Marketing.doc

(15 KB) Pobierz

Metody kontroli: porównanie sprzedaży biletów w okresie półrocza. Jakaś ankieta dla klientów. Porównanie liczby odwiedzin na stronie internetowej.

 

Cel: zwiększenie sprzedaży o 30% w skali roku

 

Wnioski analizy SWOT:

Wyniki analizy SWOT skłaniają do wyraźnego wskazania przewagi mocnych stron organizacji nad stronami słabymi. Wszechstronna i różnorodna oferta, niepozbawiona innowacyjnych elementów; dobrze przygotowana i doświadczona kadra są kapitałem, na którym powinna się opierać planowanie działań w wieloletniej perspektywie. Jednoczesne eliminowanie słabych stron pozwoli na utrwalenie

i wzmocnienie pozycji instytucji w środowisku i umożliwi jej stały rozwój. Przyjęty kierunek działania uwzględnia selektywny wybór mocnych stron biorąc pod uwagę możliwości finansowe i ostrożne planowanie w warunkach kryzysu finansowego. Przyjęta strategia rozwoju przyjmuje zatem delikatny optymizm w realizacji strategii sytuując Muzeum i jego rozwój w perspektywie ściśle powiązanej

z rozwojem ekonomicznym regionu.

 

Rynek docelowy:

ludność Warszawy, okolic oraz turyści przebywający w stolicy

Produkt:

Usługa,Działaność edukacyjna, oświatowa i kulturalna

Dystrybucja: bezpośrednia sprzedaż w kasah muzeum, sprzedaż biletów poprzez stronę internetową

Promocja: ulotki, plakaty, strona na facebooku, reklamy w komunikacji miejskiej, reklamy prasowe i radiowe

Ludzie: pracownicy muzeum, wystawcy, ochrona, konserwatorzy,

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin