabywców obni a wartość pojazdu w
porównaniu do analogicznego pojazdu nabytego jako fabrycznie nowy w autoryzowanym salonie sprzeda y pojazdów
danej marki w Polsce. Wysokość korekty mo e wynosić do -8% i maleje wraz z upływem czasu od pierwszej rejestracji
pojazdu w Polsce.
Wartość korekty została oszacowana automatycznie na podstawie czasu jaki upłynął od zarejestrownia pojazdu w
Polsce: 12 mies.
Pojazd sprowadzony z Holandii.
Wartość rynkowa brutto wy ej zidentyfikowanego pojazdu, określona na dzień 30 października 2013
roku wynosi:
40600 PLN
(słownie: czterdzieści tysięcy sześćset złotych)
w tym VAT (23,0%) 7591,87 PLN
Wartość określono na podstawie:
- notowań wartości rynkowych z katalogu 'Pojazdy Samochodowe - Wartości Rynkowe X-2013 '
zaakceptowanych przez wykonawcę opinii,
- korekt mających wpływ na wartość pojazdu
3.97 SZK.
10232 Szulerecki
System INFO-EKSPERT
/ SRTSiRD
Strona
3
WYCENA Nr: projektPTI3A
Wykonawca wyceny : Szulerecki
Właściciel:
Adres:
Drugi właściciel:
Adres:
Zadanie:
Robin van Persie
ul. Konopii Indyjskiej 9/10 18-111 Alkmaar
Artur Lewicki
ul. Olimpijska 8/12 85-621 Bydgoszcz
Wykonanie wyceny pojazdu uszkodzonego i nieuszkodzonego.
z dnia: 2014/10/30
DANE IDENTYFIKACYJNE
DEMO
Dane: [O]
DEMO DEMO DEMO
POJAZDU
DEMO DEMO DEMO DEMO
X-2013
Marka:
AUDI
Wersja:
Avant Tiptronic
Rodzaj pojazdu: Samochód osobowy
Nr INFO-EKSPERT
Nr identyfikacyjny (VIN)
Data pierwszej rejestracji
Przebieg podany
Okres eksploatacji pojazdu (07/06/12-13/10/30)
Oznaczenie typu
Rodzaj nadwozia
Rodzaj silnika
Pojemność / Moc silnika
Rodzaj skrzyni biegów
Model pojazdu:
Nr rejestracyjny:
A4 Quattro 3.0 TDi DPF 8E
CBY 9999
Rok prod.: 2007
002-02073
WAUZZZ8E37A284484
2007/06/12, (w Polsce: 2012/11/05)
253478km
77 mies.
8ED
kombi (uniwersalne) 5 drzwiowe
z zapłonem samoczynnym
2967 ccm / 171kW (232KM)
automatyczna
OPISY DOTYCZĄCE POJAZDU
DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO
Pojazd bardzo zadbany. Wizualnie wygląda bardzo ładnie. Do tej pory nie stwarzał adnych problemów
związanych z eksploatowaniem. Pojazd u ytkowany przez starsze mał eństwo. Gara owany i serwisowany w
autoryzowanym serwisie AUDI.
KOREKTY
DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO DEMO
WARTOŚĆ BAZOWA BRUTTO (77 mies.)
...................................
KOREKTA ZA WYPOSA ENIE DODATKOWE
..............................
43 400 PLN
2 700 PLN
Wyposa enie pojazdu powoduje powiększenie wartości pojazdu, gdy jest wyposa eniem ponadstandardowym oraz jest sprawne, czyli zdolne do
spełnienia swojej funkcji. Wielkość korekty wartości bazowej, związanej z wyposa eniem dodatkowym pojazdu została określona na podstawie
udziału tego wyposa enia w wartości standardowo wyposa onego nowego pojazdu z uwzględnieniem amortyzacji pojazdu i zwiększonej
amortyzacji jego wyposa enia.
KOREKTA ZA PIERWSZĄ REJESTRACJĘ
...................................
350 PLN
Korekta uwzględnia wpływ daty pierwszej rejestracji pojazdu (pierwszego dopuszczenia do ruchu po zakupieniu pojazdu nowego) na jego
wartość. Przyjmuje się, e pojazd bazowy został zarejestrowany po raz pierwszy 2007/05/15. Pojazd wyceniany został zarejestrowany 1 miesiąc
później, zatem jego okres eksploatacji jest krótszy od okresu eksploatacji pojazdu bazowego i stąd wynika dodatnia korekta wartości.
KOREKTA ZA PRZEBIEG
................................................
- 6 198 PLN
Korekta uwzględnia wpływ przebiegu pojazdu na jego wartość. Wartość bazowa (skorygowana o wpływ pierwszej rejestracji) została określona
dla przebiegu normatywnego 175 000 km. Zweryfikowany przebieg wycenianego pojazdu jest większy od normatywnego o 78 478 km. Powoduje
to zastosowanie korekty wartości w wysokości -13,34%.
KOREKTA ZA OGUMIENIE
..............................................
- 83 PLN
Korekta uwzględnia wpływ stanu ogumienia na wartość pojazdu. Zu ycie poszczególnych opon zostało określone z uwzględnieniem zmierzonej
wysokości ich bie nika. Punktem odniesienia jest ogumienie o zu yciu 50%
KOREKTY RÓ NE
......................................................
402 PLN
Stan utrzymania i dbałość o pojazd mogą mieć wpływ na wartość rynkową pojazdu w przypadku, gdy stan
wycenianego pojazdu istotnie odbiega od dobrego, odpowiedniego dla danego okresu eksploatacji i przebiegu.
Stwierdzony ponadprzeciętnie dobry stan świadczący o wyjątkowej dbałości o pojazd mo e stanowić podstawę korekty
dodatniej wartości, stan gorszy od typowego dobrego - podstawę do korekty ujemnej.
Wnętrze pojazdu zadbane, nie widać większych śladów zu ycia.
3.97 SZK.
10232 Szulerecki
System INFO-EKSPERT
/ SRTSiRD
Strona
4
projektPTI3A
Zdecydowanie chętniej kupowane są pojazdy o udokumentowanym stanie technicznym, potwierdzonym ksią ką
serwisową przeglądów technicznych i napraw. W praktyce u ytkowania samochodów w Polsce wykonywanie
przeglądów okresowych w sieci serwisowej producenta jest stosowane w początkowym okresie, zwykle nie
przekraczającym 5 lat. Brak dokumentacji serwisowej szczególnie w pierwszych latach u ytkowania pojazdu mo e być
powodem stosowania korekty ujemnej a regularne wykonywanie przeglądów starszych pojazdów udokumentowane w
ksią ce serwisowej lub rachunkami i potwierdzone dobrym stanem technicznym pojazdu korekty dodatniej.
Pojazd posiada ksiązkę serwisową oraz aktualne badania techniczne.
Fakt indywidualnego sprowadzenia do Polski pojazdu mo e wiązać się z ni szą wiarygodnością dokumentów
pochodzenia, zagro eniem nielegalnego pochodzenia, nieznanym charakterem wcześniejszej eksploatacji, trudnym do
określenia faktycznym przebiegiem i historią pojazdu, co w oczach potencjalnych nabywców obni a wartość pojazdu w
porównaniu do analogicznego pojazdu nabytego jako fabrycznie nowy w autoryzowanym salonie sprzeda y pojazdów
danej marki w Polsce. Wysokość korekty mo e wynosić do -8% i maleje wraz z upływem czasu od pierwszej rejestracji
pojazdu w Polsce.
Wartość korekty została oszacowana automatycznie na podstawie czasu jaki upłynął od zarejestrownia pojazdu w
Polsce: 12 mies.
Pojazd sprowadzony z Holandii.
Wartość rynkowa brutto wy ej zidentyfikowanego pojazdu, określona na dzień 30 października 2013
roku wynosi:
40600 PLN
(słownie: czterdzieści tysięcy sześćset złotych)
w tym VAT (23,0%) 7591,87 PLN
Wartość określono na podstawie:
- notowań wartości rynkowych z katalogu 'Pojazdy Samochodowe - Wartości Rynkowe X-2013 '
zaakceptowanych przez wykonawcę opinii,
- korekt mających wpływ na wartość pojazdu
3.97 SZK.
10232 Szulerecki
System INFO-EKSPERT
/ SRTSiRD
Strona
5
Plik z chomika:
krystian.szulerecki
Inne pliki z tego folderu:
IPT2 lewicki szulerecki.pdf
(46 KB)
passat+pasy.docx
(1827 KB)
projektaAudaNet.pdf
(53 KB)
projektPTI3A.pdf
(510 KB)
symulacja-z-beretem.rtf
(54 KB)
Inne foldery tego chomika:
diagnostyka techniczna
Rzeczoznawstwo
TNŚT
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin