SCENARIUSZ
Imię i nazwisko:
Data:
Kierunek studiów:
Liczba studentów:
Przedmiot: Pedagogiczne podstawy w szkole podstawowej
Temat zajęć: Rola wartości w procesie wychowania w szkole.
1. Cel ogólny:
2. Cele operacyjne:
3. Metody pracy:
4. Formy pracy:
5. Środki dydaktyczne:
6. Przebieg zajęć: czas 60 minut
Metody/ formy pracy
Czas
Czynności prowadzącego zajęcia
Przewidywane czynności studentów
Realizacja założonych celów operacyjnych
Rozmowa dydaktyczna
5 min
Wprowadzenie do tematy. Pytanie: „Czym dla Was jest wartość?”. Wraz z kolejnymi odpowiedziami prowadzący rysuje na tablicy mapę myśli ze wszystkimi skojarzeniami do słowa „wartość”.
Podsumowanie zadania.
Studenci odpowiadają podając przykłady.
Student potrafi zdefiniować pojęcie „wartość”.
+ ZAŁĄCZNIKI
koksiuk